שי מלר

קושיות לאחר הפסח

0
0

אין צורך לענות על הקושיות וגם אין צורך לחפש אשמים בנתניה. כל אחד בקבוצה מההנהלה דרך המאמן וכלה בשחקנים צריך לחשוב כעת במצבה הקריטי של הקבוצה איך להוציא 3 נקודות מהמשחק הקרוב ולחשוב כך ממשחק למשחק עד לסיום הליגה.
meler_180_t_006.jpg

בשבוע שעבר, במשחקה של מכבי נתניה מול אשדוד, ראינו כמה קריטית היתה ההכנה הלקויה של המאמן ראובן עטר, לקראת המשחק וכיצד הדבר השפיע על השחקנים במשחק עצמו. ביום שלישי, שעבר, בחג הפסח, עצמו, שעה ששאר הקבוצות בליגת העל אינן מתאמנות קבע פתאום ראובן עטר, שביום חמישי לא יערך אימון בגלל עומס האימונים.

השאלה היא האם לעטר, לא היתה תוכנית מסודרת מראש לגבי אותו שבוע והאם לא ברור למאמן, שיומיים, לפני משחק גורלי זה לא בדיוק הזמן ל”נוח” ומכאן, האם זה לא היה יותר מתאים, לא להתנהג כ”גאון כדורגל” ולא לקיים אימון לאחר ליל הסדר ואיך הדבר נראה ע”י השחקנים כגאוניות או כחפיפניקיות?!

zave_raz_100k-n_01.jpg

יום לפני המשחק – האם זה היה ממש היה הזמן להודיע לכדורגלן רביד גזל, שהוא מודח מההרכב והאם זו העת להתחיל בפתיחת פנקס חשבונות ולגבי גזל, האם זה היה דחוף מבחינתו להתבכיין אצל רז זהבי, מגיש התוכנית ברדיו האזורי 90 f.m – “אמצע הדרך”, שהוא מודח מההרכב והאם הוא באמת מאמין שזה יעזור לו לחזור להרכב ואם כבר עסקינן בזהבי, הזכיר את הנושא בתוכניתו, האם לא היה שווה להרחיב את הדיבור באותו ענין ולא להדגיש לכך שניות מעטות בלבד.

ועוד ענין לגזל – האם זו באמת העת להתבכיין אצל מיקי שוורץ, מ”ידיעות אחרונות” ואצל משה פרימו, שדר “קול ישראל”/”רדיו אמצע הדרך” על כך שיתאפשר לך לעבור לקבוצה אחרת גם אם הקבוצה תרד ליגה, האם לא היה ניתן להמתין עד לסיום העונה והאם הוא באמת חושב שהוא יקבל סיוע מההנהלה והאוהדים עקב התבכיינות זו…

אין צורך לענות על הקושיות וגם אין צורך לחפש אשמים. כל אחד בקבוצה מההנהלה דרך המאמן וכלה בשחקנים צריך לחשוב כעת במצבה הקריטי של הקבוצה איך להוציא שלוש נקודות מהמשחק הקרוב ולחשוב כך ממשחק למשחק עד שתיגמר הליגה.

ravid_gazal_100_002.jpg

נגמר ה”לוקסוס” שהיה, כבר אי אפשר, למעשה, לתכנן יותר, באיזה משחק לשחק על תיקו ובאיזה לא – כלומר; כל משחק הוא קריטי וההישארות בליגה עדיין לא בשמיים. בסה”כ מדובר לצבור 6 נקודות יותר מבני סכנין, בשישה משחקים.

סכנין, צברה נקודה אחת בשבעה משחקים האחרונים, כך שהמשימה של הנתנייתים, אפשרית והדבר עדיין תלוי בידיהם (או בעצם ברגליהם של כדורגלני מכבי נתניה).

לסיום, אי אפשר שלא לסיים בקוריוז של השבוע, רז זהבי, הכתיר בשבוע שעבר את לייזי גורדון ה”מוטרף” כפרשן הכדורסל מספר אחת ועל כך יאמר מצא מין את מינו.

pini_gershon_180_8.4.jpg

גורדון, כמובן “פרשן בגרוש”, בעיני, לא זיהה את הבעיה המרכזית ב”קבוצה של המדינה”, שהיא לא פחות ולא יותר פיני גרשון, עצמו, בניגוד לפרשנים אחרים שכן זיהו את הבעיה אצל המאמן דווקא.

גרשון, יכול לתת ראיון בלעדי ל”דובר הקבוצה” רפאל נאה, מהעיתון של המדינה “ידיעות אחרונות” ולהצטלם יפה בבגד ים, אבל גם הוא כמו מאמן הכדורגל ראובן עטר, צריכים לקחת נשימה עמוקה לפני הצלילה העמוקה אל ההסתבכות הבאה ולהגיע בצורה יותר מושכלת על מנת לעמוד בהצלחה במשימה העומדת מולם, להותיר את קבוצתם כל אחת במאבקה מעל פני המים…

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן