שי מלר

לא רשמי

0
0

מאיר אוזן, מבעלי מכבי נתניה אמר שפרשת טוקלומוטי, לא הסתיימה ואם אכן יאספו ראיות מספיקות נשקלת תביעה בפיפ”א כנגד התאחדות הכדורגל של בנין, אשר חתמה על ההעברה הבינלאומית ובכן על ראיה אחת ניתן כבר לוותר כפי שראינו.
בשבועות האחרונים, דובר רבות על פרשת ה”גיל והתרגיל” של שחקן הרכש הנתנייתי טוני טוקלומוטי, כאשר הראיה שהתחילה את כל הסיפור היא קישור שהובא באתר האוהדים הלא רשמי של מכבי נתניה, המכונה “הקופסא” לאתר שמכונה האתר הרשמי של ההתאחדות הכדורגל של בנין אשר טען שטוקלומטי נולד בשנת 1972 והוא שחקנה של מכבי חיפה ובכן אם היתה נעשית בדיקה פשוטה היה אפשר לגלות שלא מדובר באתר הרשמי של ההתאחדות הכדורגל בנין ואת זאת אסביר כדלקמן.

meler_180_t_003.jpg

ברצוני להבהיר מיד שאינני יודע אם טוקלומטי בין 31 או לא, אני פשוט מביא כאן את החוסר האותנטיות לראיה שציינתי אם כי אפשר להגדירה באמת מחשידה. אני מניח שמיודענו, השדרן/עתונאי משה פרימו, עשה בדיקות נוספות בטרם שיצא עם הידיעה המרעישה.

לפני שאמשיך ברצוני להתנצל בפני קהל הקוראים הקבוע שלי על כך שבשבועיים האחרונים, לא כתבתי את טורי ללא הודעה מראש וזאת עקב נסיבות אישיות.

ראשית אתייחס לקישור הבא שכונה אתרה הרשמי של ההתאחדות הכדורגל של בנין.

ראשית הדף של טוקלומטי:

http://www.jinfosplus.com/jipsports/infostoklomety.htm

ועמוד השער של אותו אתר:

http://www.jinfosplus.com/jipsports/index.htm

הערה: נכון ליום ראשון בבוקר, האתר אינו פעיל, יתכן ומדובר בתקלה זמנית ואם מדובר במשהו יותר קבוע כנראה שמישהו בבנין, בעקבות הפרשה דאג לסגור אותו.

אפשר לראות בקלות שמדובר באתר שמכונה ג’ינפו פלוס המכנה את עצמו בצרפתית כאתר הספורט הרשמי של בנין ולא אתר ההתאחדות לכדורגל הרשמי ויש כאן הבדל עצום.

ראיה נוספת לחוסר האותנטיות של אותו אתר אפשר למצוא באתר הרשמי של התאחדות הכדורגל העולמית: פיפ”א, להלן הקישור:

http://www.fifa.com/en/index.html

מצד שמאל אפשר למצוא קישורים לדף המתאר את כל התאחדויות הכדורגל שבעולם ולהלן הקישור לדף של בנין:

http://www.fifa.com/en/organisation/na/index,BEN.html

אפשר לראות מכאן שלפי פיפ”א להתאחדות הכדורגל של בנין אין שום אתר רשמי וגם אפילו אין כתובת אי מייל רשמית!!!

לעומת זאת בארצנו הקטנה למרות שאין להתאחדות לכדורגל שום אתר רשמי שזו באמת שערוריה של התקמצנות משום שמדובר בהשקעה די צנועה יחסית להכנסות שלה וגם משום שאם אנו רוצים לשאוף לאירופה אז לפחות שיהיה אתר אינטרנט רשמי, לפחות יש אי מייל של ברנש במכונה דורי. המעיד גם בבירור מה תפקידו של אותו דורי. להלן הקישור:

http://www.fifa.com/en/organisation/na/index,ISR.html

אפשר בהחלט ללמוד מלטביה, שרק לאחרונה, עלתה לראשונה לאליפות אירופה שלהתאחדות הכדורגל הצנועה שלה יש אתר רשמי, להלן הקישור לקישור באתר הרשמי של פיפ”א:

http://www.fifa.com/en/organisation/na/index,LVA.html

takalmoti_100_01.jpg

ביום ראשון, טען מאיר אוזן, מבעלי מכבי נתניה בתוכנית הרדיו האזורי של אורן עטיא, שפרשת טוקלומוטי, לא הסתיימה ואם אכן יאספו ראיות מספיקות נשקלת תביעה בפיפ”א כנגד התאחדות הכדורגל של בנין, אשר חתמה על ההעברה הבינלאומית ובכן על ראיה אחת ניתן כבר לוותר כפי שראינו. מותר גם להניח שהסיבה העיקרית לשחרורו של טוקלומוטי, היא יכולתו העלובה עוד לפני פיצוץ הפרשה משום שאם היה מדובר בשחקן מעולה, נתניה, היתה דואגת להשקיט מהר את הסיפור.

הנהלה טוקלומטית

השקטה אחרת של סיפור אחר שנעשה במכבי נתניה, נעשתה לפני כשלושה שבועות כאשר נתניה, היתה אמורה לעתור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל על הדחיה המוצדקת של משחק חצי גמר גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה.

ובכן מכבי נתניה “האכילה” את הכתבים מאיר עמיר מעיתון מעריב ואריק רחמיאן מאתר וואן (לדעתי הוא חייב לכפות על עצמו תענית) על כך שהתביעה נדחתה.

ידיעות אחרונות וערוץ הספורט בדקו יותר טוב ומצאו שהתביעה נמשכה ויש כאן הבדל עצום. משיכת התביעה, לדעתי, חשודה ולדעתי יתכן שנעשתה קומבינה עם ההתאחדות משום שדחיית המשחק היתה גוררת הוצאות נוספות להתאחדות.

כנראה כאשר מבטלים יום לפני את המשחק. יתכן שההתאחדות ביקשה מהקבוצה למשוך את התביעה כנגד הזרמה מיידית של החוב על מענקי המקום הרביעי מהעונה שעברה, כאשר גם כך, נתניה, היתה אמורה לקבל את הכספים שחייבים לה ומנגד הקבוצה הפסידה מאות אלפי שקלים על אי ההעפלה לגמר גביע הטוטו.

מה אפשר להגיד, הנהלה כזו שמתנהגת כך וגם לא מביאה שום חיזוק לקבוצה במהלך הפגרה היא הנהלה טוקלומטית…

* התמונה למעלה משמאל ובתקציר של השחקן טוני טקלומטי, באדיבות אתר הפנזין

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן