שי מלר

מקום לדאגה

0
0

חבל שמצד שני זהבי, מוסר מדי שבוע, נתון מידע כוזב שכזה ואני צופה שהוא ישתמש במידע זה גם בעתיד, גם ככלי לנגח בו את הקבוצה כמו שהוא אוהב. שוב מדובר בעיני ברמת עיתונאות נמוכה ביותר מצידו
מניעת כלי התקשורת להצטרף למסעה של מכבי נתניה בפולין, יוצרת מצב של דיווחים שונים ומשונים על מצב הקבוצה. לדוגמא, הכתב אריק רחמיאן, מאתר וואן, מסר שגיא סלומון, פתח בהרכב, בעוד עמיתו מהרדיו רז זהבי, מסר שניקולס טאובר, פתח בהרכב…

103X133_zave_raz_01.jpg

אני דווקא נוטה להאמין יותר לזהבי, משום שהיו בידיו פרטים ממש ברורים על מה שנעשה במגרש. שוב כמו שציינתי בשבוע, רחמיאן, כל כך להוט לפרט על הקבוצה, כך שהוא מדווח דיווחים כוזבים, כשאין בידיו את הפרטים המדוייקים.

ביום שישי, דיווח זהבי, בתוכנית “הדקה ה-90” ברדיו אמצע הדרך – 90 fm, על אווירה של חוסר משמעת בקבוצה. יתכן שבהחלט ישנה אווירת שאננות בקבוצה, במיוחד בקרב השחקנים הצעירים, לאחר העונה המוצלחת ויתכן שיש מקום לדאגה בנושא הזה.

אני מקווה, שהקבוצה תשמור על רמת המשחק גבוהה כפי שהיא הציגה בתום העונה הקודמת ופה בא המבחן הגדול של גילי לנדאו, כמאמן. תהיה לנו הזדמנות לראות זאת בעונה שבפתח.

רז זהבי, בצילום משמאל למעלה, חוזר וטוען שהנהלת הקבוצה הצהירה שהקבוצה הולכת על מקומות 1-3 ובכן, מעולם לא היתה הצהרה כזו, למרות שהדבר בהחלט לגיטימי, אבל הייתי מצפה מזהבי, שידייק בפרטים, מה עוד שנשיא המועדון אשר אלון, בצילום משמאל, למטה, טען שלא הצהיר מעולם על כך, וגם מקום חמישי יספק אותו, כך נמסר בשבוע שעבר.

101X133_aseralon_00.jpg

חבל שמצד שני זהבי, מוסר מדי שבוע, נתון מידע כוזב שכזה ואני צופה שהוא ישתמש במידע זה גם בעתיד, גם ככלי לנגח בו את הקבוצה כמו שהוא אוהב. שוב מדובר בעיני ברמת עיתונאות נמוכה ביותר מצידו.

רז זהבי, אוהב לנגח מדי שנה, גם את הנהלת הקבוצה על כך שמועדון האוהדים של מכבי נתניה, זוכים להנחות במחירי המנויים לקבוצה. הדבר פשוט מקומם, משום שלדעתי, זהבי, יודע שהמועדון פתוח לכלל האוהדים ופרטי ההרשמה למועדון, שהיא בחינם, נמסרים מדי משחק בעיתון מועדון האוהדים – הפנזין כבר מעל לשלוש שנים. דיווחתי על כך לרדיו אמצע הדרך, גם בשנה שעברה על הדיווח המוטעה של זהבי והדבר חזר שוב על עצמו ביום שישי האחרון.

הסיבה להנחה היא בגלל שכל חבר במועדון מוסר את שמו וכתובתו כך שיהיה יותר קל לשווק את המינויים מדי שנה, כך גם השנה שכל חבר במועדון קיבל מכתב מהקבוצה על מכירת המינויים. יש פה גורם כספי, שמושך את האוהדים להירשם למועדון על מנת שלטווח הקצר והארוך יהיה יותר קל לשווק את המנויים.

בשביל כך רז זהבי, צריך לזעוק על אפליה חברתית בתוכניתו? אז שוב מדובר בגסות רוח, מה גם שהוא לא הביא לראיון אף אוהד שטען לקיפוח שכזה. על הרמה העיתונאית של זהבי, כבר סיפרתי. אני מתפלא, שגם המפיקה של התוכנית, ששמה הוא כנרת שמה, נגררת יחד עם זהבי, לרמה שכזו.

pudi_100_01.jpg

אורח תוכניתו של זהבי, ביום שישי האחרון היה פודי חלפון, שחקן העבר הנתנייתי האגדי.

כנראה, שפודי, משמאל,, בצילום מארכיון של הפנזין, לא קורא גם את עיתון האוהדים, הפנזין, ברום מושבו ביציע הכבוד. חלפון, ככל הנראה, מתוך בורות חשב שחברי המועדון הם המיעוט הצעקני ומדובר בעצם במועדון סגור של חברים מנתניה…

זו לא הפעם הראשונה שפודי חלפון, מגלה חוסר ידיעה על מועדון האוהדים וכאן הייתי רוצה להיכנס לפן האישי. בשנה שעברה, נמכרה חולצתו של חלפון, במכירה פומבית באתר של מועדון האוהדים.

הדבר אף פורסם גם במגרש וגם ברדיו. חלפון, איכשהו גם לא ידע מזה וכאשר הוא גילה את הדבר הוא מסר ברדיו, שהוא מאוכזב מהמחיר הנמוך שנמכרה החולצה שאותה העביר למכירה ללא ידיעתו עמיתו דאז בקבוצה ברוך חסן.

חלפון, אמר אז שאם הוא היה יודע מכך הוא היה דואג שהחולצה היתה נמכרת במחיר הרבה יותר יקר, שבו היא נמכרה. הזוכה בחולצה, אגב, היה לא אחר מאשר כותב שורות אלה…

כזכור בשבוע, שעבר פרסם רז זהבי, שהשוער ניקולס טאובר, אמור להיות מוחלף ע”י השוער התל אביבי שביט אלימלך ואף קיים סקר על הנושא איזה שוער אתה מעדיף שישחק בנתניה.

ביום ראשון, בשבוע שעבר, כשעמיתו אורן עטיא, ניסה לשאול אותו האם הוא (זהבי), עדיין עומד מאחורי דבריו. טען זהבי, שמערכת הספורט של רדיו אמצע הדרך, עומדת מאחורי הפרסום.

מה שזהבי, אולי לא יודע הוא העובדה שעטיא, כלל לא טרח לפרסם את תוצאות הסקר בתוכניתו בהניחו שבאמת הנושא מצוץ מהאצבע. זה מה שנקרא “עמידה מאחורי הפרסום”…

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן