ספרים | סופרים | משוררים

זוהר אביב בדרך לרב מכר שלישי

0
0

בשיחה קצרה, מוכיחה מחברת רב המכר “כוח המוח”, זהר אביב, שילדים אוהבים לקרוא ספרים. הכל עניין של חינוך
זוהר אביב בדרך לרב מכר שלישי
אביב; “לשמח ילדים להעשירם ולגרום להם לאהוב קריאה”

בימים אלה, יצאו פרי עטה של הסופרת זוהר אביב שלושה ספרים חדשים, אביב, מחברת את סדרת “חבורת כוח המוח” רבת המכר שנמכרה בלמעלה ממאה ושלושים אלף עותקים וזכתה בפרס ’מצילה’ בנושא מניעת אלימות. הספרים החדשים מיועדים לגילאי 8-14.

הספר “כוח הלב 7 מבחן בד”, מצטרף לסדרה שעניינה אהבה והוא מטפל בבעיה הטרדה מינית, כיצד מתמודדים היכן הגבולות של, ומה הזכויות של הילד כחלק מחברה וכאדם – גם אם במימדי גופו וגילו הוא קטן.

הספר “יד הפלא 4 קסם של חבר”, מצטרף לסדרה שמטיפה לקבלת השונה, הפעם מצטרף לכיתה ילד אוטיסט, והגיבור רן השמנמן מכיר אותו מתקרב אליו ומקבל אותו כחבר.

הספר “מסע מצמרר 2 בטירה המכושפת”, מצטרף לקודמו מסע מצמרר לכוכב אחר וגם הוא פנטזיה מדע בדיוני, נשמות ורוחות רפאים.

זוהר אביב נולדה בשנת 1962 וגדלה במושב אודים שבשרון. היא למדה חינוך, ספרות ותיאטרון ובמקביל החלה בכתיבתה לעיתוני ילדים ונוער, וכן לתוכניות לילדים ברדיו ובטלוויזיה.

בשנת 1990 יצא לאור ספרה הראשון ובעקבותיו באו כ-20 ספרים נוספים. בנוסף לעיסוק בכתיבה לילדים זהר אביב מלמדת דרמה יצירתית ומרצה במוסדות חינוך על ספריה.

בשנת 2000 זכתה הסדרה שיצרה, “חבורת כוח המוח”, בפרס “מצילה”, בנושא מניעת אלימות מטעם המשטרה והמשרד לביטחון פנים. הפרס, ניתן בעקבות הקמתן של חבורות אמיתיות של ילדים שפעלו בבתי הספר שלהם למען פתרון בעיות ללא אלימות ומתוך הזדהות עם ילדי החבורה שבספרים.

ביחה עם כתב המקומון קול השרון, היא אומרת;

סופרת אביב; ספר בסדרה חבורת כוח המוח 2

זוהר, למה דווקא סדרות?

“הילדים מתחברים אל הגיבורים מזדהים אתם, מתגעגעים אליהם ורוצים לפגוש אותם בעוד ספר. כך גם אני ולכן אני כותבת עוד ועוד ספרים לאותן 4 סדרות”.

וילדים קוראים היום?

“אני ממש לא מבינה על מה מדברים כשאומרים שילדים לא קוראים היום. אני מוצפת בכל יום בעשרות מכתבים ומיילים מקוראים, שנהנים מספריי ורוצים שאכניס את שמם או את הרעיון שלהם לספר. כאשר אני פוגשת ילד עם קושי, אני שמחה להכניס אותו, לטפל בנושא שלו ובכך לעזור לו ולשמח אותו. כך למשל, עשיתי ב”יד הפלא 4″, כששילבתי בו ילד אוטיסט כדי שילדים יכירו וידעו מה זה אוטיזם ויהיו פתוחים לקבל אותו ולעזור לו”.

מה את אוהבת בכתיבה?

“לחזור לילדות ולתקן אותה, לשמח ילדים להעשירם ולגרום להם לאהוב קריאה שמפתחת את אישיותם דמיונם ושכלם. וכמובן, לתת לקוראים הצעירים שלי כלים להתמודדות עם כל קושי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן