שי מלר

סוף הסיפור

0
0

לאור חוסר ההצלחה העונה, המסקנה העיקרית היא שכל עוד שלא יהיה שינוי מהותי בהנהלת הקבוצה, אין הרבה סיכוי שהקבוצה תשוב לליגת העל כבר בעונה הבאה ומי שעוד לא מבין גם בליגה הלאומית לא בדיוק צפויים חיים קלים לקבוצה.
meler_180_t_006.jpg

באופן מעשי מכבי נתניה, ירדה לליגה הלאומית במוצאי השבת האחרונה, לצערנו, לאחר חמש שנים בליגת העל. הכישלון מתחיל בהנהלה דרך שלושת המאמנים ועד לאחרון השחקנים, לכולם ישנה אחריות לירידה.

עיתונאים ופרשנים עוד רבות ינתחו את הכישלון. חלקם יאשימו בצדק את גילי לנדאו ואת ישמעאל אדו, בחלקם הגדול לכישלון הקבוצה. אבל שאף פרשן או עיתונאי לא יטעה אתכם. הכישלון מתחיל בראש ובראשונה בהנהלה.

אם ההנהלה “משחקת עם המאמן” ומעכבת החתמת שחקנים זרים זה אומר שטובת הקבוצה לא בראש מעיניה. כמו כן, אי החתמתו של איציק זוהר, בראשית העונה בגלל התערבות מאיר אוזן, אחד מבעלי הקבוצה, אומרת הכל.

ozan_meir_100_01.jpg

אותו מר אוזן, פנה כבר לפני כמה שבועות למכבי חיפה, כדי לברר באם בנו אורי, קפטיין נתניה, יכול יהיה להשתלב בקבוצה הירוקה בעונה הבאה.

ברור, לצערנו, שגם אצלו טובת הקבוצה לא הייתה בראש מעייניו. הדבר היחיד שעשתה גם הנהלת הקבוצה בפגרת החורף הקצרה הייתה קנית כרטיס השחקן שיש לו מניות רבות בכישלון הקבוצה השנה, הלא הוא ישמעאל אדו.

לאור חוסר ההצלחה העונה, המסקנה העיקרית היא שכל עוד שלא יהיה שינוי מהותי בהנהלת הקבוצה, אין הרבה סיכוי שהקבוצה תשוב לליגת העל כבר בעונה הבאה ומי שעוד לא מבין גם בליגה הלאומית לא בדיוק צפויים חיים קלים לקבוצה.

באמת טוב שיש רשות שניה?

zave_raz_100k-n_01.jpg

בעניין אחר, בשבוע שעבר הסתיימה פרשה בה התמקדתי בשלושה החודשים האחרונים. פרשת שידור פרסומת לא חוקית בשידור ב”רדיו אמצע הדרך”.

נמסר לי, ממר עילי זלצמן, עוזר לנציב תלונות הציבור ברשות השניה, בשבוע שעבר שתחנת הרדיו האזורית “רדיו אמצע הדרך” ויתרה על הגשת ערעור לרשות השניה, על העונש שחל על התחנה שהוא נטילת דקות פרסום. עקב הויתור על הערעור, העונש יוצא אל הפועל.

מה שמוזר בעצם בכל הפרשה הזו, היא ההתנהלות של הרשות השניה לרדיו ולטלוויזיה. נכון, שהם השקיעו זמן בהקשבה להקלטות של אותם שידורים (שזוהי חובתם ועל כך, מקבלים בין היתר את שכרם מן הציבור) אבל בעצם לא ממש נידבו מידע ובכל אשר נוגע להתקדמות בפרשה ונראה שללא התעקשות מצידי (ש.מ) לא היה קורה למעשה שום דבר.

shlomo_sharf_100_2004_01.jpg

נתחיל בכך שהעבירות שבוצעו על ידי התחנה האזורית, היו בסוף ינואר 2004 ובתחילת פברואר. עד אמצע חודש אפריל, לא ידע מר זלצמן, להגיד לי מתי יהיה יתקיים דיון בפרשה והוא לא הגיב בעניין אחריותו האישית של המגיש רז זהבי, לאותם עבירות, זאת כאמור, למרות פניותיי החוזרות ונישנות.

קצת לפני חג הפסח, פניתי בעניין לדובר הרשות השניה והנה לאחר חופשת חג הפסח, לפני כשלושה שבועות, חזר אלי מר זלצמן, בהודעה שממנה עולה, כי עדיין לא נקבע דיון בעניין והוא לא יכול לא יכול לתת תגובות על כל העניינים, שדרשתי עקב זאת שהנושא לא נידון.

לפני שבועיים, מסר לי מר זלצמן, במפתיע שהנושא נדון והתחנה נמצאה אשמה בעבירות ולכן הוטל עליה עונש של נטילת דקות שידור. (שהם למעשה, קנס כספי לא משמעותי) לגבי כל עניינו האישי של מר זהבי, הס מלהזכיר.

channel2_logo_180k-n_01.jpg

נשאלת השאלה היא, כיצד יכול להיות ששבוע שעבר, מר זלצמן, אומר לי שלא נקבע מועד לדיון בפרשה והנה שבוע לאחר מכן, נעשה דיון בפרשה ונקבע עונש. יצוין, גם שלא נמסר לי בכמה דקות שידור מדובר. מר זלצמן, גם מסר לי שהתחנה הודיעה שהיא מתכוונת לערער בעניין.

חזרתי למר זלצמן ולדובר הרשות, בטענה, שלא הופעלה בעצם שום התרעה כנגד ה”ה רז זהבי, על מנת שההפרה שביצע עם הפרשן והמאמן הלאומי לשעבר, שלמה שרף, לא תחזור על עצמה.

logo_90fm_100k-n_01.jpg

ביקשתי ממנו שיברר ואפשר לעשות את זה בקלות באם הוציאה התחנה חשבונית לשלמה שרף, על מנת לראות אם רז זהבי, לא עשה כאן “עסקה שחורה” בפרסומת עם שרף.

בסופו של דבר, כאמור, תחנת “רדיו אמצע הדרך” במפתיע ויתרה על העונש. מעניין, אם הנושא שדרשתי לחקור לרגל הערעור הפחיד את התחנה ואולי זה מה שגרם לה לוותר על הערעור ולקבל את העונש, כפי שהוא. הרשות השניה, שוב לא רצתה לתת לי תגובה בעניין המגיש זהבי ולכן לדעתי גם היא לא ממש יצאה חלק מהעניין ולכל מה שנוגע ליכולת שלה לפקח על השדרים בתחנה האזורית.

אחריות לאומית

avraham_grant_100_01.jpg

אסיים בנושא אחר לגמרי. אני פונה למאמן הלאומי אברהם גרנט. אם אתה רוצה לעשות לך ולעם ישראל טובה. תתפטר, עכשיו ותן לדרור קשטן, להחליף אותך.

קבוצה מהנבחרת אתה לא בדיוק מצליח לעשות ובינינו גם המקום הרביעי, בבית המוקדם של הגביע העולמי, לאור יכולת הנבחרת, נמצא כלא בר השגה.

גם למר נילסן, קודמך, היה האומץ להתפטר כמה חודשים לפני התחלת קמפיין חדש. אז לפני שיבואו הכישלונות וכל עוד יש מספיק זמן לפני המשחק הראשון בצרפת ולפני שהתקשורת והציבור ידרשו זאת ממך, תעשה לעצמך ולנו טובה ותתפטר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן