נגישות כאן ישראל

חברת כנסת, בוקר: נתניהו, הבטיח לסייע להעלאת קצבת הנכים

"לפני כשבועיים, התבשרנו כולנו, שתקציב המדינה אותו ערך שר האוצר מר כחלון אושר בממשלה. למרבה הפלא, להעלאת קצבאות הנכים - אין תקציב" – קבלה חברת הכנסת בוקר ◄ "מצער מאוד שעל "קצבאות הבושה לנכים" אף אחד לא מאיים במשבר קואליציוני או משמיע קול..." ◄ ראש הממשלה מר נתניהו, ציין, כי לדעתו אפשר להתחיל להעלות את הקצבה באופן הדרגתי עד שתשתווה לסכום של שכר המינימום. אמרה בשביעות רצון, ח"כ בוקר.
0
0

חהחברת הכנסת נאוה בוקר, סגנית יושב ראש הכנסת וחברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, פרסמה היום (יום ראשון, כ”ד באב, ה’תשע”ו) בדף הפייסבוק שלה התקפה על את עמיתיה בכנסת; “מצער מאוד שעל “קצבאות הבושה לנכים” אף אחד לא מאיים במשבר קואליציוני או משמיע קול” – כתבה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

חה”כ בוקר, חשפה בפוסט, כי נפגשה עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו וציינה, כי כבר בפגישה הבין ראש הממשלה את חשיבות הדבר והבטיח לסייע ככל יכולתו לציבור הנכים.

לדבריה של חברת הכנסת בסיום פגישתה עם ראש הממשלה מר נתניהו הוא קישר בינה לבין פרופ’ אבי שמחון, יו”ר המועצה הלאומית לכלכלה אשר עמל על מציאת פתרון תקציבי אשר יאפשר את התכנות הצעת החוק להגדלת קצבת הנכים עד לפחות ’שכר המינימום’.

ראש הממשלה מר נתניהו, ציין, כי לדעתו אפשר להתחיל להעלות את הקצבה ב’אופן הדרגתי’ עד שתשתווה לסכום של שכר המינימום. אמרה בשביעות רצון, ח”כ בוקר.

“לפני כשבועיים, התבשרנו כולנו, שתקציב המדינה אותו ערך שר האוצר מר כחלון אושר בממשלה. למרבה הפלא, ל’העלאת קצבאות הנכים’ – אין תקציב” – קבלה חברת הכנסת בוקר.

חברת הכנסת נאוה בוקר, הוסיפה ודיווחה בפוסט ב-פייסבוק, כי; “נאמר לי, כי הצעת החוק שיזמתי לפני כ-5 חודשים להעלאת קצבת הנכות מ-2,342 שקלים לסכום של 4,650 שקלים, לא תאושר ב’ועדת השרים’.

כשהתחלתי במאבק למען הנכים, ידעתי שלפני דרך לא קלה, אך גם כעת אין בכוונתי להרפות. כעת, אני ממתינה לתשובתו של פרופ’ שמחון, אך בכל אופן, עד לקבלת תשובה חיובית שתאפשר העלאת הקצבה לא נרפה!

“במקביל, אני קוראת לכם (לציבור הרחב בהם גם נכים ובעלי המוגבלויות) לסייע ולהסביר לשר האוצר מר משה כחלון, כי מגיע לנכים בישראל, לחיות בכבוד…”. סיכמה נאוה בוקר סגנית יו”ר הכנסת וחברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן