חדשות בריאות

דר’ סוהיל נסראללה, מונה למנהל המכון האונקולוגי ב-פדה פוריה

דר' סוהיל נסראללה, נכנס בתחילת החודש לתפקידו כמנהל המכון האונקולוגי שבמרכז הרפואי פדה- פוריה. התוכניות שלו לעתיד מתמקדות בהרחבת השירותים והוספת טיפולים אונקולוגיים חדשניים כמו טיפול ביולוגי ואימונו תרפיה. דר' נסראללה, מבקש להרחיב את השטח הפיזי של המכון, כך שניתן יהיה לטפל ביותר מטופלים ואף להגדיל את הצוות המקצועי.
0
0
מרכז הרפואי פדה-פוריה: ד"ר סוהיל נסראללה, מונה למנהל חדש למכון האונקולוגי
ד”ר סוהיל נסראללה

מנהל חדש למכון האונקולוגי ב’מרכז הרפואי פדה- פוריה’ ד”ר סוהיל נסראללה, אשר שימש כרופא בכיר במחלקה האונקולוגית בביה”ח לגליל (נהריה) כ-20 שנים. לפני כן, היה רופא במחלקה האונקולוגית בביה”ח רמב”ם במשך 10 שנים. בכך מחליף בתפקיד ד”ר נסראללה את ד”ר יעקב ברעם, שפרש לגמלאות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לד”ר נסראללה, יש תכניות ושאיפות שעיקרן לפתח ולהרחיב את השירותים הניתנים כיום למטופלים באזור לדבריו; “במכון האונקולוגי שבמרכז הרפואי פדה-פוריה, יש תשתית מקצועית וטובה אשר נבנתה על ידי קודמי ד”ר יעקב ברעם.

השאיפה שלי היא לקחת את המכון קדימה, להרחיב עוד את השירות הניתן לתושבי האזור ולתת את כל מגוון הטיפולים האונקולוגיים החדשים כמו טיפולים אימונותרפיים, ו-טיפולים ביולוגיים חדשניים שמגיעים מהמחקרים המתקדמים היום בעולם”.

הוא כבר פועל, כדי להעמיק את שיתוף הפעולה של צוות המכון עם המחלקות השונות, בתוך המרכז הרפואי-כירורגיה, אף אוזן גרון, דימות ועוד; “צריך להגיע למצב מובנה שבו יתקיים דיון מולטי דיסציפלינארי על כל מקרה ומקרה וקבלת החלטות משותפת.

ביחד נגיע לאבחנה ולטיפול המתאים, אין ספק שזו שיטה יעילה וטובה יותר למטופל”.

בנוסף ד”ר נסראללה, מבקש להרחיב את השטח הפיזי של המכון, כך שניתן יהיה לטפל ביותר מטופלים ואף להגדיל את הצוות המקצועי.

ד”ר נסראללה, שם דגש על נושא המחקר, בימים הספורים מאז נכנס לתפקיד, כבר החלו במכון ביחד עם חברות מחקר בינ”ל בשני מחקרים חדשים. הראשון, בנושא; ’סרטן הריאות’ והשני בנושא; ’סרטן הערמונית’.

לדברי ד”ר נסראללה; “נושא המחקר, חשוב כיוון שהטיפולים הסטנדרטיים נותנים תגובות או מאריכים חיים עד גבול מסוים, צריך לפרוץ את הדרך לשיטות טיפול חדשניות כמו טיפולים ביולוגיים שמונחים לפעול על תאים ספציפיים או טיפולים אימונותרפיים שיעודדו את מערכת החיסון של החולה וכך לתקוף את התאים הסרטניים מבפנים.

שלא לדבר על כך שהטיפולים החדשניים כרוכים בפחות תופעות לוואי למטופל מהטיפולים הכימותרפיים”. סיכם ד”ר סוהיל נסראללה, מנהל המכון האונקולוגי שבמרכז הרפואי פדה-פוריה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן