שי מלר

הבנת הנשמע

0
0

מאיר אוזן, הוא מבעלי קבוצת מכבי נתניה, טען כלפי זהבי, שיש לו בעיה בהבנת הנשמע, כי זה שבית”ר מעוניינת בבנו, זה לא אומר שמתנהל מו”מ, והוא הצהיר שלא נעשתה אפילו פניה אליו.
meler_180_t_006.jpg

המאמן ראובן עטר, חוזר השכם והערב שלקבוצתו מכבי נתניה, מספיקים 37 נקודות על מנת להישאר בליגה. לפי דעתי, הדבר עומד בספק גדול ומהסיבות הבאות שאנסה להעלות ולמנות כאן;

אם לוקחים את בני סכנין, כבעלת כושר המשחק הגרוע ביותר, כרגע והיריבה העיקרית על הירידה הרי שמספיקים לה 8 נקודות בשמונה המשחקים הבאים (כולל זה היום, בערב מול מכבי חיפה), על מנת להגיע ל-37 נקודות. בהנחה שבמחזור האחרון, אחי נצרת תפסיד נגדה בעילוט הרי שמדובר כבר רק ב-5 נקודות בשבעה משחקים, משימה שנראית כאפשרית בהחלט.

כשהגיע עטר, לקבוצה כמאמן לאחר המחזור ה-21 הוא הכריז שדרושים 20 נקודות ה-12 המשחקים הנותרים על מנת שנתניה תישאר בליגת העל עומדים על 56 אחוזי הצלחה.

Atar_Reuven_100k-n_05.jpg

בחמישה המשחקים שבהם עטר, אימן את הקבוצה היא הגיעה ל-47 אחוזי הצלחה (7 נקודות מתוך 15 אפשריות) – בהחלט מתחת לדרישות, למרות השיפור שניכר בקבוצה.

מה שנשאר לפי עטר, לעשות זה לעמוד ב-13 נקודות מתוך 21 אפשריות שהם 62 אחוזי הצלחה, כלומר שיפור ב-32 אחוזים (62% מול 47%) למה שעטר, עשה עד עכשיו וזה בהחלט המון – מה עוד שעדיין לא שיחקה הקבוצה משחקים מול קבוצות הצמרת הגבוהה.

לכן, על מנת לעמוד ביעדים – הקבוצה חייבת בשני המחזורים הבאים לנצח באשדוד ובנצרת ולצבור 6 נקודות אחרת המצב יהיה קריטי מאוד.

kobi_baladeb_100_2004_01.jpg

מה שמצער במיוחד, היא העובדה, שעטר, מתייחס למספרים בלבד והוא לא מתייחס למומנטום של קבוצות בתחתית. עטר, אמר שהוא מתייחס למשחק של בית”ר י-ם, כמו לשאר המשחקים האחרים ובכן יש כאן טעות גדולה.

אם בית”ר ירושלים, היתה מפסידה, אתמול, היא היתה נכנסת עמוק עמוק לתוך משבר ושיתוק, במיוחד כשיש לה משחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

לעטר ולקבוצה נתנה כעת הזדמנות נוספת בשבוע הבא לאחר שאשדוד “עזרה” לנתניה, בכך שהובסה בנצרת. הפסד של אשדוד לנתניה, בשבוע הבא, יכניס ככל הנראה, את הקבוצה הדרומית ללחץ ושיתוק.

בעניין אחר, לאחר ששמענו בשבוע שעבר, איזה לא “דובר אמת כרוני” הוא מנכ”ל קבוצת מכבי נתניה, קובי בלדב, לענין שחקן הרכש ישמעאל אדו, ראינו בסוף השבוע האחרון, איזה “מדליפן סידרתי” הוא…

zave_raz_100k-n_01.jpg

ביום שישי, רז זהבי, שעבר עליו, שבוע קשה מאוד בעבודה, בעירית חדרה (הבוס שלו, ראש עיריית חדרה סדן, נמצא בחקירות של המשטרה בפרשת שוחד), היתה דרושה לו איזה ידיעה או חדשה שתהפוך את התוכנית ל”חמה המיוחד”.

זהבי, יודע שאם אין כזו הוא עושה אותה או ממציא אותה. מיודענו ניסה קודם כוחו בדיווח על ויכוח רם ונוקב בין הקפטן של מכבי נתניה אורי אוזן, לבין המנכ”ל בלדב, בנושא כרטיסי ההזמנות למשחק, בשבת מול ירושלים (אייטם, לא ממש מענין).

לאחר מכן, זהבי, סיפר על התעניינות של בית”ר ירושלים באוזן, עלה אביו של השחקן מאיר אוזן, לשידור.

זהבי, טען שמתנהל מו”מ דרך אוזן האב, לענין בנו והענין מאושר ע”י בלדב עצמו שדיבר עמו שעתיים לפני כן.

ozan_meir_100_01.jpg

אם עושים אחד ועוד אחד, ככל הנראה בלדב, הוא גם “המדליף” של האייטם לענין כרטיסי ההזמנות למשחק.

זה גם אומר גם משהו על ההתנהגות של ההנהלה של הקבוצה כלפי שחקניה והמבין יבין…

מאיר אוזן, הוא מבעלי קבוצת מכבי נתניה, טען כלפי זהבי, שיש לו בעיה בהבנת הנשמע, כי זה שבית”ר מעוניינת בבנו, זה לא אומר שמתנהל מו”מ, והוא הצהיר שלא נעשתה אפילו פניה אליו.

בית”ר לא תמימה היתה ממש בנושא. וטמנה ידה עמוק בצלחת. כוונתה היתה לפגוע בהכנות של נתניה למשחק. תרגיל ידוע, אבל גם מצליח כל פעם מחדש, על רקע ליגת העל וניהולה.

האוהד, המגיש ברדיו האזורי והפרשן של נתניה אורן עטיא, שעדיין לא יצא מדכאונו ודרש בשידור להשעות את אורי אוזן, מהקבוצה.

oren_atia_100_001.jpg

מי שלא יודע, אסור, לנהל מו”מ עם שחקן, כל עוד שהוא מצוי במחוייבות בחוזה ובכן, למען האמת אי אפשר הרי לצפות רבות, מבן אדם, שעל פי הודאתו בבית המשפט, נהג 15 שנה ללא רשיון (“יקיר ירושלים” הלא הוא מאיר פניג’ל).

בשבוע שעבר, ראינו הבדלים בסיקור פרישתו של הכוכב חיים רביבו.

העיתון של המדינה “ידיעות אחרונות”, שלו העניק רביבו, בלעדיות, זכה לתגמול בכתבה תומכת ובעיתון של כולם “מעריב” מאידך גיסא בכתבה קצת פחות תומכת. ככה זה כשעורכי העיתונים נפגעים…

מעניין ש”ידיעות אחרונות” לא טרח להזכיר את הסיפור הבא שמראה משהו (?) על אישיותו של חיים רביבו.

rvivo_100_01.jpg

לפני משחק בין ארצי שהיה לנבחרת ישראל בשנת 1995, הוכתר שורה אובארוב, ככדורגלן העונה ע”י “ידיעות אחרונות” כשהבחירה נעשתה ע”י פרשני העיתון.

רביבו, שנבחר באותה שנה ככדורגלן העונה ע”י “מעריב” – במשאל כל שחקני הליגה, סירב להצטרף לצילום של נבחרת העונה, שנבחרה ע”י “ידיעות” רק משום שהוא לא נבחר כ”כדורגלן העונה” והביך בכך את השחקנים האחרים, שכן באו לצילום המשותף.

מה שמתברר היום, הוא שהזכרון של אנשי “ידיעות אחרונות” קצר. קצר מאד.

פסח שמח לכולכם!!!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן