שי מלר

הכל דיבורים

0
0

למכבי נתניה, יש בשפע פרשנים ונותני עצות למיניהם. ברור לעין, לאחר שלמדנו את הליגה הלאומית בעשרה המחזורים הראשונים שלמכבי נתניה, יש סגל ראוי אשר בהחלט יכול להגיע לליגת העל
meler_180_t_006.jpg

בשבוע שעבר נופחה מעבר כל פורפורציה פרשת פציעתו של יוסי בניון. אני כמעט משוכנע שהדבר לא בילבל את הקפריסאים ובכלל שלא קמה כזו סערה תקשורתית בקפריסין כפי שנופחה ופורסמה כאן על אותו עניין. מקרים מעין אלה, קרו וגם יהיו בעולם הכדורגל ואין שום סיבה להתרגש מהעניין.

הסיבות לניפוח הוא בעצם מלחמה של כלי התקשורת ובמיוחד מעריב כנגד העיתון ידיעות אחרונות. העיתון היחיד שמפרגן למאמן הנבחרת אברהם גרנט ושמכחיש את ביומה של הפציעה.

סיבה שנייה לניפוח התקשורתי, נעוץ בעובדה שגרנט, ניצל את תמימותם של העיתונאים ובעצם גרם להם קצת בושות בדיעבד לגבי ההיסטריה שהייתה באשר ליוסי בניון, בבוקרו של המשחק.

yosi_baniun_t180k-n_m03.jpg

ההיסטריה שהייתה לאחר המשחק, בעיתון ידיעות אחרונות היה דומה למשטר בולשביקי ואפור. לא הייתה שום סיבה לפרסם בכותרת הראשית של העיתון (של החדשות, לא של
הספורט) כותרת זועקת על כך שאנו נהיה במונדיאל עם תמונה ענקית של השחקנים.

אפשר לחשוב שאנחנו באמת בדרך למונדיאל. רחוק מכך. אפילו לא עברנו את מחצית מן המשחקים וכבר לקבוע זאת. נסחפו.

יתירה מזו, כל הפרשנים ונותני העצות למיניהם נותנים כרגע פרשנות כיצד על גרנט, לשחק ואילו שחקנים יש להרכיב ואיך קרה שבעצם זינוק מצויין של השוער ניר דוידוביץ’, שהדף בעיטת פנדל, הציל למעשה את משרתו של גרנט.

avraham_grant_t180X123k-n_01.jpg

בעצם, אפשר לסכם “הכל דיבורים”, משום שהמאמן גרנט, בהחלט עמד במבחן התוצאה וכולם יכולים להירגע כרגע בעוד שהמשחק הרשמי הבא של נבחרת ישראל יהיה רק בעוד יותר מ-4 חודשים.

גם למכבי נתניה, יש בשפע פרשנים ונותני עצות למיניהם. ברור לעין, לאחר שלמדנו את הליגה הלאומית בעשרה המחזורים הראשונים, כי למכבי נתניה, יש סגל ראוי אשר בהחלט יכול להגיע לליגת העל, על כן, כל האחריות נופלת על הצוות המקצועי של הקבוצה, שבראשו עומד המאמן ראובן עטר. אין מה לבוא כרגע בהתלהמות כנגד ההנהלה שכביכול לא רוצים שהקבוצה תעלה לליגת העל.

אני גם בהחלט מטיל ספק, כי מהיכולת אליה נקלעת לעיתים הקבוצה ומשחקת גרוע כפי ששיחקה אתמול נגד הכח רמת גן היא תמשיך לנצח.

אגב; גם מוליכת הטבלה הפועל ירושלים, לא משחקת מי יודע מה משחק שובה עין במיוחד… יש לזכור, שבכל מקרה, סגל הקבוצה ישתנה משמעותית אם הקבוצה תעלה לליגת העל, לכן לא מדובר כאן על בניית סגל לטווח ארוך.

Atar_Reuven_t180k-n_05.jpg

רק במקרה שהקבוצה תתחיל להפסיד פתאום ולאבד את המומנטום ואני לא מאמין שכך יהיה, תהיה על הנהלת הקבוצה האחריות להחליף את ראובן עטר. כרגע, אין שום סיבה בהחלפת המאמן.

בשבוע שעבר, כתבתי על כך שלירן שטראובר, שוערה של מכבי תל אביב, ראוי להרחקה בגין העלבת שופט בכלי התקשורת כגזירה שווה לעונשו של יניב אברג’יל לפני כשנתיים. בית הדין המשמעתי, לא נקט בכלל הגזירה השווה.

זאת ועוד; דווח גם, כי לשוער שטראובר הייתה המלצה מאיגוד השופטים שלא להעניש אותו באופן חמור. אני בטוח שלא כל שחקן או קבוצה משיגה אישור שכזה.

ובכן, מסתבר שהצדק בסוף עשה את שלו. שטראובר, הורחק אתמול שלא על עוול בכפו ולא ישחק בשבוע הבא, במשחק הדרבי החשוב מול הפועל תל אביב. מענין, מה עבר בראשו של רוברטו קולאוטי חלוצה של מכבי חיפה ששיחק אותה בצורה מושלמת.

liran-shtrauber_t180k-n_01.jpg

האם היה כל כך חשוב לו בדקה ה-94, במצב של 0:2 לזכות קבוצתו, שלא להבקיע ממצב די נוח אלא דווקא לעשות הצגה ולגרום לכך ששטראובר, יורחק ושהשופט אלון יפת שבנוסף לשטראובר גם הוא לא ישן טוב בלילה, על ההחלטה המוטעית והשגוייה להרחיק את השוער.

יהיה מה שיהיה, מכבי חיפה תוכל לזכות בקלות באליפות, קולאוטי בעיני כבר לא יוכל ולא יהיה ספורטאי השנה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן