שי מלר

דבר ההנהלה

0
0

קבלת החלטות מוטעית ונוספת אצל ההנהלה שנעשית מטעמים לא מובנים נעשית בקשר להפקדת חוזי השחקנים במועד בבקרת התקציבים בהתאחדות ביום האחרון האפשרי וזה נעשה כך מדי קיץ. אין מה לעשות בעל המאה ימשיך להיות בעל הדעה. כך שלא משנה מי יהיה בהרכב ההנהלה החדשה.
meler_180_t_006.jpg

הסאגה בדבר מחירי המינויים הגיע בסופו של דבר לסיומה, עם בושה גדולה להנהלת מכבי נתניה, לאחר שאוהדי הקבוצה הפעילו למעשה חרם על המינויים והראו להנהלה שהם לא ממש “מטומטמים”.

על פי דיווח שפורסם בעיתון מעריב, רק כעשרה אוהדים תמימים רכשו מינויים במחיר מופרז. ההנהלה לבסוף נשברה ולאחר משא ומתן שנערך בין קובי בלדב מנכ”ל הקבוצה ומאיר אנשר יו”ר חוג האוהדים הרשמי ה”פנזין”, ירדה ההנהלה מהעץ והסכימה למכור מינויים מוזלים ב-900 שקלים במקום ב-1,200 שקלים, תמורת קופון שניתן להורדה באתר הפנזין.

אבינועם פורת מהעיתון של המדינה ידיעות אחרונות, מסר כרגיל את דבר ההנהלה ולא את האמת עצמה לאחר שדובר הקבוצה מסר לו שהתברר, כביכול טעות לא מכוונת בחישוב מחיר המינויים.

אלון; בעל המאה הוא בעל הדעה – לא משנה מי יהיה בהנהלה החדשה.

מעניין באם לא היה חרם המינויים, הייתה ההנהלה גם כן מגיבה כך. העיתונאי פורת מצידו, ימשיך לאכול את ה”לוקשים” של ההנהלה.

מה שמפריע בכל התנהלות ההנהלה זה שהיא נכנעה לתכתיבים שנקבעו לה ע”י משרד הכרטיסים, מבלי לבדוק את המצב בשטח לאשורו. אורן עטיא מתחנת “רדיו אמצע הדרך” העביר ליו”ר אשר אלון ממועדון מכבי נתניה, הוכחות ברורות שהמחיר מופרז.

דובר הקבוצה רועי דניאל, טען שלאחר שעשה בדיקה במשרד הכרטיסים, הדברים לא מדויקים. דניאל בתמימותו לא הבין שלמשרד הכרטיסים יש אינטרס שהמחירים יהיו מופרזים, כך שהעמלה שלהם תישאר גבוהה.

שאר חברי ההנהלה התבצרו למרבה הבושה בעמדתם עד שנשברו בסופו של דבר, כאשר לאחר הורדת המחירים נטען כביכול שאשר אלון לא היה שותף לקבלת ההחלטות האומללה שהמקור לאותם טענות צריך להיות מופנה לבלדב.

עטיא; הוכיח כי המחיר מופרז

אם כך הם פני הדברים, שוב עולה סימן שאלה לגבי יכולתו של בלדב להישאר בהנהלת הקבוצה, לאחר שהוא עצמו טען כביכול שהוא רוצה ברוח הזמן להתנתק ממנה.

קבלת החלטות מוטעית ונוספת אצל ההנהלה שנעשית מטעמים לא מובנים נעשית בקשר להפקדת חוזי השחקנים במועד בבקרת התקציבים בהתאחדות ביום האחרון האפשרי וזה נעשה כך מדי קיץ.

האם הדבר נעשה מטעמי חסכון בתזרים מזומנים תוך הקרבת קורבן בדמות הפסד במשחק הראשון בגביע הטוטו עם שחקני נוער בהרכב?

ובקשר לרשימת ההנהלה המכובדת שמתרקמת, האם למישהו יש בכלל ספק שאשר אלון ושותפיו לא יקבעו שום דבר וידירו רגליהם מהכרעות כאשר הבעלות עדיין שלהם. אין מה לעשות בעל המאה ימשיך להיות בעל הדעה. כך שלא משנה מי יהיה בהרכב ההנהלה החדשה.

דבר אחרון, בקשר לטורי משבוע שעבר, ראיתי כמה תגובות מתלהמות נגד על כך שטענתי כביכול (ולא טענתי) שראשי חוג האוהדים מקבלים כרטיסים חינם מההנהלה למשחקים.

בלדב; סימן שאלה לגבי יכולתו להישאר בהנהלה

ובכן, למי שמבין סימני קריאה בעברית, יבין שלא הייתה שום קביעה מעין זו בטורי משבוע שעבר וגם ארנון וולפסון מראשי חוג האוהדים לאחר שפנה אלי בטענה (הוא פנה שלא בהתלהמות כמו שאר המתלהמים האנונימיים) הודה כלפי בסופו של דבר שאכן כך ושלא היה צורך לבוא בטענות למה שנכתב בטור בשבוע שעבר.

וולפסון, הוסיף שהשמועה הזו, רצה כבר כמה שנים אצל חלק מהאוהדים למרות שהוא וחבריו מחוג האוהדים קונים כבר כמה שנים את המינויים ולעיתים אף מנויים כפולים על מנת לתמוך בקבוצה.

אני מצדי אמשיך להגיב למגיבים שיציינו את שמם האמיתי עם כתובת הדואר האלקטרוני שלהם. מגיבים אנונימיים/מתלהמים לא יקבלו התייחסות.

___________

הערת המערכת;

לזוג מלר, ברכות ומזל טוב לרגל הולדת הבת הבכורה מעיין. להזכירך בת סימן לבנים. צוות מערכת כאן נעים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן