שי מלר

ויקטור תישאר

0
0

גם למאמן עטר, היה נוח שסרוסי, אוהב לקחת אחריות ובנוסף מספק לו תירוצים בהתבטאויותיו, למקרה של כשלון ולפטורים עתידיים. אם עטר, יפוטר בעתיד הוא יכול בצדק לומר לתקשורת ש”עם תמיכה כזו מן ההנהלה קשה לעבוד”.
meler_180_t_006.jpg

איך שלא תסתכלו על זה, הבלגן בהנהלת מכבי נתניה חוגג, כאשר אין שום ספק על נחיתותה של וועדת המשמעת לחברי הדירקטוריון, אבל מצד שני המצב הנוכחי רצוי ונוח גם לנשיא הקבוצה אשר אלון וגם לראובן עטר מאמן הקבוצה.

בשבועות האחרונים כיכב בכותרות יו”ר הדירקטוריון ויקטור סרוסי. למותר לציין, כי בסך הכל, מדובר בפוליטיקאי שמחזיק את תיק הספורט בעירייה העושה את עבודתו בהתנדבות.

כפי ששמנו לב סרוסי, לא שונה משאר עמיתיו הפוליטיקאים הממהרים לרוץ לתקשורת. סרוסי, התראיין בשבוע שעבר, בערוץ 10, בערוץ הראשון ותחנת הרדיו גלי צה”ל.

זה בדיוק האיש שאשר אלון ביקש, האיש שרוצה להיות בפרונט (כפי שמיודענו רז זהבי מתחנת הרדיו האזורית אוהב לומר) ולמשוך אליו אל כל האש.

אלון; חולם על כספי השימוש במגרש

גם אבי ללום חבר מועצת עיריית נתניה, טוען שהשגיאות הניהוליות והמקצועיות יגרמו לכך, שהנטל והאשמה שבניהול הקבוצה יפלו בסופו של דבר על עיריית נתניה, דבר המשרת את האינטרסים והתוכניות של אשר אלון, כיוון שאם העירייה רוצה להיראות טוב בעיני הציבור ולהתחמק מהתסבוכת הזו הרי שעליה יהיה להגדיל בצורה משמעותית את התמיכות לקבוצה.

להזכירכם, המטרה המוצהרת של הדירקטוריון החדש היא לגייס גורמי מימון לקבוצה, מחד-גיסא, עד כה לא נעשה דבר בעניין. מאידך-גיסא לאשר אלון יש חברי מועצה מהעירייה רודפי תקשורת ופרסום אשר חשיפתם בצורה מוגזמת לציבור תקל עליו תוך כדי הפעלת לחץ ציבורי לדרוש מהעירייה את הכספים עבור השימוש במגרש. למרות שסביר מאוד להניח שזו הייתה מטרתו הלא מוצהרת של אלון במינוי ההנהלה החדשה.

ויקטור סרוסי, למעשה מכהן בתפקיד “חסר שיניים” בדמות יו”ר הועדה המקצועית, הוא עצמו אפילו הודה, שלמאמן הקבוצה ראובן עטר יש את הסמכות העליונה.

עטר הוא זה שהכין את הקבוצה בשלושה החודשים האחרונים ולמעשה נכשל בתחילת העונה.

אבל גם למאמן עטר, היה נוח שסרוסי, אוהב לקחת אחריות ובנוסף מספק לו תירוצים בהתבטאויותיו, למקרה של כשלון ולפטורים עתידיים.

יא-יא; לא מצוי בעינייני נתניה

אם עטר, יפוטר בעתיד הוא יכול בצדק לומר לתקשורת ש”עם תמיכה כזו מן ההנהלה קשה לעבוד”.

גם האלוף בדימוס יורם יאיר, יו”ר הדירקטוריון, אינו שותף בקבלת החלטות. יא יא לא היה שותף בהחלטה על פיטוריו של מאמן קבוצת הנוער ובהחלפתו בחיים לוי.

יא יא למעשה אפילו לא טורח להתעדכן בנעשה בנתניה. כך למשל, כאשר נקבעה שעת המשחק של מכבי נתניה מול בית”ר ירושלים, ל-23 דקות לפני יציאת השבת היה ברור שחלק מסוים מהקהל לא יבוא למגרש על מנת לעודד, וכשזה קרה יא יא התפלא שהיציעים לא היו מלאים.

לפני אותו משחק פניתי לעירית נתניה בבקשה לדחות את המשחק בשעה ובכך לגרום להבאת יותר צופים שנבצר מהם לבוא בשבת למגרש. התשובה שקיבלתי מהעירייה הייתה שגם היא העבירה בקשה כזו להנהלת הקבוצה, שמסרה לה שהדבר לא תלוי בה אלא בידי הטלויזיה.

אני משוכנע שאני לא היחיד שפנה באותו עניין לעירייה או להנהלת הקבוצה.

סרוסי; בתפקיד “חסר שיניים”

ביום שישי האחרון, דיווח רז זהבי לחבר הידרקטוריון יא יא בשידור ברדיו אמצע הדרך על כך שאוהדים דתיים כבר מתחילים להחזיר מינויים. יא יא ענה לו שזו הפעם הראשונה, שהוא שומע על כך שיש בעיה בנושא זה.

מדובר איפה בבן אדם שככל הנראה, לא מחובר גם לקהילה משום שידוע כבר שנים שנתניה ככל שדבר תלוי בה לא תשחק בשבתות כאשר יש לכך סיבה ציבורית ועסקית. יא יא מצד שני, הוכיח שוב שדברים שמגיעים להנהלה לא מדווחים לו.

בתקווה לעתיד מוצלח יותר למכבי נתניה בפרט ולמדינתנו בכלל, נאחל לכולנו שנה טובה ומבורכת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן