תרצו תאמינו

אלביס פרסלי לא מת; כל אתרי הקונספירציה

0
0

האם חייזרים חוטפים בני-אדם ועורכים בהם ניסויים? והאם אלביס פרסלי היה סוכן של האף. בי. איי.? יש מי שלא מאמין בגרסאות הרשמיות ומוכן לספר גם לכם את כל האמת
אלביס פרסלי לא מת; כל אתרי הקונספירציה
elvisbackgr_180k-n_id=4481_02.jpg

כולם יודעים מה קרה; היו עדים, הסיפור מתועד, המעוניינים יכולים למצוא פרטים נוספים בעיתונים, בראיונות, בספרי היסטוריה; ואף על פי כן, יש מי שטוען שהאמת שונה לגמרי. אלביס פרסלי, לא מת ב-16 באוגוסט 1977 ממנת יתר של סמים ותרופות; חייזרים חטפו אותו, ומדי פעם הוא מופיע לפתע במקומות בלתי צפויים. ולא רק את אלביס – חייזרים מבקרים בכדור-הארץ לעתים קרובות למדי, חוטפים אנשים ועורכים בהם ניסויים מדעיים. ואם אין שום ראיות מוצקות לפעילות החייזרית בעולמנו, ולעניין אלביס בפרט, הרי זה רק משום שהעסק מושתק. כן, הממשלה משתיקה את העניין, וגם הממסד המדעי. אבל יש מי שיודע את האמת, וגם יספר לכם אותה.

<!–1_01.htm–> לי הארווי אוסוולד, רצח את הנשיא הצעיר והאהוד ג’ון פ’ קנדי, ותעשייה שלמה של תיאוריות קונספירציה יצאה לדרך.

השמועות התגברו עוד יותר משום שהרוצח עצמו נרצח באופן מסתורי ימים מספר לאחר שנלכד, ועד כה לא נמצא מניע של ממש שהביאו לרצוח את הנשיא. רצח קנדי שימש כנושא לספרים רבים, ואפילו לסרט מפורסם, “ג’יי. אף. קיי.” של אוליבר סטון, המוקרן לעתים מזומנות בערוצי הסרטים.

האינטרנט הוא כר נרחב לאתרים העוסקים בקונספירציות. הסיבה לכך פשוטה: כל אדם שיש לו הסבר מוזר יותר או פחות לאירוע כלשהו יכול לחלוק אותו עם הציבור בהשקעה כספית נמוכה וכמעט בלא ביקורת, אם רק יקים אתר אינטרנט. מהצד האחר, אנשים התוהים ושואלים שאלות יכולים למצוא תשובות – מופרכות ככל שיהיו – באותם אתרים.

alien_t180k-n_id=4481_01.jpg

אם ברצונכם לדעת מהן המזימות האפלות שהסתירו מכם, עליכם רק להפעיל מנוע חיפוש. הקלידו את המילה “קונספירציה” או “conspiracy” ותיענו בשלל אתרים לבחירתכם: מחידת מותו של אלביס, דרך רצח קנדי ועד מזימה נבזית נגד היחסים בין גברים לנשים בעולם המערבי. אנחנו כבר חיפשנו ומצאנו כמה אתרים שיוכלו לזעזע, לשכנע או לפחות להצחיק אתכם.

באחד האתרים המשעשעים ביותר, תמצאו מגוון מפואר של תיאוריות קונספירציה ואף תוכלו לקנות ספרים באותם נושאים. אחד המאמרים באתר עוסק בפרשת או. ג’יי. סימפסון, שהמשפט שלו בגין רצח אשתו ומאהבה, כמו גם זיכויו, הכו גלים בארצות-הברית במהלך שנות התשעים. סימפסון, כזכור, זוכה במשפט, אך הורשע בדעת הקהל.

האתר גורס, כי סימפסון אכן חף מפשע וכי המאהב המנוח, שעבד לכאורה, כמלצר, היה למעשה סוחר סמים ונרצח במסגרת חיסול חשבונות במאפיה היפנית.

מאמר אחר מתאר נתיחה שלאחר-המוות של חייזר, בצירוף תמונות. ומה, בכל זאת, קרה לאלביס? מותו של “המלך” שימש כהשראה למספר עצום של תיאוריות קונספירציה, פשוט משום שאיש ממעריציו לא רצה להאמין שהוא אכן מת.

בפינת הקונספירציות באתר של סי. אן. אן. תמצאו שתיים מהתיאוריות הטוענות, כי מותו של אלביס בשנת 1977 היה מבוים. על פי אחת התיאוריות האלה, קץ אלביס בפרסום ובתהילה וביים את מותו כדי להשיג קצת שקט ושלווה. על פי התיאוריה האחרת, היה אלביס, סוכן חשאי ממשלתי שריגל אחר המאפיה ונאלץ לרדת במהירות למחתרת. סיפור הכיסוי היה כה משוכלל, שכלל אפילו בובת שעווה של אלביס בארון המתים ואף מזגן אוויר שמנע מהשעווה להינמס בחום הקיץ של טנסי.

באתר הטמפלרים של האחווה הנוצרית, לעומת זאת, תוכלו להתוודע לתיאורית קונספירציה אחרת ושאפתנית בהרבה. על פי תיאוריה זו, היה אלביס אחד מנציגי כוחות האור במאבק הנצחי בין טוב לרע. במאבק זה, שאלביס מילא בו תפקיד מכריע, השתתפו גם אברהם לינקולן ומרטין לותר קינג כאבירי הטוב, והרוצח צ’רלס מנסון, כנציג הרע – שקיבל את השראתו, שימו לב, מהאלבום הלבן של הביטלס.

אלביס, איננו המפורסם היחיד שנחשד בכך, שביים את מותו כדי להיפטר באופן דרסטי-משהו מתשומת הלב הציבורית. יש הטוענים שגם התאונה שבה נהרגה הנסיכה דיאנה בחברת אהובה, דודי אל פייד, בויימה למטרה זו.

diana_180k-n_id=4481_01.jpg

האתר לונדון נט, תוהה, אמנם, אם הנסיכה הייתה מוכנה לוותר לשם כך על הקשר עם שני בניה, אך מזכיר, כי ניתוחים פלסטיים עשויים לאפשר לה לשוב ולהופיע בחייהם מבלי שתזוהה, למשל בתפקיד אומנת. לצד השערה אופטימית זו, שלפיה הנסיכה מוויילס עודנה בינינו, מציע האתר שתי תיאוריות קונספירציה פסימיות יותר.

אחת מהן גורסת, כי לתאונה, כביכול, אחראי השירות החשאי הבריטי, שסבר כי דיאנה, פוגעת בכבודו של בית המלוכה; האחרת מסכימה, כי התאונה הייתה התנקשות, אך טוענת, כי לא ליידי די הייתה המטרה, אלא אל פייד, שמשפחתו לא הגיעה לעושרה הדמיוני מבלי שקנתה לעצמה גם כמה אויבים.

לא כל תיאוריות הקונספירציה הן נקודתיות כל-כך: ישנו גם מי שטוען לקיומה של קונספירציה של בעלי הון, הומוסקסואלים ופמיניסטיות נגד אהבה ונישואים בין גברים לנשים. כן-כן: הפעילות למען שוויון בין המינים, כמו גם למען זכויות ההומוסקסואלים, אינה אלא מזימה שנועדה לגרום לנשים לפחד מגברים ולהתרחק מהם. המטרה הסופית: לגרום לנשים להפסיק ללדת, וכך להקטין את קצב גידול האוכלוסייה.

אתר אחר גורס, כי חיסונים משמשים את הממשלה להחדרת אמצעי מעקב לגופם של האזרחים. מתקני המעקב המוחדרים לגופנו במסווה של חיסון תמים נגד אדמת או שפעת משדרים לאח הגדול מידע על מצב בריאותנו, ואולי אף משמשים כמכשירי האזנה.

ישנם גם אתרים העוסקים בקונספירציות בנימה מחויכת יותר, כשכתובת האתר מבהירה מראש, כי מדובר בבדיחה בלבד. לסוג הזה שייך האתר הטוען, כי סנטה קלאוס איננו רק זקן חביב ולבוש אדום, הנכנס דרך הארובה ומביא מתנות לילדים נוצרים בחג המולד.

לא ולא: סנטה קלאוס, הוא למעשה עבריין, הפורץ לבתים ושודד אותם בטענה שהוא מביא אליהם מתנות. סנטה, אף מעלים מסים – למעשה, הוא לא שילם מסים כלשהם כבר שנים רבות – ומאכיל את האיילים המושכים את המזחלת שלו בסטרואידים. עורכי האתר מגלים הגינות ומציינים, כי סנטה קלאוס, טרם מסר את תגובתו בזמן פרסום החשדות נגדו.

alien_t180k-n_id=4481_02.jpg

במה להאמין? האם לא הפפראצ’י, היו אחראים, אחרי ככלות הכול, למות “הוורד של אנגליה”? והאם ממשלת ארצות-הברית אכן מסתירה מאיתנו את דו”ח הנתיחה שלאחר המוות של גופת חייזר שהגיע לכדור-הארץ?

אם קשה לכם להחליט בעצמכם, תוכלו להיעזר באתר המדרג את האמינות של שמועות לפי הצבעות גולשים. אם תיכנסו לאתר תיתקלו, למשל, בשמועה, כי טימותי מקווי, שפוצץ את המגדלים באוקלהומה בשנת 1994, נראה בכלל בוותיקן זמן קצר לפני הפיצוץ. כמו כן, תמצאו, כי לדעת המשתתפים באתר, הסיכויים לכך, ששמועה זו נכונה הם 62 אחוזים. כל גולש יכול להוסיף לאתר את תיאורית הקונספירציה או השמועה החביבה עליו, מופרכת ככל שתהיה, ולזכות ביחס רציני ובניתוח מעמיק של השאלה עד כמה השמועה שהפיץ היא נכונה.

זהו, אם כן, מבחר קטן של אתרי קונספירציה. ייתכן ששיטוט באתרים, כגון, אלה לא ישכנע אתכם שהרופא בקופת החולים מחדיר לגופכם מכשיר האזנה יחד עם החיסון נגד צהבת, או שאלביס עודו בינינו ואולי עוד יגיע למופע משותף עם אחינועם ניני. אך גם אם לא, תמיד כדאי לזכור שהגרסה הרשמית אינה בהכרח נכונה, והדברים אינם תמיד כפי שהם נראים.

* המידע הובא מתוך אתר הבית שלנו, שיכול להיות גם הבית שלכם – לחצו והיכנסו לאתר הבית של אינטרנט זהב. הכותב צוות עיתונאות ותקשורת שיווקית בע”מ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן