שי מלר

יצא פארש

0
0

“אין הברכה שורה – אלא בדברים הסמויים מהעין”… אני מקוה שבאמת הכדורגלן סאסי, הבין כבר את המסר וכשתגיע שעתו להצליח, רק אז תגיע גם השעה לפרגן לו.
ישנו שחקן נתנייתי שמשחק בגרמניה, מדי פעם כשהוא מגיע לביקור מולדת, הוא מוסר לנו כמה שהוא נהנה להיות בין הכוכבים הבינלאומיים ועד כמה בעצם הוא מסתכל עלינו מלמעלה. האמת מדובר בשחקן מאוד בינוני, ששיחק בעבר במכבי נתניה ועונה לשם; עמוס סאסי, הוא הזוכה בתואר השחקן ה”פארש” של העונה.

meler_180_t_006.jpg

לדעתי מדובר בשחקן עם אגו מאוד מנופח, שאוהב “לצאת” לתקשורת. אולי דווקא עכשיו, כשאני מניח כשהוא נמצא כאן שוב בחופשת מולדת הוא ישב בשקט ובעונה הבאה תבוא ההצלחה שלו.

לפני שנתיים, סאסי, חזר לדורטמונד, לקבוצת המילואים שמשחקת בליגה השלישית בגרמניה, זאת לאחר עונות מאוד בינוניות בליגת העל במכבי נתניה. המטרה שלו היתה שדרך קבוצת המילואים הגרמנית הוא יצליח ויתברג לקבוצה הבוגרת בליגה הראשונה. עברו שנתיים ולמעשה הוא נשאר במקום.

כאשר ההתאחדות לכדורגל החליטה על סידור מיוחד ליגאל אנטבי, שחקן שהתחמק משירות צבאי, על מנת שישחק בנבחרת בלאומית (הסדר שלדעתי עד היום ההתאחדות מצטערת עליו ולא יחזור יותר על עצמו), החליט עמוס סאסי, שהוא יוצא עם הודעה לעיתונות, אתם מבינים מדובר בכוכב בקנה מידה של עודד קטש מינימום…

בהודעה מסר סאסי, שכעת הוא מתחרט שהוא שירת בצבא, משום שאם הוא לא היה משרת בצבא הקריירה שלו היתה פורחת בדורטומונד ובסופו של דבר היו מסדרים גם לו מקום בנבחרת…

amos sasi_100k-n_01.jpg

לפי הודעה זו, שלטונות צבא ההגנה לישראל, חייבים להיות אסירי תודה לעמוס סאסי, שהקריב את הקריירה שלו בליגת למען המדינה. לכן, גם ראוי שצה”ל, יבליג על כך שסאסי, מעודד שחקני כדורגל להשתמט מהשירות הצבאי.

לפני שנה בפגרת הקיץ, צוות “חדשות הספורט” עשה כתבה מיוחדת על סאסי וראיין אותו כשבא לביקור מולדת. כמו כן, התארח סאסי בתוכנית הרדיו האזורי אצל רז זהבי, בתוכנית הודה סאסי למאמן המהולל, גדעון דמתי, שהביאו עד הלום. למי ששכח כאשר גדעון דמתי, סיים את שירותיו במכבי נתניה, הוא השאיר קבוצה מפורקת חברתית ומקצועית. סאסי, אגב עזב את הקבוצה יחד עם דמתי.

בתחילת נובמבר, סאסי, היה בטוח שהינה הוא ישותף במשחק ב”בונדסליגה” סוף סוף. מיד הודלפה הידיעה לעיתונאי אבינועם פורת בעיתון “ידיעות אחרונות” ובעקבותיה גם לראיון טלפוני אצל רז זהבי, בתחנת “רדיו אמצע הדרך”.

הכדורגלן סאסי, היה כל כך משוכנע שיזכה להיות שותף לדקות משחק, מסר עד כמה הוא בעננים, מכל הענין ערב המשחק של דורטמונד נגד לברקוזן. כשהגיע הרגע האמיתי, סאסי, לא זכה לדקת משחק אחד עד לסוף העונה בבונדסליגה.

ישנה אימרה שאומרת ש”אין הברכה שורה – אלא בדברים הסמויים מהעין”… אני מקוה שבאמת סאסי, הבין כבר את המסר וכשתגיע שעתו להצליח, רק אז תגיע גם השעה לפרגן לו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן