כאן נתניה

ראש העיר נתניה חתמה על עצומה התומכת במאבק תושבי קריית השרון בחורשת הסרג’נטים

0
0

תושבי קריית השרון, ממשיכים להפתיע במלחמתם העיקשת על איכות חייהם, הפעם; אירגנו “פיקניק מחאה” שמטרתו להגביר המודעות בפיתוח חורשת הסרג’נטים שבמזרח העיר
ראש העיר נתניה חתמה על עצומה התומכת במאבק תושבי קריית השרון בחורשת הסרג’נטים
פיירברג ראש העיר, נתניה; הפתיעה את המפגינים וחתמה על העצומה

תושבי קריית השרון ודיירי הפרוייקטים ’גרין טאוורס’ ו’אשדר וקאנטרי’ בנתניה, שקיימו בסוף השבוע, (שישי, 7.4.06) פיקניק שכולו מפגן עוצמה ותמיכה בחורשת הסרג’נטים שבמזרח העיר, הופתעו כשאורחת רמת דרג ראש העיר פיירברג-איכר, הגיעה למקום והצטרפה אליהם לקראת סוף הפיקניק כשעימה תשורה כפולה; דף תכנית המיתאר הצבעונית שבין קוויה חבוי למעשה הפיתוח של החורשה בעתיד.

זאת ועוד; ראש העיר פיירברג-איכר, לא היססה לרגע ואף חתמה גם היא על עצומה התומכת במאבקם לשמר את אופייה של החורשה מכל מיני מרעין בישין וכרישי נדל”ן, למיניהם.

לדברי נסים שביט יו”ר ועד קריית השרון; “הפיקניק, נועד להעלאת המודעות של התושבים, עיריית נתניה והקרן קיימת לישראל, לרצון הציבור להמשיך ולשמור על סדר היום, את נושא חורשת הסרג’נטים (אלונים) בקריית השרון והצורך בפיתוחה, נושא שוועד השכונה, מטפל בו מזה תקופה ארוכה מול הרשויות ומול עיריית נתניה בפרט ואנו מקווים שהשנה תהיה התקדמות משמעותית”.

בפיקניק שאורגן ע”י התושבים של פרויקט “חפציבה” ו”אשדר וקאנטרי” הגרים בסמוך לחורשה, השתתפו רבים מתושבי הקריה, במקום הוצבו להעסקת הילדים מתקנים מתנפחים, פינות יצירה לילדים וכן, הודגמה פעולת רובוט משטרתי לנטרול חפצים חשודים ומטענים וחולק כיבוד רב.

בין המשתתפים בפיקניק אנשי קק”ל וכאמור, ראש העיר. במהלך הפיקניק הוחתמו תושבים נוספים על העצומה נגד איילון.

<!–MiryamFireberg_9-4-01.htm–>

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן