שי מלר

סכנה ברורה ומיידית

0
0

בשבועות האחרונים, זהבי, משתפר והוא כבר מפסיק להתעסק בסקופים ובברווזים עיתונאיים, משל עצמו, אלא ב”סקופים” ובראיונות מהמקומונים השונים, כך שנטל ההוכחה לדברים אלה, הוא אצל המקומונים עצמם.
meler_180_t_006.jpg

בשבוע שעבר, דווח על כך, שהבעלים של קבוצת פרנבחצ’ה. עשוי לקנות 50 אחוזים ממניות מכבי נתניה, תמורת השתתפות בתמלוגים העתידיים ממכירת מגרש “הקופסא”. באם תגיע הקבוצה למצב כזה, אזי מצב הקבוצה יהיה בסכנה מוחשית.

במצב כזה, הבעלים יכול למכור את המגרש ואת השחקנים הטובים של הקבוצה, להעביר אליו את הרווחים ולעזוב. התקשורת הארצית והמקומית יכולה לזעוק אך הבעלים יכול לצחוק בכל הדרך אל הבנק.

מצב זה אפשרי פחות אצל בעלים מקומיים. התקשורת המקומית ודעת הקהל יכולה לבקר קשות את אותם בעלים שמתנהגים בצורה כזו ולפגוע בעסקיו כפי שנעשה לבעלים של הפועל באר שבע, אלי להב, בשנת 1998 לאחר שהקבוצה ירדה ליגה, כשלהב, עסק במכירה סיטונית של שחקנים. לכן, במקרה של בעלים מקומיים, ההפסד השיווקי נלקח בחשבון.

raz_zehavi_180k-n_03.jpg

הנושא שהוזכר היה בין הנושאים הרבים שעסק בהם רז זהבי, בתוכניתו ב”רדיו אמצע הדרך” ביום שישי האחרון. כאשר בשבועות האחרונים, זהבי, משתפר והוא כבר מפסיק להתעסק בסקופים ובברווזים עיתונאיים, משל עצמו, אלא ב”סקופים” ובראיונות מהמקומונים השונים, כך שנטל ההוכחה לדברים אלה, הוא אצל המקומונים עצמם.

כך היה שהכתב רון עמיקם, במקומון “זמן נתניה” דיווח על כך שאשר אלון, לא ממש מתלהב שמכבי נתניה תעלה לליגת העל. זהבי, דיווח על כך ואשר אלון, בתגובה הכחיש את העניין. רז, יוצא איפוא, ממש צדיק שמלאכתו נעשית בידי אחרים.

בתוכנית האחרונה, דיווח זהבי, על כך שאשר אלון וראובן עטר, ממשיכים ל”דבר רעות” על שחקן הקבוצה לשעבר ושחקן מכבי חיפה בהווה, רביד גזל.

קודם כל, היה ראוי לציין, שגזל, עצמו גם טמן ידו בצלחת והכפיש בעבר את אלון ועטר. לפי דעתי, לא משנה מי כאן בעצם צודק. דעת הקהל היא כנגד גזל, שהכפיש את הקבוצה ואת זה הוא צריך לזכור. כיום, כל אוהד קבוצה ממוצע שמח לאידו כאשר רביד גזל, לא שותף במשחקי מכבי חיפה.

טענת גזל, שבגלל כך הוא גם נזרק מהנבחרת סבירה. אבל לדעתי הסיבה העיקרית היא שגזל, היא לא זומן לנבחרת היא בכך שבמשחק מול שוויץ הוא שיחק ב”פחד” והירבה לאבד כדורים. מאז מאמן הנבחרת, אברהם גרנט, כבר לא זימן אותו לנבחרת.

giora_shpigel_t180k-n_2004_01.jpg

בשבוע שעבר סיימה מכבי תל אביב קמפיין טוב למדי בליגת האלופות. הקבוצה עשתה את המקסימום בכלים שעמדו לרשותה על מנת לצבור 4 נקודות. רוב הפרשנים פרגנו והמיעוט לא. ביניהם, היה כדורגלן העבר של הקבוצה גיורא שפיגל, שטען בעיתון “מקור ראשון” שאין מה להשוות את אנדרלכט ולה -קורוניה, שהצליחו הרבה פחות ממכבי תל אביב, משום שהקבוצות האלה באות לנצח ואילו מכבי לא. לפי דעתי מדובר בחוסר פרגון בולט של מאמן עבר, מתוסכל שחלם להגיע לליגת אלופות ונשאר עד עכשיו רק עם החלום…

פרשן נוסף, אמיר אפרת מרשת “ידיעות תקשורת”, טען שאם ג’ון פנסטיל, לא היה גורם לפנדל נגד ביירן מינכן, אז מכבי היו עולים לאופ”א, מדובר לדעתי ב”פרשן בגרוש” משום שאם באמת מכבי ת”א במחזור הראשון הייתה מסיימת בתיקו מול באיירן מינכן, איאקס אמסטרדם, לא הייתה באה בזלזול לאיצטדיון רמת גן, כפי שהיה וכמו כן, צריך לזכור גם שפנסטיל, הציל בראשו בדקה ה-93 שער משווה מול הלסינקי, בסיבוב המוקדם.

מדובר היה בהצלה ששווה את המיליונים, משום שבלעדי הצלה זו, מכבי תל אביב לא הייתה משחקת אפילו מול אריס סלוניקי. מעניין, מדוע אפרת לא טרח לציין, גם עובדה זו, או שהוא סומך על הזיכרון הקצר של אוהדי הכדורגל. אבל מתברר שהוא, לא קצר.

המשך מעקב

דווחנו היום, בבוקר, על כך שעמוס סאסי, שוב לא הורכב אתמול מול הפועל ירושלים (הסתיים 3:1, לנתניה) בסגל הקבוצה והוא בדרכו לעירוני רמת השרון, נאחל לו הרבה הצלחה לאור הקריירה המדשדשת שלו בשנים האחרונות.

frank farina_100k-n-01.jpg

בעניין אחר לגמרי, לפני כמה חודשים דיווחתי על כך, (קונפדרציה קונספרציה) שבמסגרת מוקדמות גביע העולם בכדורגל, נבחרתה הלאומית של אוסטרליה, הדיחה למעשה את יריבתה העיקרית נבחרת ניו זילנד, בכך שסיימה בתיקו ביתי שערורייתי עם נבחרת איי סולומון ובכך אפשרה למעשה, לאיי סולומון לחלוף על הניו זילנדים, בנקודה.

לפני כמה שבועות, נפגשו איי סולומון ואוסטרליה במפגש הכפול והמכריע על הזכות לשחק מול החמישית בבית הדרום אמריקאי. איי סולומון, נוכחו שעדיין הפערים בינם ולבין האוסטרלים גדולים כאשר האוסטרלים, ניצחו בחוץ בתוצאה 5:1 ובביתם בתוצאה 6:0. זה רק חשף את גודל הקומבינה, שעשו לעצמם האוסטרלים, כאמור כמה שבועות לפני משחקי המוקדמות…

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן