שי מלר

ווינר או לוזר

0
0

לדעת המועצה להסדר ההימורים בספורט, ההימורים באתרים אלא הם לא רק שלא חוקיים אלא שגם הזוכים באותם אתרים נחשבים לדעתם כמעלימי מס. עכשיו או שהעסקנים המכובדים במועצה פשוט לא גולשים באינטרנט או שהם לא ממש מתכוונים למה שהם אומרים…
meler_180_t_006.jpg

14 משחקים לסיום, ניתן להעריך בבירור שמכבי נתניה והפועל כפר סבא הם הקבוצות שיעלו בסיום העונה. בעוד שכפר סבא בהחלט משכנעת ביכולתה אצל נתניה הדברים לגמרי שונים. למרות יכולת לא משכנעת היא תעלה ליגה זאת משום שאין מי שיתחרה נגדה על העלייה…

הדולקות אחרי נתניה, עד לא מזמן הפועל ירושלים, קריית שמונה וראשון לציון, שימשיכו בנסיגה ביכולתן, ככל נראה. נכון לרגע זה, ירושלים, עם ניצחון אחד בתשעה המשחקים האחרונים. מה גם שאותו ניצחון היה על ראשון לציון, שבשישה המחזורים האחרונים לא כבשה ולו שער זכות אחד לרפואה. קריית שמונה, עם ניצחון אחד בעשרה המשחקים האחרונים, נדמה שגם היא “גמרה את הסוס”.

בכל מה שנוגע לקבוצות המשתפרות הכח רמת גן והפועל רעננה, הם כנראה, כבר איחרו את הרכבת. נכון שהכח נמצאת כרגע 6 נקודות מהמקום השני אך קשה להאמין שהסגל שלהם יהיה מסוגל להמשיך לאורך זמן ברצף של ניצחונות על מנת להשיג את נתניה וכפר סבא.

יחד עם זאת יש לזכור, שגם אם מכבי נתניה, תגיע כצפוי לליגת העל, חייב להיות שינוי מהותי בסגל הקבוצה על מנת שהקבוצה לא תנשור שוב לליגת המשנה, כעבור ביקור קצר.

מה שחשוב הוא שבכל מצב יש להשאיר את הקפטן והשוער אבי פרץ, בסגל.

nicolas_tauber_100_02.jpg

היום, בליגת העל, ניתן להבחין בקלות עד כמה בטחון מעניק שוער לקבוצה שעלתה רק השנה, לליגת העל כדוגמת אושרי לוי, מקבוצת נצרת עלית.

מה שמעיד גם על חלקו הגדול של זוכרים?! ניקולס טאובר, בירידת הקבוצה בעונה שעברה, לליגה הלאומית זאת לאחר שהתברר שטאובר, הוא לא שוער שמתאים ביכולתו לליגת העל.

טאובר, אגב, היה מועמד להצטרף להפועל באר שבע ביום באחרון של ההעברות לפני כמה שבועות לאחר שהם לא מצאו מחליף ראוי לשוער ניר רחמין, שנפצע וסיים את הקריירה. הסיבה שטאובר לא הצטרף היא מכיוון שלא השיגו אותו טלפונית… מה שתמוה הוא מה שעבר על אלי כהן, מאמן הפועל באר שבע, שכנראה, המליץ עליו. הוא ככל כנראה, שכח שטאובר, הוא לא שוער שיכול להחזיק קבוצה בליגה.

כסף מדבר

בשבוע שעבר עלתה בערוץ הספורט תוכנית חדשה; “שער הניצחון” שמה. גם בשם התוכנית וגם בלוגו התוכנית – יש כמובן פרסומת סמויה ל”ווינר”, אותו משחק ההימורים של ה”ספורטוטו”. הפקת התוכנית ע”י ערוץ הספורט, לאו דווקא נועדה, בשביל הצופים אלא בשביל לקבל כסף מה”ספורטוטו” עבור הפרסומת הסמויה שיש בה.

Shelah Shum Adi_100k-n_01.jpg

Gavri_Levi_100k-n_01.jpg

Limor_Baladeb_t100k-n_01.jpg

עצם זה שישנה פרסומת סמויה, אומר שישנה בעיה, בכלל במימון התוכנית ע”י ה”ספורטוטו”. כנראה שהמועצה לכבלים וללווין אשר אמורה לפקח על ערוץ הספורט מעדיפה לעצום עין בעניין, או ליתר דיוק את שתיהן.

בעבר שודרה במשך שתי עונות, התוכנית “הטור השבועי”, בהנחיית אחד מגדולי הכדורגלנים בעבר, מוטלה שפיגלר. רק לאחר שהתגלה שב”אקראי”, כי ה”ספורטוטו” היה בין המממנים הראשיים של התוכנית. החליט ה”ספורטוטו” להוריד אותה מהמסך.

בתחילת עונה זו, החליט ה”ספורטוטו” להפיק תוכנית לערוץ הראשון, שתתעסק כמובן בעניני הטוטו. מנחי התוכנית היו; לימור בלדב, גברי לוי ועדי שלח-שום. לגבי השניים האחרונים, הם היו כנראה צריכים קשרים, כי לא היו להם ממש כל כישורים על מנת להנחות את התוכנית.

בגלל חילוקי דעות בענייני התוכן שבתוכנית בין הספורטוטו לבין ג’ו (בראל) וחבורתו. התוכנית ירדה בסופו של דבר, לאחר 3 תוכניות בלבד, מן המסך. אי אפשר ממש להיות מופתע מכך, בעקבות כל הנעשה ובפרט מה שלא נעשה ובכל הקשור לממלכה של ג’ו בראל, מנכ”ל רשות השידור.

עוברים על החוק

Toto logo_t180k-n_01.jpg

במהלך השנה האחרונה, לאחר שהתברר ל”ספורטוטו” שרוב הכסף של המהמרים מושקע בכספי ה”ווינר” ולאו דווקא מטוטו 16. זו הסיבה, למעשה, העיקרית מדוע החליטו במועצת ההימורים להשקיע בתוכנית על ה”ווינר” בהתקשרות חדשה עם ערוץ הספורט.

ערוץ הספורט, מצידו לא ממש משקיע בקידום (הפרומואים) לתוכנית. רוב הצופים בערוץ, כלל לא יודעים שהיא בכלל קיימת ועצם הימצאותה ב”ערוץ חמש” המקורי, הזניח ולא בערוץ “חמש פלוס” המועדף אומרת את הכל.

במועצת ההימורים, לא ממש יודעים, אבל כדאי לדעת שערוץ הספורט, מקבל כסף גם מאתרי הימורי ספורט שונים בעולם, המתחרים ישירות בהימורי ה”ווינר”.

אתרה הרשמי “ערוץ הספורט” אינו מסתיר עובדה זו והוא פשוט מוצף בבאנרים (פרסומות) של אותם אתרים מתחרים.

Winner logo_t180k-n_02.jpg

לדעת המועצה להסדר ההימורים בספורט, ההימורים באתרים אלא הם לא רק שלא חוקיים אלא שגם הזוכים באותם אתרים נחשבים לדעתם כמעלימי מס. עכשיו או שהעסקנים המכובדים במועצה פשוט לא גולשים באינטרנט או שהם לא ממש מתכוונים למה שהם אומרים, כי אחרת לא ברור, מדוע הם חתמו חוזה עם גוף שיש לו קשר מסחרי עם גופים אחרים לא חוקיים בכל מה שנוגע להימורים.

________

חלק מן הצילומים באדיבות תומר ברגיג, מהמקומון קול השרון ומאתר ONE.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן