בנקים

בנק ישראל פרסם מכרז להקמה, הפעלה ותחזוקה של מאגר נתוני אשראי

0
0

מנכ”ל בנק ישראל, חזי כאלו; “מדובר בצעד נוסף בתהליך ההקמה המורכב, הן בפן הטכנולוגי והן בפן העסקי, של מאגר נתוני האשראי שבמסגרתו בנק ישראל שם דגש על אבטחת המידע ועל שמירת הפרטיות של הלקוחות המאגר יביא לשיפור בתנאי התחרות וב’נגישות למידע בשוק האשראי’.
בנק ישראל פרסם מכרז להקמה, הפעלה ותחזוקה של מאגר נתוני אשראי
בנק ישראל, פרסם מכרז להקמה, הפעלה ותחזוקה של מאגר נתוני אשראי

במסגרת הקמת מאגר נתוני האשראי, עלה בנק ישראל, שלב נוסף בהקמת מערכת לשיתוף נתוני האשראי כשפרסם היום (חמישי, י”ד באב התשע”ו), מכרז להקמה, הפעלה ותחזוקה של מאגר נתוני אשראי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

המאגר שיוקם מיועד לריכוז ולהעברה מאובטחת של מידע בנושא אשראי של לקוחות קמעונאיים (בהתאם ל’חוק נתוני אשראי התשע”ו’ – 2016) והמכרז התפרסם, היום, הינו אבן דרך מרכזית בפרויקט. למכרז, זכאים לגשת תאגידים ישראליים בעלי ניסיון רלוונטי בהקמת מאגרי מידע, סיווג ביטחוני מתאים ושעומדים באמות המידה הפיננסיות הנדרשות.

מנכ”ל בנק ישראל, מר חזי כאלו, אמר, כי; “מדובר בצעד נוסף בתהליך ההקמה המורכב, הן בפן הטכנולוגי והן בפן העסקי של מאגר נתוני האשראי שבמסגרתו בנק ישראל שם דגש על אבטחת המידע ועל שמירת הפרטיות של הלקוחות.

הפרויקט מתקדם בהתאם ללוח הזמנים שנקבע ועם כניסתו הצפויה של המאגר לשימוש הציבור והשחקנים ב-שוק האשראי, הוא יביא לשיפור בתנאי התחרות וב’נגישות למידע בשוק האשראי’”. סיכם מנכ”ל בנק ישראל.

אל דף המכרזים באתר בנק ישראל.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן