שי מלר

חמש מינוס

0
0

מה הקשר להתחייבות של הטוטו לשיפור רמת הכדורגל, מר שרף? יש לזכור, גם שלפני כמה שבועות השתתף מר שרף, בקמפיין פרסומי של הטוטו. האם באמת הטוטו הוא בראש מעייניו של שרף, התשובה, מבחינתי די ברורה…
meler_180_t_006.jpg

פרשת מועד משחקה של מכבי נתניה עם הפועל רעננה, חשפה למעשה שאתרי האינטרנט השונים, למרות היתרון בעדכון הנתונים המהיר שלהם, נמצאים עדיין הרחק מאחור מהעדכונים בעיתונות היומית. כאשר האתר של “ערוץ הספורט” הינו שותף בכיר להונאת המידע שנעשתה באתרים השונים.

נתחיל בסיפור האמיתי כפי שסופר בעיתון מעריב ביום חמישי שעבר, בבוקר: ביום רביעי בבוקר, הודיע ערוץ הספורט לקבוצת מ.ס. אשדוד, שהם מוותרים על שידור המשחק ביום שישי והמשחק לא ישודר. אגב, בסופו של דבר המשחק, כן שוחק ביום שישי בגלל דרישה של הפועל באר שבע, ביום חמישי בצהריים.

ערוץ הספורט, חיפש משחק אלטרנטיבי לשידור והחליט לשדר את המשחק של רעננה מול נתניה והדבר עודכן באתר ערוץ הספורט. באותו יום (רביעי) בצהריים התברר לערוץ הספורט, שהדבר בלתי אפשרי מכיוון שרעננה ונתניה שיחקו באותו יום והם לא יוכלו לשחק ביניהם תוך 48 שעות שוב וכמו שהנושא עלה במהירות כך הוא גם ירד.

הבעיה היא שאתר האינטרנט של ערוץ הספורט כלל לא עודכן בנושא וכך התחילה ההטעיה; בשעה 16:00 לערך, כנראה, עקב חוסר העדכון באתר ערוץ הספורט, החליט אתר “וואלה” לפרסם שלאשדוד, התאפשר לשחק ביום שבת ורעננה ונתניה ישחקו ביום שישי.

sport5 logo_t180k-n_02.jpg

זו הייתה הידיעה הראשונה, שיצאה בנושא זה. כאשר ראיתי ידיעה זו בשעה 17:00 לערך, תיארתי לעצמי, כי הנהלת מכבי נתניה תיפתח בשיחות קדחתניות על מנת לשנות את המצב.

עשיתי את דרכי למגרש בנס ציונה, שם נערך משחק בין מכבי נתניה לצפרירים חולון במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. להפתעתי, הבחנתי בהנהלת נתניה, שישבה בנינוחות ביציע. מספר דקות לפני תחילת המשחק בשעה 18:00 לערך, אישר לי מנכ”ל הקבוצה קובי בלדב, שהמשחק מול רעננה, ישוחק ביום שבת והרעיון לשחק אותו ביום שישי נפסל על הסף. בדיוק כפי שפורסם למחרת ב”מעריב” למחרת בבוקר.

הטעות ב”וואלה” הטעתה גם את אתר האוהדים הרשמי של מכבי נתניה “הפנזין” כשציטט מ”וואלה” שמכבי נתניה, תשחק ביום שישי. לפרסם דבר כזה, באתר האוהדים הרשמי? זו הייתה בהחלט טעות חמורה, גם אם זה נעשה כציטוט מאתר אחר. היה צריך לדרוש מחבר הנהלה מסוים לתת את הדיווח האמין בנושא.

יש לציין שאתר “הפנזין” עבד כנראה כצוות. האחד היה במגרש בנס ציונה ותיאר לשני על ההתרחשויות במגרש. כאשר השני מדווח מהראשון והוא עדכן על הנעשה במגרש באתר האינטרנט. בשעה 19:00 לערך, דיווח השני באתר שהמשחק מול רעננה, יתקיים ביום שישי בציטוט מ”וואלה” כאמור.

חבל שהוא לא ביקש מהראשון, תגובה מההנהלה על כך. רק ביום חמישי, בצהריים, ניתנה תגובת ההנהלה באתר, על כך שהמשחק יתקיים ביום שבת.

באתר האוהדים הנוסף “הקופסא” עשו עבודה יותר טובה בנושא זה. הם כנראה, לא השאירו אף אחד מאחור וכולם נסעו לנס ציונה. לאחר החזרה מהמשחק בשעה 21:00 לערך, דווח באתר שלפי הנהלת נתניה, המשחק יתקיים ביום שבת. שווה, היה לעכב הידיעה ולצאת אמין.

walla logo_180k-n_01.jpg

“וואלה” יצא מהעניין בצורה משונה. הוא דיווח ביום חמישי בשעה 07:00 בבוקר שרעננה, מסרבת להקדים את המשחק. דיווח מפוברק למדי. כזכור, הרעיון נפסל בצהריים יום לפני. ראוי ללמוד בעתיד מדוגמא זו, לגבי הדיווחים בכלל מאתר “ווואלה”.

בשידורי “ערוץ הספורט” ביום רביעי בערב, לא דווח שום דבר בנושא של הדיונים והויכוח של אשדוד עם צ’רלטון או לגבי מועד משחקם של רעננה ונתניה. מדובר בהוצאת האייטם במכוון מ”חדשות הספורט” למרות שהיה בו בהחלט הרבה עניין.

באתר הערוץ עצמו רק לאחר שהוברר שאשדוד תשחק ביום שישי, עודכן ביום חמישי, בשעה 16:00 לערך, לוח השידורים באתר שהמשחק שישודר הוא אשדוד מול באר שבע ולא רעננה מול נתניה.

אם כך, כפי שראינו “ערוץ הספורט” לא בוחל בהטעיות ובסינון חומר. גם דבר זה יש לקחת בחשבון בדיווחים העתידיים הערוץ ככל מה שנוגע לאייטמים הקשורים אליהם.

לא להגדלת הליגה

כזכור, טענתי בשבועות האחרונים, כנגד הגדלת הליגות ואלה שטוענים בעד אין בעצם מה להגיד בנושא, בכל מה שנוגע לסיבות שמצדיקות את הגדלת הליגות.

Sharf shlomo_100k-n_01.jpg

בתוכנית האחרונה, של “יציע העיתונות” בערוץ “ערוץ הספורט”, נעשה דיון בנושא. המאמן לשעבר, שלמה שרף, טען שיש להגדיל את הליגה. בעוד עמיתיו לפאנל ניב רסקין ורון קופמן, טענו מנגד שהדבר יצור “בטן” לליגה ולמעשה צורת הניהול של הקבוצות היא זו שלמעשה גורמת לרמת הכדורגל הירודה.

שרף, טען בנוסף שיש להגדיל ל-18 קבוצות על מנת להבטיח ל”ספורטוטו” את מספר המחזורים שמחויבים כלפיו. כאשר רק עם 18 קבוצות בשני סיבובים, אפשר לקיים 34 מחזורים, קרוב מאוד, למה שקיים כיום; 33 מחזורים.

ובכן מה הקשר להתחייבות של הטוטו לשיפור רמת הכדורגל, מר שרף? יש לזכור, גם שלפני כמה שבועות השתתף מר שרף, בקמפיין פרסומי של הטוטו. האם באמת הטוטו הוא בראש מעייניו של שרף, התשובה, מבחינתי די ברורה…

מה שבאמת ישפר את רמת הכדורגל הוא ההתנתקות מהחוזה של ההתאחדות עם חברת צ’רלטון. בעונה הבאה, כפי שדווח בשבוע שעבר, ישודרו פחות משחקים בשידור חי. יבוא יותר קהל ויהיה יותר עניין בליגה, כאשר יהיו יותר משחקים בשעה מקבילה ותחזור התוכנית “שירים ושערים”, יחד עם חזרתה המקווה של מכבי נתניה, לליגת העל, למרות שמעדה במחזור האחרון, לאחר תשעה משחקים ללא הפסד.

אם כבר להפסיד, עדיף להפסיד לרעננה. העיקר הוא לנצח את יריבתך האמיתית לצמרת קבוצת ראשון לציון במשחק הקרוב. בהצלחה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן