אופנה

קטן וממזרי

0
0

לבעלות חזה קטן מתאימות חולצות מבדים קשיחים ומעוטרות במלמלות באזור החזה, שייצרו אשליה של נפח – כל מי שחוששת שה”תרמית” תיחשף מוזמנת להירגע. לגבר שלך מותר לדעת שאת לא מושלמת. גם הוא לא.
קטן וממזרי
orlyshay_t180_02.jpg

לאחר שטיפלה בבנות החזה הגדול, אורלי שי, נחלצת לעזרתן של שטוחות החזה. שלושת כללי הזהב שלה יעזרו לכן, להשיג את מראה פמלה אנדרסון, מבלי לשכב על שולחן המנתחים זוכרים את כרמית, חברתי שסבלה מנוכחותם המכבידה של זוג דדיה? אני שמחה לבשר שהיא מסודרת ומחוזקת.

הקפה השבועי שלנו, היה גדוש עדכונים עסיסיים ועוד התקדמות מעניינת אחת. המלצרית האנמית שלנו החלה, סוף סוף, להתייחס אלינו בכבוד. בחן פולני היא התקרבה אלינו וביקשה עזרה תוך שהיא מורה בסנטרה על בית חזה שטוח כמעט לחלוטין. התאפקתי לא לנקום בה על שנה של התעלמות מופגנת ולבשר לה שרק אלוהים (והמנתח) יכולים לעזור לה. אך מכיוון שייעוץ יופי הוא פרנסתי, שלפתי את שק הטיפים שלי לחזה קטן. אותו פנקס שמשמש אותי כל בוקר.

מידת החזייה

ada lis_180k-n_01.jpg

חזה קטן יסומן בדרך כלל בגביע והיקף קטנים: גביע (cup) במידות A ,B–A, והיקף בית חזה שנע בין 75-60. ככל שהיקף בית החזה יהיה רחב וגדול יותר, החזה יראה קטן.

יתרון: לא הכול תלוי בחזייה. בעלות חזה קטן, לרוב אינן סובלות מבעיית משקל עודף וקל להן “לפשל” במידה או בגזרה של החזייה. אין מה שייפול, יזלוג או ייקפץ באי נוחות והחזה לא נופל כל כך בקלות.

חיסרון: חזייה רופפת יכולה ליצור מראה שטוח ומעוך. במקום לאסוף את מה שיש וליצור חזה מלא ומדושן, נוצר מראה מדברי עם שתי גבעות קטנות, עשויות ספוג, שנעלמות עם קו החזייה. תוסיפו לתמונה גם תחרה והנה צמחה גבעת טרשים.

איך בוחרים את המידה הנכונה?

היקף החזה: גם בעלות חזה קטן צריכות לדאוג שהחזייה תשב צמוד לבית החזה. טיפ: ריכסו את החזייה (על הקרס החיצוני מבין השלושה) והרימו שתי ידיים. החזייה מתרוממת בחלקה הקדמי על הדדיים? סימן שהיא לא מהודקת כראוי.

הגביע המושלם: מטרת הגביע היא לאסוף את החזה, להרים ולעגל אותו. החיבור בין שני הגביעים צריך לקיים את שלושת הכללים הבאים:

צר: חזה כבד חייב בתמיכה רחבה, לחזה קטן, מספיקה פיסת בד כחיבור בין שני הגביעים.

קצר: לכנס את החזה ולא למרוח אותו לצדדים.

dim_180k-n_01.jpg

מפתח ארוך ודק: ארוך כדי שלא יחצה את הגבעות החדשות שיצרנו ודק כדי שלא תיווצר מדרגה בין החזה לחזייה.
החזייה שבדרך כלל עונה על הקריטריונים נקראת חזיית הפלא.

סיליקון בלי ניתוח

כדי שלא נישאר עם חזה זקוף במרכז הגוף וכלום בצדדים, אני ממליצה למתן את כינוס החזה או להוסיף כריות. ברור לי שיש פריחה מהמילה כריות, ובצדק. כריות הספוג ידועות כמגושמות ויוצרות מראה לא טבעי, שלא לדבר על המגע. כריות סיליקון, לעומת זאת, משלימות את החסר לנו ולא מתיישבות כמו פרוטזה. בנוסף, התחושה נעימה וטבעית יותר.

אזהרה: אל תלבשי חזייה שמגיעה מראש עם כריות סיליקון. הן אף פעם לא מותאמות לך אישית. קני חזייה בהיקף הנכון עם גביע מרופד שמתאים לך והחליפי את כריות הספוג בסיליקון. אפשר, כמובן, להעביר את השקיות מחזייה אחת לשנייה.

טיפ: מחירן של כריות הסיליקון הוא למעלה מ-50 שקלים. אפשר לקנות מהשוק חזיית סילקון ב-20 שקלים, לפרום בעדינות את השקיות והנה לך שקיות בזיל הזול.

האמת העירומה מתחת לבגדים

ada lis_180k-n_02.jpg

כל מי שחוששת שה”תרמית” תיחשף מוזמנת להירגע. לגבר שלך מותר לדעת שאת לא מושלמת. גם הוא לא. המטרה היא לייצור חזה פרופורציונאלי למידות גופך, בעיקר כשאת לבושה בבגדים צמודים.

טיפים לבעלות חזה קטן/ גדול מאוד: היזהרו מיצירת משטחים סגורים כמו חולצות עם צווארון ניקי או גולף (צווארון סגור). כמו כן, רצוי להרבות במחשופים נדיבים.

לבעלות חזה קטן מתאימות חולצות מבדים קשיחים ומעוטרות במלמלות באזור החזה, שייצרו אשליה של נפח.

ולסיכום: קל יותר להיות בלי, מאשר להיות עם מטען חורג. אם אתן בכל אופן שוקלות “להרחיב”, חכו עד גיל 20. למרות שמדובר בניתוח יחסית פשוט ופופולארי זה עדיין ניתוח ולכן התייעצו עם כמה שיותר גורמים.

וכרגיל, חברות שלי, אם יש לכן (ולכם) המלצות ושאלות – אני כאן! אשמח לקבל תגובות ולענות לאי-מייל שלכן.

הסבר לתמונות:

בתמונה למעלה: חזיות עדה ליס וונדרברה.

בתמונה האמצעית מימין: חזייה לחזה גדול עם תמיכה רחבה. משמאל: חזייה לחזה קטן, עם חיבור גביעים צר וקצר. (Dim חזיות)

בתמונה למטה (חזיות עדה ליס וונדרברה) חזיית הפלא.

_________

אורלי שי – המרכז לסטיילינג; למתן ייעוץ אישי או הדרכה לקבוצות וארגונים יש לפנות לטלפונים; 056-503344, 03-5752211. לאתר של אורלי שי – לחצ/י כאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן