שי מלר

דובר אישי

0
0

ובכן זהבי, שוב מסלף את העובדות: נתניה, צריכה לשחק תוך 44 שעות פעמיים – דבר שאינו סביר בשום ליגה או טורניר גם בעולם. בעוד חיפה, צריכה לשחק לאחר 72 שעות ויש בכך הבדל עצום.
שדר “רדיו אמצע הדרך” רז זהבי, ממשיך לשמש כמעין דוברו האישי של אשר אלון. זהבי, ממשיך לתקוף אישית את גילי לנדאו וקורא לפיטוריו. ביום שישי האחרון, הגדיש זהבי, את הסאה, בשם אשר אלון, כאשר החליט לתקוף גם את שותפיו להנהלה של אשר אלון.

meler_180_t_003.jpg

זהבי, האשים את דבל’ה לנד ואת עופר רזמוביץ’, על כך, שהם אינם מספיק פעילים ותורמים לקבוצה. זהבי, גם האשים באופן חריף את מנהל הקבוצה נתי עזריה, על כך, שהוא ניסה להניא את גילי לנדאו על מנת שיודיע הודעה מתונה יותר ביום ראשון שעבר וכמובן שלא יתפטר.

זהבי, טען שעזריה, לא היה צריך בכלל להתערב. לפי דעתי טענה זו יש בה הרבה מן החוצפה, כי בכל אופן עזריה, הוא כן, נושא משרה בכיר בקבוצה ואם לא הייתה זו זכותו הייתה זאת חובתו לפתור את המשבר עם המאמן.

עמד בלוח השידורים

boaz_orgad_100_01.jpg

aharon_orgad_100_01.jpg

ואם כבר הגענו לנושא המאמן גילי לנדאו – רציתי לדבר על הסיקור שנעשה ב”רדיו אמצע הדרך” בעניין זה. בניגוד לשבוע שעבר, לא חזרו בתחנה על אותם טעויות.

מנהל התוכניות, בועז אורגד, דיווח שהתוכנית של אורן עטיא, תשודר כרגיל ב-19:00 והתוכנית אכן לא הוקדמה ל-17:00 כמו בשבוע הקודם.

רק חבל שאיכות ההקלטה של מסיבת העיתונאים הייתה כל כך גרועה שאילצה גם את אורן עטיא, להתנצל על כך וחבל שלא פנו לכלי תקשורת האחרים על מנת להשיג את ההקלטה המלאה, כי מדובר היה בסה”כ ב-4 דקות שבהן, לנדאו, נשא נאום ונעלם.

מצד שני, אולי בגלל שלנדאו, לא חידש כלום, היה עדיף שלא להביא את ההקלטה המשובשת בכלל.

זיכרון גורלי

בתוכניתו האחרונה, סיפר זהבי, על פיטוריהם הקודמים של מאמני הקבוצה, כמו: מוטי איווניר ורמי לוי, בעונת 1999/2000. ובכן מר זהבי, שוב סובל מזיכרון לקוי. אולי חוסר יודע; מדובר בשני המקרים האלה: בהתפטרות ולא בפיטורים.

103X133_zave_raz_01.jpg

איווניר, התפטר, לאחר שסידר לו את הג’וב בבאר שבע ורמי לוי, התפטר מכיוון שהוא לא רצה את אורי מלמליאן כמאמן-על הממונה עליו.

אגב, זה גם אומר משהו על מלמיליאן, שנחשב בין הצדיקים במאמנים. עצם העובדה שהוא קיבל את הג’וב ביודעין שהמאמן הקודם לא הסכים עם תהליך הפיטורין שלו מראה שגם הוא לא “ילד טוב ירושלים” או “טלית שכולה תכלת”.

מי יבקר את המבקר

כספיח אחרון של פרשת השינויים, ללא התראה, בלוחות המשדרים של תוכנית הספורט “הדקה ה-90” אציין, כדלהלן, חלק מתגובתו של עוזר נציב תלונות הציבור, מר עילי זלצמן, ברשות השניה לטלוויזיה ורדיו וזאת לאחר שפניתי אליו בנושא.

יצויין שיום אחד לאחר שפניתי לנציב תלונות הציבור קיבלתי תשובה מהירה ומספקת ממנכ”ל התחנה אהרון אורגד, שאותה כבר פרסמתי לפני כשבועיים, בטור שלי כאן באתר.

תגובת עוזר הנציב שהגיע אלי בשבוע שעבר הייתה בין השאר (ההערות שלי בסוגריים):

“מחוות הדעת של תחום הרדיו (של הרשות השניה) עולה, כי מדיניות הרשות בעניין שינויים בלוחות המשדרים קובעת, כי שינויים זמניים או קבועים חייבים בדיווח.

“תשובתו של מר אורגד, אליך ולרשות – מסדירה ומסבירה נקודה זו, שכן במסגרתה הוא מייחס חשיבות יתרה, למציאת מחליף ראוי למגיש התוכנית עד כה, מר אורן עטיא (ברשות השניה, לא עודכנו כנראה ש”אמצע הדרך”, לא מתכוונים להחליף את אורן עטיא ונקבע שתוכניתו תשודר אחת לשבוע).

“יחד עם זאת, תחום רדיו, מצא לנכון לרענן את נוהל עדכון הגורמים הרלבנטיים מטעמו בדבר שינויים בהרכב לוח המשדרים הקבוע”.

עותק נמסר לאהרון אורגד מנכ”ל התחנה ולנאוה בת ארי – סמנכ”ל הרשות השניה לענייני רדיו.

עד כאן מכתב התשובה.

מהמקרה הזה, ניתן ללמוד שלנציב תלונות הציבור הרשות השניה, אין מספיק כלי בקרה, על מה שנעשה בתחנות הרדיו. למרות שחובתה לעשות זאת על פי חוק הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה.

לכן, בצר לנו, במקרים מעין אלה, המאזינים בלבד, הם אלה שיוכלו להתריע על בעיות ותיקונים נדרשים בתחנות הרדיו השונות.

“משחקים 25 שעות ביממה”…

נחזור למיודענו זהבי – זה האחרון, טען ביום שישי האחרון, שעצם זה שהקבוצה מבקשת לדחות את משחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה הרי שמדובר בבכיינות. זהבי, טען לדוגמא שגם מכבי חיפה משחקת תוך זמן קצר לאחר משחק הנפל שלה ברוטרדם מול ולנסיה מול בית”ר ירושלים ולא מתבכיינת על כך.

ובכן זהבי, שוב מסלף את העובדות: נתניה, צריכה לשחק תוך 44 שעות פעמיים – דבר שאינו סביר בשום ליגה או טורניר גם בעולם. בעוד חיפה, צריכה לשחק לאחר 72 שעות ויש בכך הבדל עצום.

מלבד זאת, מכבי חיפה באמצעות כלי התקשורת דאגה שיופעל לחץ על צ’רלטון וערוץ 2 על מנת שתשחק היום בערב ולא בשבת. זאת אומרת שגם למכבי חיפה, זה לא נראה ממש סביר לשחק תוך יומיים פעם נוספת.

101X133_kobi_baladeb_002.jpg

אני מאשים בזאת את ההתאחדות לכדורגל, בשיקולים של איפה ואיפה ו”בעלי ראש קטן” כמו שקובי בלדב מנכ”ל הקבוצה אמר עליהם. מה שיותר חמור, אתמול, נקבע שהמשחק הסופר חשוב מול בית”ר ירושלים בטדי, יערך בשבת וכך מכבי נתניה, תשחק שלושה משחקים בששה ימים! אבל לדעתי גם המנכ”ל חטא לתפקידו: בלדב, לא עשה מספיק.

לא די בשליחת מכתב להתאחדות וקבלת מכתב תשובה ממנה תוך שעה. לדעתי היה צריך “לעשות רעש גדול” בתקשורת על כך, שהקבוצה לא תתייצב לחצי הגמר, מול מכבי פתח תקווה, האיומים עצמם, היו יוצרים לחץ תקשורתי על ההתאחדות.

הייתה לדעתי גם לקבוצה אפשרות לעתור לבית הדין העליון, של ההתאחדות וחבל מאוד שלא עשו כך. עקב המצב הבלתי אפשרי של לוח המשחקים, כאמור, ייתכן שהקבוצה, תצא לפגרה בשבוע הבא, במצב קשה מאוד ומתחת לקו האדום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן