נעים בחיים | Life

איך לעבור את החורף בזוגיות חמימה

0
0

מובאים כאן טיפים של “קליקה” שירות ההיכרויות בטלוויזיה “קליקה”, לחורף חם, איך לעבור את החורף בזוגיות חמימה
איך לעבור את החורף בזוגיות חמימה
clicka example_t180k-n-01.jpg

ממחקרים שביצעה שירות ההיכרויות בטלוויזיה “קליקה”, המשודר ב-HOT (ערוץ 38) וב-YES (ערוץ 88), עולה, כי החורף, הוא תקופה לא קלה עבור רובם המכריע של הפנויים. תקופה שבה תחושת הבדידות מחד והצורך במציאת בן/בת זוג, מאידך, עולים באופן משמעותי וזאת ניכרת בעלייה המתמדת במספר המנויים לשירות הייחודי בטלוויזיה. מובאים כאן טיפים של “קליקה” לחורף חם, איך לעבור את החורף בזוגיות חמימה;

חורף – התקופה האידיאלית להצלחה בדייטים

בחורף כשאנשים רוצים להישאר בבית עם שוקו חם, כמובן צריך שיהיה עם מי… דווקא בחורף כדאי להגביר את המאמץ ולצאת לכמה שיותר דייטים – יש יותר סיכוי להצליח מאי פעם!

בחורף לא נדבקים לכורסא בבית:

couple_t180k-n_id=5904_01.jpg

החורף היא תקופה בה יש נטייה להפסיד אירועים חברתיים ופחות לצאת מהבית. אל תיכנעו! זו הדרך שלכם, להכיר אנשים חדשים ולפתח את המעגלים החברתיים שלכם.

החורף הזה לא מזניחים את המראה שלנו:

“אין סיבה להזניח את עצמנו בחורף, להזניח התנקויות שונות,כמו להוריד שערות או להפסיק להתעמל , משום ש”ממילא לא רואים”… תמיד כדאי להגיע לדייט שכאתם יודעים שאתם נראים טוב ומטופחים, זה יגביר את הביטחון העצמי שלכם ומידת האטרקטיביות שלכם וזה תמיד מנצח בדייט!

פעילות גופנית חורפית בזוגות:

180_id=3933_01.jpg

“כולנו יודעים שפעילות ספורטיבית חשובה לבריאותנו, היא משפרת את תפקוד הלב ומערכת הדם, את המצב רוח וההרגשה האישית ואת מידת הנוחות שתחושו עם הגוף שלכם.

אז למה לא לבחור בבילויים שיש בהם פעילות פיזית משותפת. למשל, צעידה על שפת הים ביום שמש חורפי, כשהגלים מתנפצים אל החוף, זוהי חוויה ופעילות ספורטיבית וגם רומנטית, שמחממת את הגוף והלב יחד.

לשמור על דיאטה בחורף:

bread_t180k-n_id=5561_02.jpg

“איך שומרים על הגזרה בחורף? מרק הוא רעיון נהדר! לארוחה חמה, משביעה, מרגיעה ואינה מכבידה – דייט על קדרת מרק, יכול להיות נעים וחמים, בקיצור, עושה את העבודה.

כיף להתלבש בחורף:

החורף היא הזדמנות טובה להתלבש טוב, להתלבש בלי לחשוף אברים, שזהו יתרון עצום עבור מי שהחשיפה איננה מחמיאה לה. בחורף מתלבשים יותר אלגנט, הלבוש יותר ארופאי ומחמיא, אשר לא מחייב להיות בעלי גזרה דקיקה.

טיול זוגי בחורף מזרז קירבה:

החורף, נותן הזדמנויות רבות לבילוי רומנטי מסוג אחר: אפשר לטייל בימי שבת בהירים, אפילו בבוקר ובצהרים מבלי לחשוש לנטוף זיעה. הקור – גם הוא זרז מצוין להתקרבות – הרבה יותר חם כשביחד. בחורף, לגיטימי להתכרבל ביחד:

couple_t180k-n_8-12-04_01.jpg

החורף היא הזדמנות מצוינת לקדם מערכות יחסים, בעוד בקיץ אנחנו מרבים בבילויים מחוץ לבית, הרי שבחורף הרבה יותר הגיוני להציע למישהי שהכרתם לא מזמן, לבוא אליך הביתה ולהתכרבל יחד בשמיכות, מבלי להיחשב חוצפן יתר על המידה…

משקאות מחממים את הגוף והלב:

פגישה מתוקה בבית קפה או מעדניה המתמחה בשוקולד יכול להיות דייט נפלא. אם זה יום סגריר, אפשר גם להזמין משקה שוקולד מריר – חם טעים ומרגיע.

בדרך כלל אנו משמיצים את השוקולד, אך לשוקולד תכונות טובות מעבר להיותו משמין. הוא מעורר מצב רוח טוב ויש בו נוגדני חימצון.

ו… משקה חם נוסף מומלץ, לחמם את הגוף והאווירה הוא כמובן יין חם.

espreso_ Coffee_t180k-n_01.jpg

תה בשניים:

חורף הוא זמן טוב למשקאות חמים. מה כדאי להזמין או לעשות בבית?

תה ירוק – הוא תה רגיל שלא עבר תסיסה.
תה שחור – התה הרגיל שכולנו מכירים.
תה צמחים – תה הבנוי ממיצויים שונים של צמחים מכל סוג.
אפשר גם לגדל בבית בקלות יחסית צמחים כמו: לואיזה, שיבא, מליסה, לימונית ועוד… ולהרשים את בן/בת הזוג באירוח בייתי מושלם.

אוכל בדייט ראשון – יכול להיגמר ב”אסון”…

מי שאינו רגיל למאכלים מסוימים אל לו להיסחף אחר בן/בת הזוג ולהזמין בדייט משהו שלא ניסה אף פעם, ישנם מרכיבים שעלולים לגרום רגישות יתר במערכת העיכול! בקיצור, דייט ראשון אינו הזמן להתנסות ראשונית בנושא המזון.

הכן גופך לחורף:

vitamin_180k-n_02.jpg

החורף כבר פה ואין ספק שעדיף להגיע לדייט בריאים. לא הכל נמנע ובשליטתנו אבל אפשר להיעזר בתזונה מתאימה ובויטמינים:

ויטמין C; מסייע בחיזוק המערכת החיסונית. נמצא בפירות וירקות, בעגבניות, קיווי, תות שדה ופלפל אדום (גם בפרי הדר, אבל פחות).

ויטמין A; אחראי על התחדשות התאים ושמירה על המערכת החיסונית. נמצא בעיקר המוצרים חלב ובמוצרים מן החי.

אבץ; מינרל שצריך לקבל בכמויות קטנות, אבל הוא חיוני למערכת החיסונית.

חולים! מה עושים?

החורף נקשר יותר מכל עם מחלות הצטננות למיניהן. לכן, השתדלו להקדים תרופה למחלה בכך שתצרכו פירות וירקות מכל הצבעים. כשכבר חולים – אין כמו, דבש להרגעת גרון כואב ומעט תה עם רוזמרין, להקלה על שיעול ואף סתום.

הדייט שלכם נופל בחנוכה?

חג החנוכה, חל בחורף, חג החנוכה הוא גם חג משמין! כך למשל כדאי שדעו שבכפית שמן – 45 קלוריות.

לביבות עושים בשמן. בסופגניה, אחת יחידה, מבית טוב לפחות 350-400 קלוריות. כל המאכלים של החג מכילים שמן והרבה, יש לזכור זאת ולדעת ליהנות בכמויות קטנות.

sufgania_t180k-n_04.jpg

סופגניה לא בדייט ראשון!

בסופגנייה, יש ריבה – שבזמן האכילה לרוב על כל הפנים והסביבה משפריצה! בסופגנייה – אבקת סוכר, לאחר האכילה על הפנים הוא נשאר! ואם למרות כל אלו חשקה נפשנו באחת כשזאת, אז שיהיה בכיף ולבריאות.

* הטיפים ניתנו באדיבות היועצים והמומחים של “קליקה”. עוד עשרות טיפים מחכים לחמם לכם את הלב בחורף הזה!

חורף של אהבה ב”קליקה” שירות ההיכרויות בטלוויזיה

שירות ההיכרויות הטלוויזיוני “קליקה” מגיש חורף חם ומלא אהבה עם מאות טיפים חדשים לחורף, בהפקה מקורית, ממיטב המומחים של השירות ושורה של הטבות חורפיות בלעדיות למנויי השירות.

שירות ההיכרויות בטלוויזיה “קליקה” המשודר ב-HOT (ערוץ 38) וב-YES (ערוץ 88) משיק פעילות מסכית וחוץ-מסכית ייחודית לחורף.

clicka logo_180k-n-01.jpg

בין השאר, הפיק הערוץ, מאות טיפים ייחודיים, המוגשים ע”י מיטב המומחים של הערוץ, ומעניקים למנויים שורה של עצות בכל הנושאים הקשורים לדייטים, רומנטיקה, תזונה, טיפוח עצמי, מיניות ועוד בחורף.

ממחקרים שביצע השירות, עולה, כי החורף הוא תקופה לא קלה עבור רובם המכריע של הפנויים. תקופה בה תחושת הבדידות מחד והצורך במציאת בן/בת זוג, מאידך, עולים באופן משמעותי. מ”קליקה” מוסרים, כי עם תחילתו של החורף, ניכרת עלייה מתמדת במספר המנויים לשירות הייחודי בטלוויזיה.

במקביל, לקראת החורף, מעניק השירות מגוון הטבות ייחודיות למנוייו. כל אחד ממנויי הערוץ מקבל, כחלק מחבילת המנוי, את “קליקארד” – כרטיס ההטבות ומועדון הלקוחות הראשון בעולם לפנויים ולפנויות.

מחזיקי הקליקארד יזכו, לאורך כל החורף, להטבות הבלעדיות הבאות:

• 50% הנחה על קורס איפור של רשת האיפור הבינלאומית “מדינה – מילאנו”.
• 10% הנחה על כל קנייה ברשת חנויות הבגדים לגברים של המעצב דורון אשכנזי.
• 2 דגמים של מעילים מיוחדים ב-99 ₪, בלבד ברשת חנויות ML.
• 10 דקות ראשונות בכל שיחה לחו”ל באמצעות 017 – נטוויז’ן רק ב-17 אגורות לדקה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן