שי מלר

מדבר סקר תרחק

0
0

הסקר השני הוא בנושא מופרך ביסודו ומקורו בעוד ברווז עיתונאי של רז זהבי וחבל שגם אורן עטיא ושאר חברי המערכת קושרים את עצמם לנושא
103X133_zave_raz_01.jpg

בשבוע שעבר ערכה מערכת הספורט של תחנת הרדיו, “אמצע הדרך” בתוכנית “הדקה ה-90”, שני סקרים. האחד בנושא של הרשאת קבוצות ישראליות לשחק בארץ במפעלי אופ”א השונים – השאלה הייתה: האם לדעתך או”פא, תתיר לקבוצות ישראליות לשחק בארץ.

ובכן פורסם ש-90 אחוזים, סבורים, שכן. לפי דעתי דווקא ה-10 האחוז הנותרים צודקים. הבעיה העיקרית היא שאופ”א, מפוטמת מהכספים שבקבוצות הגדולות ביבשת מעבירים לה בזכויות שידור.

כל עוד שסכומי הביטוח לשלומם של השחקנים היקרים ביבשת עדיין גבוהים, אין כדאיות כלכלית לאותם קבוצות לשחק בארץ ומה עוד שאופ”א, צריכה לקחת אחריות במידה שחס וחלילה יקרה, בכל זאת… משהו.

לכן, אני צופה שאופ”א, לא תשנה את דעתה בסוף השבוע והמצב יושאר כמו שהוא.

הסקר השני הוא בנושא מופרך ביסודו ומקורו בעוד ברווז עיתונאי של רז זהבי וחבל שגם אורן עטיא ושאר חברי המערכת קושרים את עצמם לנושא.

מדובר בהחלפתו של השוער הזר ניקולס טאובר, בשוער שביט אלימלך. השאלה הייתה איזה שוער אתה מעדיף שישחק במכבי נתניה?

ביום שישי, האחרון, דווח שבנתניה, לא מרוצים מגובהו של השוער ולכן שוקלים להחליפו בשביט אלימלך.

ובכן האם המגיש התוכנית רז זהבי, חושב שהמאמן גילי לנדאו, כזה מטומטם שהוא לא ראה טוב באקלים החורפי של ארגנטינה, את השוער טאובר ובמציאות הוא יותר נמוך? האם באמת זהבי, חושב שנשיא המועדון אשר אלון, שמחפש איך לקצץ מהקיצוץ, יגדיל פתאום את התקציב משמעותית? ובכן כמובן שלא, אלא מדובר בעוד ברווז עיתונאי של אדון זהבי ושוב לצערי ולדעתי מדובר בעיתונאות נמוכה ביותר וחבל שגם אריק רחמיאן, מאתר one נגרר אחריה.

לגבי רחמיאן – אכן, שיש ממנו דיווחים שוטפים ומפורטים על הקבוצה מדי יום, באתר one וזה באמת טוב. אבל מצד שני, לדעתי, מדובר בכתב ספורט שכנראה קל מאוד להאכיל אותו בדיווחים כוזבים.

גם בפרשת יובל גפני – כשפורסם שהוא הולך לרכוש את הקבוצה, מה שהיה באמת רחוק מהאמת, הכתב רחמיאן, יצר קשר עם גפני וזה סיפר לו בראיון מה שהוא מתעתד לעשות בקבוצה למרות שעניין רכישת הקבוצה על ידו לא היה כלל רלבנטי. קיץ 2003. החום כנראה משפיע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן