שי מלר

החטא ועונשו

0
0

שוב מוזכר שטוני טוקלומטי, משחק במכבי חיפה. טוקלומטי, לפי הקישור שיחק בארבע קבוצות עד גיל 20 שיחול בקרוב וצבר 25 הופעות נבחרת בינלאומיות – הישג תמוה לכל הדעות.
בעקבות פנייתי לרשות השניה, תחנת הרדיו “רדיו אמצע הדרך – 90 fm.” תועמד לדין, בגין הפרה של כללים של הרשות השניה, בגין רז זהבי ושלמה שרף . לאחר שזהבי ושרף, יחצ”נו עסק מסחרי של בנו וחברו של שרף, תוך כדי ראיון בנושא כדורגל.

meler_180_t_006.jpg

תזכורת – לפני כשבועיים קיים רז זהבי, ראיון עם שלמה שרף. בתחילת הראיון של זהבי, את שרף איפה הוא נמצא ושרף ענה שהוא נמצא במרכז המסחרי יד יצחק ששייך לחברו ובנו של שרף והוא ממש נהנה להיות במקום.

אין ספק שזהבי, לא היה ממש תמים בשאלה זאת. בסוף הראיון ציין זהבי, את מיקומו של המרכז המסחרי והוא מקווה ששרף, ייהנה מהמבצעים שקיימים במקום.

שיגרתי תלונה על כך לרשות השניה בגין הפרסומת הלא ממש סמויה באותו ראיון וכך עילי זלצמן, עוזר נציב תלונות הציבור ברשות השניה ענה לי:

“בכל הקשור לראיון עם שלמה שרף ביום 23/1/04, מצא תחום רדיו (ברשות השניה – ש.מ.), כי אזכור שמו המרכז המסחרי “יד יצחק” הוא בעל צביון פרסומי, לכאורה.

103X133_zave_raz_01.jpg

מאחר וציון שם המרכז נאמר בפעם השנייה על ידי המגיש תוך התייחסות לטיבו ומיקומו הגיאוגרפי שלא בתוך מקבצי הפרסומות, למעשה המדובר ב”פרסומת אגב” שהיא אסורה על פי כללי הרשות השנייה (שיבוץ פרסומות ואזכורים מסחריים בשידור רדיו). על-כן, הוחלט על פתיחת הליך הפרות כנגד התחנה, שבמהלכו יידון המקרה. במידה ויימצא, כי התחנה פעלה בניגוד לכללים, ימוצה עמה הדין.”

על כך השבתי למר זלצמן:

“אבקש ממך, עדכונים, למצוי הדין, כפי שהזכרת במכתבך. בדיון שיעשה עקב הפרת הכללים, עליכם, לחקור את הנושא של מדיניות תן וקח. המגיש (זהבי) לא במקרה שאל את מר שלמה שרף – ספר לי איפה אתה נמצא, מבלי שיקבל תמורה על כך ועליכם לחקור במיוחד נושא זה. לפי דעתי עד לבירור הסופי של הנושא, יש להשעות את השדר רז זהבי, מלהגיש ב”רדיו אמצע הדרך” עד למיצוי מלא של החקירה והדין.”

סיכום ביניים, בנושא זה: צפויות כמובן התפתחויות וחבל ש”רדיו אמצע הדרך” אמור להיפגע כלכלית ממקרה זה לאחר שכפי שציינתי בשבוע שעבר, הוא נותן שירות קהילתי לחובבי הספורט באזור. רז זהבי, הוא האשם העיקרי בעניין.

shlomo_sharf_100_2004_01.jpg

“רדיו אמצע הדרך”, בעקבות זאת שהתחנה עדיין נותנת לו להמשיך ולשדר, יש לו עדיין אחריות גם בנושא זה. כזכור, לפני כמה חודשים יח”צן שרף, באמצעות מיודענו זהבי, את העובדה שנפתחה ההרשמה לילדים בנס טובורק, לכן, לא מדובר כאן במעידה חד פעמית וראשונה אלא שנעשית כאן ככל הנראה קומבינה בין זהבי לשרף.

מדבר סקר תרחק

בנושא אחר – לפני שלושה שבועות פירסם זהבי שבני לם, הוא המאמן המועדף על אוהדי מכבי נתניה, ע”פ סקר שנעשה בקרב אוהדי הקבוצה. לפי דעתי, הנתונים מצוצים מהאצבע ולכן פניתי ל”רדיו אמצע הדרך” על כך שראוי שזהבי, היה מפרסם את המקור לאותו סקר. מכיוון שלא קיבלתי תשובה פניתי למר זלצמן, מהרשות השניה וכך הוא ענה לי:

“העברנו את מכתבך תגובת תחנת הרדיו ולבדיקת תחום רדיו ברשות . אנו מקבלים את תשובתו של מנהל התוכניות, מר בועז אורגד, בכל הקשור למשאל שנערך בקרב אוהדי קבוצת הכדורגל , מכבי נתניה. מאחר ומדובר ב”משאל” ולא ב”סקר” בקרב האוהדים, לא קיים כל הכרח כזה או אחר לציין, את מקור הנתונים עליו התבססה מערכת התוכנית”.

על כך עניתי למר זלצמן:

boaz_orgad_100_01.jpg

“בעצם תשובתו של מר בועז אורגד, שמדובר במשאל ולא בסקר ולא קיים הכרח לציין את מקור הנתונים , הרי מדובר בתשובה שמלווה בהרבה חוצפה. יש לו בעיה לפרסם את מקור הנתונים, כי בעצם התוצאות של המשאל – אין להם שום קשר להלך הרוחות בקרב אוהדי מכבי נתניה והתשובה המתחמקת של מר אורגד, מראה שהנתונים במשאל הם פרי דמיונם של מערכת הספורט של התחנה על מנת לקדם את ענינו של בני לם, המוביל באותו משאל ואין צורך להיות חכם גדול על מנת להבין זאת.

מדובר בתשובה מתחמקת ולא ראויה ולמעשה נתתם ל”רדיו אמצע הדרך” לחמוק מהעניין. לפי דעתי היה חובה עליכם, חובה לכפות על רדיו אמצע הדרך, לפחות להבהיר שמדובר במשאל ולא בסקר שנעשה ע”פ כל הכללים הנאותים וכך המאזינים ישפטו את העניין”.

ובכן לסיכומו של העניין – בפעם הבאה שאתם שומעים מרז זהבי, דיווחים על תוצאות משאל מבלי לציין, את מקור הנתונים אתם בהחלט מוזמנים לקחת את כל העניין בעירבון מוגבל.

מכה נתניה

takalmoti_100_01.jpg

אתר הספורט הרשמי של בנין שוב עלה בשבוע שעבר, לאוויר, לאחר השבתה של כמה שבועות כפי שציינתי בטורי בעבר. כאשר ההשבתה לדעתי נעשתה בגלל מקרה טוני טוקלומטי. החידוש הוא שגילו של טוקלומטי, שונה בהתאם לרצונו ולהלן קישור:

לחצו כאן – לכניסה לאתר

ברור שמדובר במשהו מסריח. שוב מוזכר שטוני טוקלומטי, משחק במכבי חיפה. טוקלומטי, לפי הקישור שיחק בארבע קבוצות עד גיל 20 שיחול בקרוב וצבר 25 הופעות נבחרת בינלאומיות – הישג תמוה לכל הדעות.

באתר הרשמי של אליפות אפריקה – לפחות מוזכרת הקבוצה הנכונה, אם כי לא הנוכחית של טוקלומטי, – להלן קישור:

לאתר הרשמי של אליפות אפריקה

ויש ללחוץ על בנין, ע”מ לראות את פרטי סגל הנבחרת.

כפי שאפשר לראות טוני משחק בקבוצה שהיא די מכה . ואכן ראינו השבת שאכן יש דברים בגו’.

* התמונה למעלה משמאל של השחקן טוני טקלומטי, באדיבות אתר הפנזין

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן