שי מלר

רדיו תחרותי

0
0

ברדיו “קול נתניה”, שהינו הרדיו של מכללת נתניה, הנקלט אך ורק מנתניה ועד לזיכרון יעקב, החליטו ללכת ראש בראש מול זהבי. הבעיה של התוכנית היא באורכה כ… שעתיים.
meler_180_t_006.jpg

ביום שישי האחרון, בעת משחקה של מכבי נתניה בעכו, נעשה ניסיון בשתי תחנות הרדיו האזוריות לעדכן מהמגרש. מעניין היה לראות את המאבק ביניהם. בעוד שברדיו “קול נתניה” הדברים נעשו במישרין, נראה באופן די ברור שאצל “רדיו אמצע הדרך” הדברים נעשו די בחופזה.

כמה ימים לפני המשחק פרסם רדיו “קול נתניה”, שהוא עומד לעדכן מהמשחק בעכו. למרות שלקול נתניה, ישנו קשר של שותפות רשמית עם אתר האינטרנט “הקופסא”, פורסם גם באתר הפנזין המתחרה על כך שיהיה פריצות של שידורים מהמגרש.

“רדיו אמצע הדרך”, פיגר מאחור בנושא זה. “קול נתניה” העמיד סטנדרט חדש ש”רדיו אמצע הדרך” היה חייב לעמוד בו. אחד מאנשי הפנזין (מבעלי האתר ניר אנשר) התבקש לעדכן עבור “רדיו אמצע הדרך”.

Radio Kol Netanya logo_t180k-n_01.jpg

הדבר הוזכר בשניות האחרונות בתוכניתו של רז זהבי, כשעה לפני המשחק. זהבי, כבר נפרד ממאזיניו וברגע האחרון ניזכר לעדכן בנושא תוך שיבוש שמו של אנשר לאשתר. עבודה חפיפניקית ללא ספק.

אגב, מעניין אם ב”רדיו אמצע הדרך” ידעו בכלל שבאתרו של אנשר, אתר האוהדים הפנזין, הופיעה תזכורת של השידור לרדיו המתחרה.

לרז זהבי, למרות רמת השידור שלו הדי נמוכה וטונות הביקורת שהורעפו עליו, זוכה איך שלא תסתכלו על זה, לרמת פופולאריות במשך השנים האחרונות וזאת משום שהוא שידר באופן בלעדי ברדיו על מכבי נתניה, בימי שישי.

ברדיו “קול נתניה”, שהינו הרדיו של מכללת נתניה, הנקלט אך ורק מנתניה ועד לזיכרון יעקב, החליטו ללכת ראש בראש מול זהבי.

raz_zehavi_180k-n_03.jpg

הוחלט להעמיד מול זהבי תוכנית ספורט משעה 12:00 ועד 14:00. בעוד שזהבי משדר משעה 13:00 עד 14:00. בכך רדיו קול נתניה גם מקדים את זהבי בידיעות וגם משדר מולו “ראש בראש”.

הזדמן לי לשמוע את חלק מהתוכנית האחרונה של “קול נתניה” הנקראת “ספורט סיטי” בהנחיית איציק גניש ורועי חיון. הבעיה של התוכנית היא באורכה כ… שעתיים. למעשה, בתוכנית נוגעים אף בנושאים זניחים ומשעממים כדוגמת ענף הכדוריד בנתניה. במצב כזה עם כל הכבוד לכדוריד אני מעדיף לשמוע את השעה של זהבי.

אנשי החצר

זוכרים את “אנשי החצר” של מאמן הנבחרת אברהם גרנט ובכן, כמה מהם כדוגמת הכתב גידי ליפקין מהעיתון “ידיעות אחרונות” היו בין הממתינים במסיבת ההפתעה שארגנה לו אשתו המסורה צופית.

avraham_grant_100_01.jpg

שוב מדובר במעשה שמראה את פרצופם האמיתי של אותם עיתונאים כאשר בנוסף שלח גרנט את אותו ליפקין, כדי לנגח בעיתונו את דרור קשטן שפוגע בניהול התקין של אימוני הנבחרת, כאשר האחרון, קובע אימון בוקר לשחקני הנבחרת בקבוצתו הפועל פתח תקווה ובערב אותם שחקנים אמורים להתאמן עם הנבחרת.

לסיום, מה יהיה הסוף, עם השדר שלומי דניאלי, המסקר עבור הערוץ הראשון את משחקי הליגה הלאומית. שלשום, שוב הוא שגה בשידור, כאשר הוא החליט שהשער שנפסל לקרית שמונה היה למעשה חוקי, כאשר למעשה, היה מגע ברור של שחקן קרית שמונה בשוער הכפר סבאי בתיבת החמש.

כזכור, אותו דניאלי, טען טענה מגוחכת ששער המשווה לפני שבועיים, של הכח רמת גן מול הפועל ירושלים היה ממצב נבדל. אגב; גם באיגוד השופטים, בדקו טענה זו ובבדיקה פשוטה בווידיאו הבינו שדניאלי לא מבין ממש בכדורגל…

Israel TV Channel 1_100k-n_01.jpg

דניאלי, לא ממש גם “חי את הכדורגל”. לדעתי כל עיתונאי שמסקר את הליגה הלאומית היה אמור לדעת שבשבוע שעבר, הופחתה נקודה למכבי אחי נצרת זאת עקב הפרה מסוימת בתקנון לגבי העברתו של גוסטבו בוקולי למכבי חיפה.

השדר דניאלי, לא היה מעודכן, כנראה וכך הערוץ הראשון, פרסם שלשום את טבלת הליגה הלאומית כאשר באותה טבלה יש לאחי נצרת כיום 19 נקודות ולא 18 לאחר הפחתת הנקודה.

לי אין ספק שדניאלי, מצא “מקום טוב לשדר בו” זאת משום שלדוגמא בערוץ הספורט הוא כבר היה נזרק על אי הכנת שיעורי בית שבסופן יש לו טעויות מעין אלה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן