שי מלר

יחסי ציבור של רז זהבי

0
0

ולגבי דברי העורך והמגיש רז זהבי, אני ממש לא יודע מאיפה השמועות על כך שנתניה הכריזה על ריצה לאליפות.
103X133_zave_raz_01.jpg

דובר עירית חדרה, רז זהבי, שוב עושה יחסי ציבור למשחקי הקט רגל של עירוני חדרה וזאת בתחנה הרדיו האזורית שהיא כידוע תחת פיקוחה של הרשות השניה – רדיו אמצע הדרך.

למה מדובר ביחסי ציבור? משום שאי אפשר לאזכר את משחקיה של הקבוצה לגבי המקום והשעה מבלי לאזכר את הידרדרותה של הקבוצה אפילו פעם אחת.

האם זאת משום שלצוות המקצועי ישנם חוזים עם אותה עיריה, שזהבי, עובד עבורה ומשום כך, הוא לא רוצה לבקרם? לזהבי, הפתרונים ונראה כמה זמן הענין של חוסר הביקורתיות יחזיק מעמד.
101X133_sharf_02.jpg
זהבי, כהרגלו עושה בתוכניתו יחסי ציבור לשלמה שרף, בצילום משמאל, כידוע הילדים סיימו את חופשת הלימודים וזאת הזדמנות להעלות את שלמה שרף, בפרשנות בינונית על מכבי נתניה (שרף, לא זכר בתוכנית אף שם משחקניה הותיקים של הקבוצה) ובנוסף גם לאזכר את כל בתי הספר לילדים ששלמה שרף, מנהל בבית”ר נתניה.

מיותר לציין שגם בית”ר נתניה זה עסק כלכלי אשר קיבל יחסי ציבור, בחינם בפעם המי יודע בתחנה.

קיבלנו בתוכנית אישור מפי אשר אלון, בצילום משמאל, למטה, שאכן עופר רזמוביץ, אמור להיפטר מאחזקותיו במכבי נתניה. עופר רזמוביץ, מחזיק ב-15 אחוזים מהקבוצה אבל אין הוא יכול להכניס לתזרים המזומנים של הקבוצה יותר.

ראוי לציין שמכבי נתניה היתה בליגה השניה, רזמוביץ, היה בין היחדים שהחזיק אותם ובהחלט הוא היה שותף גם לעליה.

101X133_aseralon_00.jpg

אבל יש לציין, מאידך את החלטתו להחליף את אורי מלמיליאן, במוטי איווניר, החלטה שכידוע, היתה כמעט הרת אסון עד שאשר אלון, למזלנו הרב, הגיע למועדון.

כמו כן, קיבלנו בתוכנית עימות בין אשר אלון, לבין אלברט גזל, שמשמש כסוכן של בנו רביד גזל, לגבי החתמתו של ג’וניור רביד בקבוצה.

אפשר להגיד שלמרות הענין של העימות הרדיופוני הענין, הנושא כבר נטחן, יותר מדי בתוכנית. לפי דעתי בסופו של דבר אחד מהצדדים יתפשר ורביד גזל, יחתום בקבוצה.

ולגבי דברי העורך והמגיש רז זהבי, אני ממש לא יודע מאיפה השמועות על כך שנתניה הכריזה על ריצה לאליפות.

משום מה, עד עכשיו, לא שמעתי בתוכנית או בתקשורת בכלל איזשהו גורם בקבוצה שיצהיר על כך.

היום (6.7.03) תערך מסיבת עיתונאים עם המאמן גילי לנדאו, לפתיחת העונה ומן הסתם אחר כך, נהיה כנראה, יותר חכמים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן