נדל"ן

המיליארדר דונלד טראמפ; בוחן אפשרות להקמת מתחם תיירות בנתניה

0
0

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, אישרה, הידיעה וציינה כי מדובר באזור שב”עיר הימים” – צפונית לפולג.
המיליארדר דונלד טראמפ; בוחן אפשרות להקמת מתחם תיירות בנתניה
המיליארדר טראמפ; בוחן אפשרות להקמת מתחם תיירות

המיליארדר האמריקאי דונלד טראמפ, בוחן ברצינות אפשרות להקמת מתחם תיירות באזור עיר ימים, בשטח המיועד לבניית עד 2500 חדרי מלון.

ראש עיריית נתניה אמרה למעריב, כי המיזם יהיה פרויקט דגל לעיר נתניה, אך גם תרומה משמעותית לענף התיירות הישראלי כולו. “ענף המלונאות הוא ענף רגיש מאוד”, אמרה מרים פיירברג; “חששתי שבעקבות הפיגוע השבוע בנתניה אולי יחזרו בהם דזר וטראמפ מהרעיון, אבל שוחחתי איתם לאחר הפיגוע, והם הבהירו לי שהם נחושים בדעתם להתקדם עם הפרויקט “.

התעניינותו של המיליארדר טראמפ בפרוייקט הענק בנתניה מצטרפת לשורת גורמים עסקיים בינלאומיים המתעניינים בשטח – ביניהם רשת קלאב מד העולמית שקיימה מספר פגישות בנושא, כפי שפורסם לראשונה במקומון קול השרון, בין השאר, עם שר התיירות אברהם הירשזון.

המיליארדר טראמפ החל להתעניין בנתניה לפני מספר חודשים – עת ביקרה פיירברג-איכר במיאמי, שבארה”ב.

באמצעות קונסול ישראל במיאמי, ד”ר יצחק בן-גד, שהינו תושב נתניה, נוצר קשר ראשוני עם מספר אנשי עסקים, ביניהם איש העסקים מייקל דזר, שלו קשרים מקצועיים ושותפויות עסקיות עם המיליארדר טראמפ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן