מטבח מיוחד

סגולות רפואיות המיוחסות לעשבי התבלין ברפואה העממית ותוצאות ממחקרים מדעיים

0
0

תבחרו את עשבי התיבול שאתם אוהבים, גשו למטבח ופנקו את עצמכן ואת מי שאתם אוהבים במעדן מלכים אמיתי. תוך דקות הבית יתמלא בעננים ריחניים, שיחמקו דרך החלונות ויסחררו את כל השכנים, בני המשפחה ילקקו את האצבעות ואתם תתענגו על המחמאות.
סגולות רפואיות המיוחסות לעשבי התבלין ברפואה העממית ותוצאות ממחקרים מדעיים
הניחוח… אח… הניחוח המשגע שפותח את התיאבון ומעורר את החשק להיכנס למטבח ולבשל משהו מיוחד, הצבע הירוק…שכל כולו טריות ובריאות… והטעם… אח… הטעם המיוחד שתמיד תענוג להרגיש על הלשון. אין כמו עשבי תיבול טריים, טבעיים וירוקים, כדי להעשיר את התבשילים, הסלטים והמאפים לשדרג כל ארוחה לארוחת גורמה.

גם אתם מוזמנים לעלות על הגל הירוק שחזר למטבח, לעשות קאם-בק לעשבי התיבול של הסבתות ולהחזיר את הטבע למטבח.

כאן נעים, גאה להגיש לכם, בשיתוף ובחסות מועצת הירקות, את מוסף המתכונים לשכרון חושים. אז למה אתם מחכים? תבחרו את עשבי התיבול שאתם אוהבים, גשו למטבח ופנקו את עצמכן ואת מי שאתם אוהבים במעדן מלכים אמיתי. תוך דקות הבית יתמלא בעננים ריחניים, שיחמקו דרך החלונות ויסחררו את כל השכנים, בני המשפחה ילקקו את האצבעות ואתם תתענגו על המחמאות.

בקרוב נגיש לכם, מוסף מתכונים לשכרון החושים, על בסיס עשבי התיבול המוגשים כאן. <!–tzimhe_marpe_001.htm–> עריכה וייעוץ מדעי: מרב מור-אופיר, תזונאית קלינית מוסמכת , מועצת הירקות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן