תיירות | נופש

בעקבות הפיגועים בנתניה; 6 מליון ש”ח נוספים לפרוייקטים תיירותים

0
0

ההחלטה על-כך קיבל השר הירשזון בתום פגישה עם ראש העירייה מרים פיירברג-אכר. העירייה מקדמת תוכניות להפיכת השוק העירוני לשוק תיירותי.
בעקבות הפיגועים בנתניה; 6 מליון ש
פיירברג-אכר; מחויבים להמשיך ולהשקיע בתשתית התיירותית

עוד שישה מיליון שקלים, ישקיע משרד התיירות בפרויקטים לקידום התיירות בנתניה, מתוך מגמה לחזק את עמוד השידרה התיירותי של העיר – כך סוכם בין שר התיירות אברהם הירשזון לבין ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר.

גורמים בכירים במשרד התיירות, אישרו, כי; “מטרת ההשקעה המתבצעות באמצעות החברה הממשלתית לתיירות והוא ישמש לשידרוג “לב סירונית” ולהקמת מרכז מבקרים בפארק נתניה. וכן בחיזוק עמוד השדרה התיירותי בעיר בעקבות הפיגועים בעיר נתניה והוא המשך ישיר להשקעות שכבר בוצעו”.

בימים אלה, נמצאות בביצוע טיילת ניצה בעלות של כ-3 מיליון ₪ וטיילת ברוך רם, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. טיילת דנקנר, בהשקעה של כמיליון וחצי – נמצאת בשלבי היתר וטיילת כרמל בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ – נמצאת בהליכי תכנון מתקדמים.

במהלך השנה ייצא לביצוע פרוייקט רחוב הרצל, במסגרתו יבוצעו ברחוב עבודות שיקום נרחבות, בהשקעה של כ-16 מיליון ₪.

דגם תיכנון לב חוף סירונית; אדריכל נתנאל בן יצחק

כמו כן, מקדמת העירייה תוכניות להפיכת השוק העירוני לשוק תיירותי. במסגרת זו, יבוצעו בשוק ובסביבתו עבודות שידרוג, כדי להמריץ פתיחת מסעדות, בתי קפה וחנויות ולאפשר את המשך פעילותו של השוק הססגוני גם בשעות הערב והלילה.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, ציינה השבוע, כי היא פועלת לחיזוק התשתית התיירותית ובמקביל – להבאת יזמים לנתניה להקמת בתי מלון וכפרי נופש בינלאומיים.

פיירברג-איכר, הוסיפה, כי; “לנתניה נתוני טבע נדירים וגם תשתית תיירותית שיכולה לפאר כל עיר בארץ ובעולם ואני מאמינה, כי לא ירחק היום שבו העיר נתניה תחזור להיות אחת מערי התיירות המרכזיות בארץ.”

למדור “עסקים וכלכלה” של המקומון קול השרון, אישרה ראש העירייה פיירברג-איכר את הדברים והוסיפה; “לצד הניסיון הבלתי פוסק לעניין יזמים ומשקיעים, אנו מחויבים להמשיך ולהשקיע בתשתית התיירותית תוך קידום נתוני הטבע הקיימים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן