שי מלר

הכה את המומחה

0
0

ראובן עטר, לקראת המשחק מחר, בכלל לא צריך לעשות הכנות יוצאות דופן או הרבה שיעורי בית כיצד הויכנבוים (הוא המאמן הגרוע ביותר, בשתי העונות האחרונות) מכין את קבוצתו. עטר, צריך להמשיך לשחק במערך התקפי הרגיל שלו
מכבי נתניה, אמורה לשחק מחר, בהרצליה, נגד רמת השרון. לרמת השרון מלבד הנחיתות ברמת השחקנים, ישנה נחיתות ברורה בעמדת המאמן. לפי דעתי, כל תוצאה מלבד ניצחון הוא למעשה כשלון של מכבי נתניה.

meler_180_t_006.jpg

ירון הויכנבוים, מאמנה של עירוני רמת השרון, הוא המאמן הגרוע ביותר, בשתי העונות האחרונות בליגה הלאומית. לפני כשנתיים, הוא אימן את הפועל נצרת עלית שהיתה אז עם התקציב הגבוה ביותר בליגה הלאומית. זה לא עזר כמובן לעלות לליגת העל, למרות הצהרותיה המפורשות בתחילת אותה עונה. למעשה נצרת עלית לא היתה ממש פקטור בתמונת העליה והיא סיימה במקום הרביעי כאשר כל הקבוצות שהקדימו אותה היו עם תקציב נחות ממנה בהרבה, כולל העולות דאז, מכבי אחי נצרת ובני סכנין.

הויכנבוים, מומחה ליחסי ציבור וגם מוכן לטרף, ישב בצד כדי לראות מה קורה בעונה שלאחר מכן. בעוד שמחליפו המאמן מוטי איווניר, הוביל את נצרת עלית בהצלחה לליגת העל, ישב הויכנבוים, מובטל בתחילת העונה.

בתחילת העונה, הויכנבוים, באמצעות יחסי ציבור מקיפים באזור הצפון, היה זה בין המועמדים הראשיים להחליף את עזמי נסאר כמאמן אחי נצרת בליגת העל. לא מובן עד היום, מה המניעים המקצועיים של ראשי אחי נצרת בהעלאת מועמדותו.

הויכנבוים, שלו היה כבר חוזה בעל פה עם נצרת הודח מהתפקיד במפתיע ולתפקיד מונה לבסוף שייע פייגנבוים. עם התנהלות כזו של ראשי נצרת, מה הפלא שהקבוצה ירדה לליגה הלאומית כשגם בליגה זו ההצלחה של אחי נצרת אינה גדולה בלשון המעטה.

Atar_Reuven_t180_04.jpg

לאחר אפיזודה זו, מונה הויכנבוים, למאמן עירוני ראשון לציון ולאחר סדרת כישלונות הודח גם מתפקיד זה. מחליפו מירו בן שמעון, קיבל קבוצה מפוררת בתחתית הליגה והצליח להשאיר אותה בקושי בליגה הלאומית.

תחנתו הבאה של הויכנבוים, באותה עונה היתה הפועל רמת גן. מאזנו של הויכנבוים, עם קבוצה זו היה בפשטות: ששה הפסדים, מתוך ששה משחקים. גם כאן לאחר שהודח הויכנבוים מתפקידו, כבר קשה היה לרמת גן, להתאושש והקבוצה ירדה לליגה הארצית.

רמת השרון, עלתה בעונה שעברה מהליגה הארצית עם המאמן יעקב בנודיס. לקראת תחילת עונת האימונים החליטו ראשי הקבוצה להחליף את המאמן שהביא להם את ההישג בהויכנבוים. כלפי חוץ, לא נראה בכלל שהסיבה היא מקצועית ואני לא אתפלא בכלל שהויכנבוים, היה בין הגורמים שעודדו מאחורי הקלעים את ההנהלה שבנודיס, יודח.

לסיכומו של דבר, ראובן עטר, לקראת המשחק מחר, בכלל לא צריך לעשות הכנות יוצאות דופן או הרבה שיעורי בית כיצד הויכנבוים, מכין את קבוצתו. עטר, צריך להמשיך לשחק במערך התקפי הרגיל שלו, מערך שהביא לנתניה, עד עכשיו ניצחונות בעיקר במשחקי הבית. כעת הוא חייב להוכיח שהמערך הזה יעבוד טוב גם במשחקי החוץ.

אל אל ישראל – בפרופרציה

avraham_grant_100_01.jpg

דבר אחרון, כולנו מאחלים בהצלחה לנבחרת ישראל בכדורגל במוצ”ש הקרובה. אך יש לזכור, שעד עתה היתה לנבחרת הרבה נשמה אך לא ממש שיטה.

יתכן, שזה מה שנותר בחומר השחקנים שנותר למאמן אברהם גרנט. לפי דעתי כל תוצאה מתיקו ומעלה יחשב כהישג וצריך להיכנס בחזרה לפרופורציות במיוחד לאור משחקי הקבוצות הישראליות בשבוע שעבר בגביעי אירופה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן