שי מלר

שעת מבחן

0
0

בקמפיין הנוכחי, הנבחרת נשענת ובגדול על יכולתו המבריקה של בניון ולכן בתודעה הכללית בארץ, בניון, נחשב למצליח בעוד בספרד הוא מוגדר כשחקן אור וחושך. כלומר; יש משחקים שהוא מבריק ויש משחקים שהוא פשוט חושך.
meler_180_t_006.jpg

תשעה מחזורים לסיום העונה, אפשר להניח בהנחה די מבוססת שמכבי נתניה, תעלה לליגת העל. במצב כזה ברור שהקבוצה חייבת לשדרג את עצמה בשחקני רכש לקראת העונה הבאה, זה כמובן יבוא על חשבונם של שחקנים שנמצאים בסגל בעונה הנוכחית, מה שאומר שישנם שחקני בית שחייבים להוכיח את עצמם במחזורים הבאים על מנת להראות שהם באמת ראויים לליגת העל.

נתחיל בהגנה. יובל בלאיש, חייב עכשיו להתעורר על מנת שיראה את עצמו ראוי לשחק בעונה הבאה בליגת העל, בזמן האחרון, ניתן להבחין שחסר לו בטחון. יכולתו הנוכחית אינה מספיקה לליגת העל. גם יחסי הציבור שעושה לו רז זהבי, בתחנת הרדיו “אמצע הדרך” כנראה, שלא יספיקו.

רון קופרלי, כנראה, שלא ימשיך בעונה הבאה. מדובר במגן שנוטה לאבד כדורים ושאינו יודע לתת בעיטות יעף כמו שצריך. קופרלי, כמעט שרשם על עצמו את ההדחה מהגביע בשבוע שעבר, לאחר ההכשלה השטותית שגרמה לפנדל לזכות הפועל כפר סבא. למזלו הקבוצה, הפכה את התוצאה.

amir taga_t180k-n_05_01.jpg

גם הבעיטה שלו שגרמה לשער ניצחון וגם בבעיטה לקורה בשבת האחרונה, מראים שגם ממרחקים קצרים הוא לא יכול לפגוע.

כבר עכשיו ברור שערן כהן, שמוליק חזן וליאור גניש לא ימשיכו במכבי נתניה, בעונה הבאה.

נמשיך לקישור. אבי אלפסי, מוגדר בעיני כאכזבת העונה. ראובן עטר, נתן לו את המושכות אבל על פי יכולתו של אלפסי, מדובר בעונה די אפורה. יתכן שרק בגלל הפוטנציאל שגלום בתוכו הוא בסופו של דבר ישאר בקבוצה.

בכל מקרה, מישהו מהקישור כן צריך ללכת הביתה וזה יהיה ככל הנראה אמיר טגה.

לגבי החלוצים, מי שלא יעזוב זה לירון וילנר, למרות שבחודשיים האחרונים הוא מגלה יכולת חלשה ולא מבקיע. מדובר בשחקן שבסופו של דבר הבקיע הכי הרבה שערים לזכות נתניה, העונה, בפרט ובשש השנים האחרונות בכלל. שחקני הרכש, לירון בסיס ועומר עבדול עזיז הם אלה שככל הנראה, יעזבו.

abdul aziz omar_t180k-n_02.jpg

נחזור למצב שמכבי נתניה כרגע מצויה בו. היריבה ראשון לציון, לא אמורה לנצח מחר את אחי נצרת במגרש בעילוט. רוב הפרשנים, אומרים שנצרת לא ראויה למיקום שלה בטבלה, נקווה שזה לא יהפוך לקלישאה כמו הקלישאה שבית”ר ירושלים זו קבוצת גביע טיפוסית.

במצב כזה, נתניה, חייבת לחזור למסלול הניצחונות בשבוע הבא ולנצח את ראשון לציון, בשבוע הבא ובכך להבטיח כמעט סופית את העליה לליגת העל.

בכל מקרה ראשון לציון, עדיין לא הוכיחה את עצמה כמועמדת לעליה. נכון שהיא במקום השלישי אבל זה בגלל רמת הליגה הלאומית החלשה.

ולנושא אחר, בירחון “שם המשחק” פורסמה לאחרונה, כתבה על יוסי בניון. הכתבה סיפרה על מה שבאמת חושבים עליו בספרד.

yosi_baniun_t180k-n_m03.jpg

השחקן הישראלי, הבקיע העונה עד עכשיו, רק 3 שערים ו”בישל” שני שערים. מה לעשות אלו הם העובדות ובניגוד למה שנראה, הוא לא בדרך לקבוצה גדולה.

בניון, כבר לא יהיה כמו חיים רביבו שלקח קבוצה תחתית (סלטה ויגו) והביא אותה לצמרת. לאחר מכן, רביבו, בעונתו השנייה בתורכיה נבחר לשחקן העונה.

רביבו, בניגוד לבניון, היה מאכזב בדרך כלל במשחקי הנבחרת כאשר כרגע, בקמפיין הנוכחי, הנבחרת נשענת ובגדול על יכולתו המבריקה של בניון ולכן בתודעה הכללית בארץ, בניון, נחשב למצליח בעוד בספרד הוא מוגדר כשחקן אור וחושך. כלומר; יש משחקים שהוא מבריק ויש משחקים שהוא פשוט חושך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן