חוף הכרמל

המועצה האזורית חוף הכרמל: אומ”ץ דורשת להשעות את ראש המועצה כרמל סלע

0
0

עמותת אומ”ץ תובעת מהיועץ המשפטי מזוז להשעות מיידית את כרמל סלע, יו”ר המועצה האזורית חוף הכרמל החשדות כלפיו עלו בעקבות תחקיר של אתר Nfc; “הקטיושות חשפו פרוטוקולים מרשיעים” בו נחשפה שורה של מעשי שחיתות לכאורה
המועצה האזורית חוף הכרמל: אומ
המועצה האזורית חוף הכרמל: אומ”ץ דורשת להשעות את ראש המועצה כרמל סלע

עמותת אומ”ץ היפנתה אל היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז תביעה להשעות לאלתר את כרמל סלע יו”ר המועצה האזורית חוף הכרמל, בעקבות תחקיר של העיתונאית איילת פישביין שפורסם לראשונה במחלקה ראשונה. במכתב העמותה ליועץ המשפטי, נאמר, כי מתוך התחקיר עולים חשדות כבדים, כי סלע, נהג בתחומי המועצה כבתןך שלו, אישר לעצמו טובות הנאה לא חוקיות ופעל לכאורה בניגוד לחוק במשך שנים וכל זאת לצורך קידום עסקיו הפרטיים.

אומ”ץ; “מן הממצאים של התחקיר עולה, לכאורה, כי כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, עבר על החוק פעמים רבות וזאת כדי לקדם את האנטרסים האישיים שלו תוך ניצול כספי ציבור…”.

להלן מספר דוגמאות מן הכתבה שהובאה גם באתר כאן נעים, מיום הראשון בספטמבר, שנה זו;

כרמל סלע אישר לעצמו כבר לפני שנים הקמת בריכה פרטית בחצר ביתו במושב גבע כרמל וזאת בניגוד לתוכנית המתאר.

מלבד עבירות בנייה המיוחסות לו לפני בחירתו לראשות המועצה, בבדיקת מבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדשטראוס נמצא שלאחר בחירתו, כרמל סלע העביר שלא כדין 270 אלף שקל מכספי המועצה לעמותת כרמלים שהוא עמד בראשה.

עד לאחרונה, לא היה לכרמל סלע היתר להחזקת מיכלי גז אתילן, שהוא גז רעיל, ורק משהחלה העיתונות להתעניין במעשיו, הוא פנה למשרד איכות הסביבה לקבל את ההיתר המבוקש.

כנגד כרמל סלע הבעלים של תאגיד “בננות כרמל בע”מ” וכנגד התאגיד עצמו, עומד תיק פתוח על העברת סחורה ללא משלוח הממתין להישפט בפני ועדת הקנסות של מועצת הצמחים.

בנוסף, תובעת אומ”ץ מן היועץ מני מזוז להורות על פתיחת חקירה פלילית מיידית נגד כרמל סלע. “בגלל הרצף המתמשך וריבוי העבירות אנו משוכנעים, כי מבחינת טוהר מידות הציבורי יש להשעות לאלתר את מר סלע מכהונתו כדי שלא יוכל להמשיך במעשיו הבלתי חוקיים, לכאורה…”.

עמותת אומ”ץ

אומ”ץ – אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי היא עמותה הפועלת בישראל ונאבקת כנגד הקשר ההדדי בין הון ושלטון, נגד השחיתות ולמען שוויון הכול בפני החוק.

עמותת אומ”ץ – אם ברצונך להגיע לאתר העמותה – לחץ על התמונה

העמותה הוקמה במאי 2003 עקב מה שחבריה רואים כשימוש ציני בנושאים בטחוניים ומדיניים לעסקיהם הפרטיים של כמה מקברניטי המדינה ומקורביהם, וחדירת גורמים פליליים למערכת הפוליטית הממלכתית והמקומית.

העמותה הינה עמותה א-פוליטית וא-מפלגתית, המתקיימת מתרומות ומדמי חבר, ללא תקצוב מהמדינה, וחבריה פועלים בהתנדבות.

בראש העמותה, אריה אבנרי, סופר ועיתונאי חוקר, לשעבר בעיתון ידיעות אחרונות.

עמותת אומ”ץ חרתה על דגלה את זכויות האדם, את המלחמה בכל נסיון להטות את הסדר הקיים לטובת גורמים פרטיים, את המלחמה בשחיתות, ואת עקרון המנהל התקין. בין היתר מטפלת העמותה בנושאים הבאים;

מתקנים מסוכנים, המכילים חומרים מסוכנים. סיכוני קרינה בלתי מייננת ממערכות טלפון סלולרי, והסדרת התקינה הכרוכה במדידות קרינה ממערכות כאלו.

עמותת אומ”ץ איננה מטפלת בעניינים אישיים של הפונים אליה, אלא רק בנושאים עקרוניים הנוגעים לכלל הציבור.

מוסדות העמותה הנהלה וועדת ביקורת נבחרים על ידי האספה הכללית.

ההנהלה מונה 13 חברים, 6 מתוכם מהווים את המזכירות בראשם יושב הראש של העמותה. ועדת ביקורת מונה 3 חברים. חברים נוספים ממלאים תפקידים בצוות משפטי וצוותי פרויקטים. (מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן