שי מלר

שבוע גורלי

0
0

מעניין, גם לפני שבועיים למגיש זהבי לא היתה אפשרות לשדר כלל את התוכנית כנראה גם מאותה סיבה או סיבה אחרת. זה מה שקורה ברדיו אמצע הדרך שהשדר לא רואה בתחנה מקום עבודה עיקרי, אלא עוד חלטורה.
בשבוע הבא, יקבע למעשה ריאלית באם מכבי נתניה תרד לליגה הלאומית או לא, כאשר ביום חמישי, בשבוע הבא, בשעה שלוש יסתיים מועד ההעברות אם אני לא טועה. ברור לכל בר דעת שמול הסגלים שהתחזקו ככל הנראה בבית”ר ירושלים ומ.ס. אשדוד, נתניה לא תעמוד בכך ככל הנראה ותרד ליגה…

meler_180_t_003.jpg

… אלא אם כן, תשוב אליללת המזל לעמוד לצידו של כהן, ובסופו של דבר אכן יובא חיזוק משמעותי אשר ישדרג את יכולת ההבקעה של הקבוצה שנכון למחזור ה-16 הבקיעה את מספר השערים הכי נמוך בליגה!!!

הנהלת הקבוצה יכולה לבוא בטענות בעיקר לעצמה. החתמתו של ישמעאל אדו, במהלך הפגרה ועודף הקרדיט שנותן לו גילי לנדאו עד עתה עולה בעוכרי הקבוצה . מצד שני מוזר שלנדאו עושה מעשה שלמה שרף ומשפיל את השחקן בפומבי.

כאשר רק לפני שבועיים, לנדאו, טען על אותו אדו שהוא בין החלוצים הטובים בליגה. כל מעשה ההחתמה של הגנאי נראה תמוה, כשיתכן שהוא גם מאלץ את לנדאו, להשאיר את ישמעאל אדו, בהרכב הראשון על מנת שהערך הכספי שלו לא ירד. כלומר: יתכן שלא מדובר רק בצד המקצועי גרידא.

gili_21.1.03_03.jpg

אחרת אין לי ממש הסבר, מדוע לנדאו, מתעקש להרכיב את אדו, דווקא בהרכב הראשון. אולי אצל אלי כהן המאמן החדש ישתנו כמה דברים באיוש ההרכב.

הנהלת הקבוצה אשמה כמו כן, באווירה הלא שקטה הקיימת בקבוצה. משום שלא יתכן, שמאחורי גבו של לנדאו, ממש לפני משחק מכריע מול אשדוד, היא תברר אפשרות החתמה מול מאמן אחר וכמובן שהדבר גם יודלף לעתונות על ידי גורם מסוים מאותה הנהלה.

למעשה כל ההתנהלות של אשר אלון וחבריו להנהלה היא די תמוהה בקשר ללנדאו ופיטוריו. מכיוון שאלון ייבש במכוון את הקבוצה ואת גילי לנדאו בהבאת רכש – זוהי פגיעה מפורשת גם בקבוצה שיכולה להוריד אותה לליגה השניה.

edu_yishmael_100_2004_004.jpg

מדיניות שכזו ממש לא מובנת. היה כבר עדיף לפטר את לנדאו, לפני חודשיים על מנת שהפגיעה ברכש לקבוצה לא תהיה כל כך גדולה.

מצד שני גם לנדאו אשם. משום שהוא הבין שהמהלך הוא אישית כנגדו וכדי לעזור לקבוצה הוא היה חייב להתפטר – זה אומר שהוא העדיף את טובתו הכלכלית על טובת הקבוצה.

עכשיו, תראו מה על הקבוצה לעשות בימים הקרובים ובלחץ של זמן שכמובן ינוצל גם לסחיטת יותר כסף מסוכני השחקנים:

1. בחינת ומציאת בלם וחלוץ ברמה סבירה.
2. העברת החוזה שלהם בבקרת התקציבים.
3. השגת השחרור הבינלאומי של השחקנים.
4. העברת החוזה של אלי כהן בבקרת התקציבים.

אני מהמר שברוב המשימות לא תעמוד ההנהלה בלוח הזמנים.

ואם כבר מדברים על המאמן החדש – לדעתי מדובר בחתרן שחותר להדחת מאמנים אחרים. בדיוק מה שהוא עשה ליוסי מזרחי, בבית”ר ירושלים, לפני שנתיים. זה אומר שהמצפון והמוסר הספורטיבי שלו לא ממש בשמיים.

aseralon_t180_2004_01.jpg

מה לעשות, זה מה יש ועם זה צריך להמשיך עד סוף העונה. רוב המאמנים לא ממש שונים, אבל אי אפשר שלא להתייחס לאורי מלמליאן, לדוגמא. אצלו זה לא היה קורה ואם מלמליאן, היה במצבו של לנדאו, אז בטוח שהוא היה מתפטר לפני כבר לפני כחודשיים.

רדיו ללא ביסוס

בשבוע שעבר דווח שעודד מכנס, מצטרף לצוות שדרי הספורט של רדיו אמצע הדרך. מכנס, עלה לשידור בהפתעה גמורה למאזינים ביום ראשון שעבר והעביר את התוכנית בצורה חלקה.

כמו כן, אין צורך בעוזר מביך למכנס בדמותו של שי בניטה. בסופו של אותו שידור לא ידע מכנס מתי הוא ישדר בפעם הבאה ולמעשה רק ביום שלישי שעבר הוחלט שהוא ישדר בימי שני ורביעי בשעה שבע.

יצויין, שמכנס, בן אדם צנוע בפני עצמו, הכריז כבר מזמן שהאווירון אלון מזרחי, יעבור אותו בסופו של דבר. הדבר ממש בולט לאור התנהגותו של משה קיש רומנו, בשבוע שעבר, כאשר הוא הביע את צערו העמוק על כך שמזרחי עבר אותו בדירוג כובשי השערים בהסטוריה של מדינת ישראל.

103X133_zave_raz_01.jpg

רומנו, ציין שאם הוא היה משחק בקבוצת צמרת ולא בשמשון תל אביב אף אחד כבר לא היה עובר אותו ובכן יתכן שההיפך הוא הנכון, משום שקבוצות צמרת ע”פ רוב אינה נסמכת על חלוץ יחיד.

ביום שישי פירסם רז זהבי, בשידור סקר על כך שבני לם הוא המאמן המועדף בקרב אוהדי מכבי נתניה. זהבי, כהרגלו לא ציין מה המקור ואיזה מכון ערך את אותו סקר… כלומר הפרחת בלוני ניסוי. כל כך חובבני. כל כך זהבי.

מיותר לציין, שליחצון עצמי בתקשורת בני לם, היה המרואיין האורח בתוכנית. שאגב, היתה קצרה, באופן כזה, שנראה שלזהבי, אצה דרכו לרוץ לעוד משחק ותיקים כנראה – ממש התנהגות מכובדת…

מעניין, גם לפני שבועיים למגיש זהבי לא היתה אפשרות לשדר כלל את התוכנית כנראה גם מאותה סיבה או סיבה אחרת. זה מה שקורה ברדיו אמצע הדרך שהשדר לא רואה בתחנה מקום עבודה עיקרי, אלא עוד חלטורה.

takalmoti_100_01.jpg

בכל מקרה לענין אותו סקר שיגרתי, שאלה למקור אותו סקר לרדיו אמצע הדרך ואת התשובה לשאלה זו אם אקבל אני אדווח עליה בשבוע הבא.

כזכור, לפני מספר שבועות דיווחתי שהאתר הספורט הרשמי של בנין לא עובד. הדבר עדיין נמשך ובכן יתכן שהאתר נסגר בהוראת סוכניו של טוני טוקלומטי. מישהו תפס רגליים קרות. ובכן, עוד נזק שגרם אותו בלם מלבד לנזק שגרם לקבוצת מכבי נתניה.

* צילום ישמעאל אדו, ואשר אלון, באדיבות אתר הקופסא – הדור הבא האתר הראשון של נתניה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן