שי מלר

נבחרת ישראל בשוך הסערה

0
0

יוסי בניון בניגוד לספורטאי אמיתי התחיל להתבטא כ”לוזר”. הוא טען שאין לנו הרבה סיכויים מכיוון שקרואטיה כבר ניצחה אותנו ונבחרת אנגליה בטוח תעבור אותנו ■ מצבו של רדיו אמצע הדרך בכל הנוגע לסיקור מכבי נתניה נמצא במצב בכי רע
נבחרת ישראל בשוך הסערה
נבחרת ישראל בשוך הסערה. הטור של הפרשן שי מלר

הפאניקה שהייתה בקרב אוהדי הכדורגל בארץ של נבחרת ישראל בכדורגל, לאחר המשחק מול קרואטיה, אינה במקום. שוחקו בסך בכל שליש מהמשחקים ולנבחרת ישראל, יש עוד שני משחקי בית. צריך לזכור גם שישראל, נמצאת בסך הכול במרחק של רק נקודה מהמקום השני שמעלה אוטומטית לאליפות אירופה.

נכון שנבחרת ישראל שיחקה חלש. גם בליגה מתמשכת קבוצה תופסת “יום חלש”. הבעיה שבנבחרת קשה לתקן כבר ב”שבוע הבא” וצריך לחכות כמה חודשים עד למשחק הבא… (ראה סיקור בנושא כאן בדף זה למטה).

הרבה אשם הוטל על קשטן, בחלקו הוא נכון. אך כל הפרשנים הם חכמים בדיעבד. איך אתם לא התריעו על כך שאפק וחברו בן שושן לא בכושר. לפי הערכתי, במצב שהובלנו 0:1, אם בן שושן לא היה שוגה, בפירוש רוב הסיכויים שלא היינו מפסידים. הטעות של בן שושן במסירה ה”אחורנית” קשורה אך ורק אליו ולא למאמן.

מי שאכזב אותי במיוחד הוא יוסי בניון. בניגוד לספורטאי אמיתי הוא התחיל להתבטא כ”לוזר”. הוא טען שאין לנו הרבה סיכויים מכיוון שקרואטיה כבר ניצחה אותנו ונבחרת אנגליה בטוח תעבור אותנו.

כך לא מדבר ספורטאי אמיתי, אם נבחרת מקדוניה מסיימת בתיקו מאופס מול אנגליה אז ישראל בהחלט יכולה להשיג תוצאה זהה שם.

נגד רוסיה צפוי מפגש ביתי וראינו שה”שד ממש לא נורא”. בסך הכול הפסדנו בקושי לנבחרת הטובה בבית כאשר מכל בית יש כאמור שתי עולות.

לנבחרת ישראל צפויים עוד שמונה משחקים בטורניר מוקדמות היורו. יש להתנהג כספורטאים ולהמשיך להילחם על כל הנקודות שנשארו. האחריות של קשטן היא לעשות כך שהנבחרת מבחינה קבוצתית תהיה טובה יותר מסך חלקיה. לשם כך הביאו אותו.

שמענו בשולי המשחק, שהיו “בלגנים” עם הכרטיסים. אני באופן אישי לאחר מספר ביקורים ברמת גן החלטתי לא לראות יותר את משחק הנבחרת. שמעתי גם שגם עובדי ההתאחדות לכדורגל שקיבלו הזמנות למקום מסוים.

ברקוביץ’; השפלה מההתאחדות

ראו שמקומם “נתפס” על ידי מחזיקי כרטיסים שקנו אותם. כלומר; לא היה תיאום בין מוציאי ההזמנות למוכרי הכרטיסים. פשוט; חלם.

אייל ברקוביץ’ ועמיתו חיים רביבו לדוגמא, שחקני העבר הבכירים של נבחרת ישראל קיבלו כרטיסי הזמנה לשער 2 יחד עם כולם ולא ביציע הכבוד שם ישבו פרוטקציונרים מההתאחדות ומעיריית רמת גן. פשוט בושה.

שני השחקנים, אגב, נעלבו ב(צדק) והחזירו את הכרטיסים שלהם. פשוט בושה של ההתאחדות לכדורגל.

ולנושא האחרון. לאחר הורדת תוכניתו של עמית פלטקביץ’ נשאר רדיו אמצע הדרך עם תוכנית ספורט שבועית אחת עם רז זהבי.

תוכנית זו, זוכה לחרם מצד מכבי נתניה ואף גורם רשמי, המאמן והשחקנים מהקבוצה לא מוכן להתראיין אצלו בהוראה של איציק גניש ככל הנראה שגם מותקף אישית מדי תוכנית על ידי הפרשן צחי תייר.

מצבו של רדיו אמצע הדרך בכל הנוגע לסיקור מכבי נתניה נמצא במצב בכי רע. חבל שמנהלי התחנה לא עושים שום דבר בנדון.

כל מה שרצית לדעת על הנבחרת הלאומית אליפות יורו 2008

בהגרלת מוקדמות אליפות אירופה יורו 2008 שנערכה בעיר מונטרה שבשוויץ ביום שישי ה-27.1, נבחרת ישראל הוגרלה לבית ה` האטרקטיבי יחד עם; אנגליה, קרואטיה, רוסיה, אסטוניה, מקדוניה ואנדורה.

נבחרת ישראל לאליפות אירופה יורו 2008. להתנהג כספורטאים ולהילחם על כל הנקודות שנותרו

נבחרת ישראל, פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2008 בניצחון חוץ 0:1 בטאלין בירת אסטוניה ב-2.9.06 משער שכבש רוברטו קולאוטי.

ארבעה ימים, אח”כ, אירחה הנבחרת את אנדורה במשחק שהועתק לאצטדיון `דה גופרט` בניימיכן, שבהולנד ורשמה ניצחון 1:4 משערים שכבשו; יוסי בניון, עמית בן שושן, שמעון גרשון (פנדל) וטוטו תמוז.

תיקו 1:1 נגד רוסיה במוסקבה משער שכבש עמית בן שושן, הוסיף נקודה למאזנה של הנבחרת שצברה 7 עד כה והיא אינה מנוצחת ב-3 משחקים.

המשחק הביתי נגד קרואטיה באצטדיון ר”ג ב-15.11.06 חתם את שנת 2006 כשנבחרת אנגליה תגיע ארצה למשחק בית בר”ג ב-24.3.07.

המסורת שהחלה בקמפיין הקודם של שני משחקי בית רצופים תוך ארבעה ימים בחודש מרץ תמשך גם הפעם, עם הגעתה של נבחרת אסטוניה למשחק גומלין בר”ג ב-28.3.07.
שני משחקי חוץ רצופים בחודש יוני, ישלחו את הנבחרת למקדוניה ב-2.6.07 כשארבעה ימים אח”כ ב-6.6.07 תשחק הנבחרת את משחק הגומלין נגד אנדורה.

הנבחרת תשחק את משחק החוץ באנגליה ב-8.9.07 ככל הנראה באצטדיון וומבלי המחודש שיושלם עד אז. ב-17.10.07 תשלים הנבחרת ארבעה משחקי חוץ רצופים, כאשר תשחק את משחק הגומלין נגד קרואטיה.

קמפיין המוקדמות יסתיים בדמות שני משחקי בית בארבעה ימים כשרוסיה תשחק בר”ג ב-17.11.07 ומקדוניה תנעל את הקמפיין ב-21.11.07.

בניגוד לקמפיינים קודמים, 14 נבחרות (2 מכל בית) תעפלנה אוטומאטית לגמר אליפות אירופה יורו 2008 ותצטרפנה למארחות אוסטריה ושוויץ לטורניר הגמר שייערך בין ה-7.6 ל-29.6.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן