שי מלר

אין נביא בעירו

0
0

גם אם מסתכלים על שורת המועמדים האחרים אף אחד מהם לא יכול להיחשב כבכיר באופן מהותי יותר מראובן עטר. אפשר גם להבין את רצונו של אלון, למנות לעטר, עוזר לאחר שבכמה משחקים בשתי העונות האחרונות, עטר נראה כביכול כאובד עצות.
meler_180_t_006.jpg

הבעלים של מכבי נתניה אשר אלון והמאמן ראובן עטר, ניהלו בשבוע האחרון, הצגה בפני כלי התקשורת כיצד מנהלים משא ומתן פומבי. למרות שהיחסים ביניהם הם לגמרי תקינים וככל הנראה, עטר, הוא זה שימשיך בתפקיד, זה לא היה הכי מכובד ונראה שגם על התקשורת לעשות בדיקה עצמית כיצד להתנהג.

רז זהבי שדר רדיו אמצע הדרך, הנחשב למקורב של אשר אלון, נשיא מכבי נתניה, דיווח הרבה לפני יום חמישי שאלון, מעוניין שיצוות לראובן עטר, עוזר מאמן. הדבר היה בין האופציות הידועות וגם באתר האוהדים הרשמי “הפנזין” העלו ספקולציה כזו.

המאמן עטר, לדעתי, לא טמן את ראשו בחול והוא ידע טוב מהעניין עוד לפני הנסיעה המתוקשרת של השניים לטורקיה.

אשר אלון; חוזר לאופציית המאמן עטר? צילום אתר הקופסא

לא צריך להיות חכם גדול על מנת להבין שגם בטורקיה העניין הזה נדון תוך כדי הנסיעה, ברור שדובר על שורה של מועמדים שאלון, הציע וזה לא קרה בערב יום חמישי בלבד לאחר הנסיעה ולאחר שעטר, הודיע באופן דרמטי שהוא מוותר על תפקידו.

מה שקרה לדעתי הוא שלאחר הנסיעה ומכיוון שאשר אלון אמור לנסוע בשבוע הבא לאירלנד מטעם ההתאחדות לכדורגל, נתן אשר אלון, מועד אחרון לתשובתו של עטר, ליום חמישי בערב כאשר הדבר נעשה ברוח טובה. אלון, רצה להבהיר לעטר שהוא רציני על ידי הכתבה ב”מעריב” בבוקר יום חמישי.

מכיוון שאלון ועטר, עמדו על שלהם. לא נותרה לאלון, ברירה אלא לפנות למאמנים אחרים שחלקם אף ויתרו על כבודם והציעו את עצמם לתפקיד (המאמנים ניר לוין ופרדי דוד, כשהם עדיין עובדים בקבוצה אחרת כפי שדווח ב”רדיו אמצע הדרך”). רק לאחר הניצחון ביום שישי האחרון ופניות השחקנים לאלון, בחגיגות שהיו במוצ”ש, המגמה התהפכה שוב לטובתו של עטר.

מאמן עטר; צריך להודות לשחקניו. צילום אתר הקופסא

ולעצם העניין, גם אם מסתכלים על שורת המועמדים האחרים אף אחד מהם לא יכול להיחשב כבכיר באופן מהותי יותר מראובן עטר.

אפשר גם להבין את רצונו של אלון, למנות לעטר, עוזר לאחר שבכמה משחקים בשתי העונות האחרונות, עטר נראה כביכול כאובד עצות.

לכן, גם אם אשר אלון, היה מחליף את עטר, במועמד אחר זה לא היה משנה מהותית מבחינה הרמה של הצוות המקצועי. אם עטר, ימונה לתפקיד מאמן העל וקרוב לוודאי שזה יקרה, עטר, צריך להודות לשחקניו שלחצו בכיוון הזה כשגם הניצחון ביום השישי האחרון על אחי נצרת בהחלט מוסיף לעניין. אבל אצל אשר אלון, כפי שראינו בשבוע האחרון עד שזה לא חתום – זה לא גמור.

לא דובים ולא זבובים

וזה מוביל אותי לפשלה התקשורתית של השבוע ששייכת לרז זהבי. ביום חמישי בשעה 19:15 נתן לו עמיתו לתחנה, השדר עמית פלטקביץ’, קרדיט (מוצדק) על כך שהוא ניבא את דרישתו של אלון, למנות עוזר לעטר.

רז זהבי; לא מעודכן. צילום ארכיונעים.

הוא שאל אותו: “זהבי, אפשר לקרוא לך נביא”? – זהבי השיב לו בשידור: “אין נביא בעירו”.

השניים דנו בנושא של הראיון ב”מעריב” והאם עטר, יסכים להיות לעבוד בשותפות עם מישהו מסוים ואיזה עוזר ראוי לו.

זהבי, לא ידע עד כמה הוא צדק כשהוא טען, שהוא אינו נביא משום שעטר, הודיע על הסרת מועמדתו לשחקנים כשעתיים לפני וההודעה פורסמה לראשונה באתר “ערוץ הספורט” באותה שעה ממש שה”ה פלטקביץ’ ועמיתו זהבי, ניהלו דיון על עניין שלמעשה, כבר לא היה רלבנטי.

בשעה 19:38, דיווח “ערוץ הספורט” הפעם בטלוויזיה, על הידיעה החדשה. מיודענו זהבי, שכבר ירד מן השידור, צפה בתוכנית או שעודכן על ידי מישהו אחר, היה המום מכך שלא זכה ל”סקופ” בגלל קירבתו לאלון, יותר מעצם הידיעה.

שדר עמית פלטקביץ’ – “זהבי, אפשר לקרוא לך נביא”? צילום; ארכיונעים.

בשעה 19:40 הפסיק זהבי, ראיון אחר שערך פלטקביץ’ כאשר זה עדכן על הידיעה המוגדרת כבלעדית (?) של זהבי. זה לא מפתיע בשידורי הספורט ב”רדיו אמצע הדרך” לנכס לעצמם ידיעות כביכול בלעדיות.

ראשית, אם זהבי, לא היה מעדכן את הידיעה בכלל, אז הפאשלה הייתה יותר גדולה, אולם זהבי, הוסיף משהו שאינו מן האמת. זהבי, טען שההנהלה שולחת שליחים לעטר על מנת לפייסו.

כאשר כבר בשעה 19:57, באתר הספורט one ידעו לצטט מהבעלים אלון שעם כל הצער שבדבר הוא כבר חושב על מאמנים אחרים. ובכן לגבי השליחים הבהולים כפי שאוהב זהבי להגג; “לא דובים ולא זבובים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן