שי מלר

סיכום ביניים

0
0

אין ספק שנתניה, “משחקת עם 12 שחקנים” בניגוד למרבית הקבוצות. “השחקן” הזה, הוא; קהל האוהדים, שעוזר באופן יוצא מן הכלל לכדורגלני נתניה. אתמול, למרות הכפור העז מספר האוהדים (3,500) של מכבי נתניה, היה מדורג מבין הראשונים בין קהלי האוהדים בארץ
meler_180_t_006.jpg

כעת כאשר הליגה הלאומית יוצאת לפגרה קצרה, המצב די ברור. הקבוצה היחידה שמבחינה איכותית יכולה להתחרות במאבק העלייה יחד עם מכבי נתניה ועירוני ראשון לציון, היא קבוצת הפועל כפר סבא. מספיק שאחת מן הקבוצות “תישבר” בסיבוב האחרון, של העונה, כדי שסיפור העלייה יהיה “די סגור”.

הפועל ירושלים, נמצאת כעת במומנטום שלילי ולמעשה היא בדרכה למקום הראוי לה. ההצלחה המקרית כפי שקרתה לה בסיבוב הראשון לא תחזור על עצמה ותוך כמה מחזורים הקבוצה תצא ממאבק העלייה.

את הפועל קריית שמונה, ראינו אתמול 1:1 מול נתניה. במצב המעולה אליו נקלעה, מבחינתה, במחצית שנייה, עם יתרון של שער ויתרון מספרי של שחקנים בשדה על פני נתניה וחרף זאת במקום, “ללכת קדימה” ולהכריע את המשחק, הקבוצה עסקה “בשמירה על שער היתרון” ונכשלה בסופו של דבר ומשחק בכך.

abdul razak ibrahim_t180k-n_18.12.04_01.jpg

למעשה, מדובר בקבוצה פחדנית שיכולה להישאר קרוב לצמרת אך ברגע האמת היא תיכשל ובגדול. מסתבר ש”טראומת אי העלייה” מן העונה שעברה, ממש במחזור האחרון, עדיין לא התנתקה ממנה.

את הפועל כפר סבא, ראינו לפני שבועיים במגרש הקופסא, בעיר נתניה. לא צריך להיות מומחה בכדורגל, כדי לדעת באופן ברור שמדובר בקבוצה איכותית שכלל אינה נופלת ממכבי נתניה.

סך חלקיה גדול בהרבה מהשלם

תמיד ישנה את “תחושת בטן” שהפריצה המיוחלת של הקבוצה עוד תגיע ויש גם לזכור, שעדיין לא הגענו אפילו למחצית ממשחקי הליגה.

עירוני ראשון לציון, היא קבוצה של מאמנה, מירו בן שמעון. למרות שהסגל לא ממש נוצץ, הוא יצר והרכיב קבוצה ש”סך חלקיה גדול בהרבה מהשלם”.

miro ben-shimon_t180k-n_01.jpg

גם מבחינה מנטלית אי אפשר לזלזל בקבוצה. הקבוצה תמשיך לרוץ אפוא יחד עם מכבי נתניה, עד למחזורים האחרונים.

קבוצת ראשון לציון, כמו מכבי נתניה, הפסידו רק בשני משחקים מתוך ה-14. שתי הקבוצות הינן בכיוון הנכון, בדרכן אל המטרה. בעוד שישה שבועות יפגשו (בנתניה) שתי הקבוצות ביניהם במפגש שככל הנראה, שאז באמת יהיה ניתן להגדירו כ”משחק העונה”.

“משחקת עם 12 שחקנים” בניגוד למרבית הקבוצות

קבוצת מכבי נתניה, שצברה 14 נקודות מתוך 18 בששת המחזורים האחרונים, נראית כמי שבנתה את ההרכב הנכון, כאשר הכוונה היא למאמן ראובן עטר, שהשכיל ובנה סוף סוף את ההרכב הנכון על מנת לעלות לליגת העל ועל זה יאמר באמת לזכותו.

יש להתייחס לכל משחק כ”מלחמת עולם” וזה כולל גם את המשחק הבא בחוץ מול צפרירים חולון.

supporter netanya_t180_18.12.04k-n_01.jpg

אין ספק שנתניה, “משחקת עם 12 שחקנים” בניגוד למרבית הקבוצות. “השחקן” הזה, הוא; קהל האוהדים, שעוזר באופן יוצא מן הכלל לכדורגלני נתניה.

אתמול, למרות הכפור העז מספר האוהדים (3,500) של מכבי נתניה, היה מדורג מבין הראשונים בין קהלי האוהדים, שהגיעו בכלל למגרשים ורק אוהדי בית”ר ירושלים, אולי השתוו להם, במספר דומה. נקודה, תרתי משמע, שבאמת ראויה לציון לשבח.

בממלכה של ג’ו

הסיבוב השלישי, בליגה הלאומית בכדורגל, צפוי להיות חם. אמרנו חם, זאת לא מילה חם ויקר זהו המשפט. דווקא בימים קרים, אלה יש לעשות הכל על מנת ששעת המשחקים בחודשים אפריל ומאי של מכבי נתניה, לא יהיו כפי שרוצה חברת צ’רלטון בין שעה 14:00 ל-15:00. שחקני מכבי נתניה ואוהדיה עלולים לשלם מחיר בגין האטרקטיביות של הקבוצה.

noyman dani_180k-n_01.jpg

לסיום, במוסף “7 לילות” של העיתון “ידיעות אחרונות” ניתנה תזכורת למה שקרה בקופסא לפני שבועיים. בשידור המשחק מול הפועל כפר סבא. הפרשן הדגול דני נוימן, כנראה, שלא נרגע מהלחמניות הטוניסאיות עם הטונה החריפה שמכרו לו ואיחר לחזור לעמדת השידור לאחר ההפסקה.

אוהד מיסתורי של נתניה השתלט על המיקרופון המיותם והתחיל להפטיר קללות לכל עבר, ללא תגובה של השדר, דני דבורין. מעניין שאף אחד מהבקרה בירושלים, לא חשב להודיע לניידת השידור על כך, על מנת שתנתק את המיקרופון מהשידור החי. כך ככל הנראה, מתנהלים העניינים בממלכה של ג’ו בראל, אגב, הנאבק בימים אלו, ממש, מול ההחלטה להדחתו מתפקידו כמנכ”ל רשות השידור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן