שי מלר

עיר נשכחת

0
0

קבוצת הכדורגל של מכבי חדרה, מצוייה כעת במצב, ששווה דיווח והנה יוק! האדון, זהבי, לא מדווח. האם אי הדיווח על קמפיין העלייה הנוכחי? הינו רק מחשש עינא בישא?
רז זהבי, כעובד (כיום, יועץ חיצוני) של עיריית חדרה וכשדר (חלטוריסט) של רדיו אמצע הדרך, כבר לא מפרט מסיבות תמוהות את הספורט שנעשה בחדרה ואולי זה מטעמי אמונות תפלות ואפשר לראות את זה בכמה דוגמאות.

meler_180_t_006.jpg

לפני כשנתיים, במסגרת ליגת האולמות כיכבה הקבוצה מחדרה והייתה קרובה לאליפות. בשנה שעברה, כשהתחילה העונה, פמפם זהבי, ללא הפסקה, את מועדי המשחקים הביתיים והעלה מדי פעם לשידור את שחקני עסקני ומאמני הקבוצה עד לרגע שהקבוצה איכזבה וסיימה בתחתית הליגה ומאז הייתה הפסקה בדיווחים.

השנה הקבוצה שנתמכת גם על ידי עיריית חדרה שאדון זהבי, עובד למענה, לא נרשמה לליגה, עניין של מימון ואייטם ששווה חקירה אצל זהבי ומטעמי אי נעימות מובנים, הדבר לא אוזכר כלל על ידי זהבי, כלומר: רז זהבי, מדווח מתי שנוח לו ולעירייה.

דוגמא שניה – קבוצת הכדורגל של מכבי חדרה, הייתה על סף עלייה לליגה הארצית לפני שנתיים. כשזהבי, התחיל לדווח ברדיו האזורי “אמצע הדרך” על קמפיין העלייה שלה, היא התחילה להפסיד ולא עלתה בסופו של דבר.

103X133_zave_raz_01.jpg

כעת מצוייה הקבוצה במצב דומה, ששווה דיווח והנה יוק! האדון, זהבי, לא מדווח. האם אי הדיווח על קמפיין העלייה הנוכחי? הינו רק מחשש עינא בישא?

לעניין אחר, בשבוע שעבר, רצה תובע ההתאחדות לכדורגל, להעמיד לדין, בעקבות שיחה שקיבל מחברו, את מנכ”ל הקבוצה של מכבי נתניה, קובי בלדב, משום שהפר איסור הרחקה ממגרשים לחצי שנה.

אם הדבר היה על סמך השידור, תמוה, גם שכעבור מספר שניות לאחר שרואים את בלדב, צוהל אחרי שערו של וילנר, נגד סכנין, רואים בבירור שחקן של סכנין נותן מכה לפניו של רביד גזל ומעניין שעל כך, תובע ההתאחדות לא העמיד לדין.

בסופו של דבר התברר שעקב טעות בזיהוי (קרחת תאומה), היה מדובר בחבר הנהלה אחר, שנכח במגרש. ההתאחדות לכדורגל, אפילו לא התנצלה על המקרה.

ואם במנכ”ל מכבי נתניה מר בלדב, עסקינן, מגיעה ממני התנצלות לעתונאי הספורט אריק רחמיאן.

kobi_baladeb_100_2004_01.jpg

בשבוע שעבר, חזר בו, מר בלדב והודה ששחקן הקבוצה ישמעאל אדו, יצא לטורניר הקדם אולימפי ללא אישור ההנהלה. בדיוק כפי שדווח ע”י רחמיאן, שבועיים לפני ובסתירה לדיווחיו של הכתב רון עמיקם מ”מעריב”.

מסתבר שעמיקם, אכל את הלוקש של בלדב, בעוד רחמיאן, שזכה ממני לביקורת לא צודקת ושגויה ועל כך אני מתנצל, אריק רחמיאן, אכן צדק. אני טעיתי.

עניין אחרון, בשבוע שעבר, התבשרנו, שחברת צ’רלטון, קנתה את זכויות השידור של הליגה האנגלית לשלוש העונות הבאות. ובכן מי שהיה רגיל לאלטרנטיבה האיכותית לעומת “שבת כדורגל” של ליגת העל, אמור להתאכזב בעונות הבאות מכיוון שלא סביר להניח שצ’רלטון, תפתח שני ערוצים בתשלום במקביל בשבתות ומי שאמור לזכות מהעניין היא חברת צ’רלטון עצמה, בגלל חוסר האלטרנטיבה תרוויח חברת צ’רלטון עוד יותר, כי אז יהיו יותר מינויים ל”שבת של כדורגל” ומי שיפסיד מהעניין, הם שוחרי הכדורגל האיכותי בהנחה שהרמה בליגת העל לא ממש תעלה פלאים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן