מכבי נתניה

מכבי נתניה: הילד (איתי שכטר) שהגיע מעמק יזרעאל חולם על אירופה

0
0

החלוץ שכטר, הכשרון העולה של מכבי נתניה מככב ב”קופסא”, מעריץ את פיגו ורוצה לייצג את הנבחרת באליפות אירופה, עמק התקווה הצהובה;
מכבי נתניה: הילד (איתי שכטר) שהגיע מעמק יזרעאל חולם על אירופה
מכבי נתניה: הילד (איתי שכטר) שהגיע מעמק יזרעאל חולם על אירופה

לא קל היה להגיע לאיתי שכטר. החלוץ הצעיר קיבל הוראה בתחילת העונה לא להתראיין לאף עיתון ורק השבוע, לאחר שכנועים רבים מול הדובר, נתקבל האישור לדבר עם הכישרון הצעיר הכי גדול שמסתובב השנה ב”קופסא”. שכטר, בניגוד לתדמית הילד החוצפן והשחצן שנדבקה בו, התגלה דווקא כנער בוגר שיודע מה הוא רוצה מעצמו ומהקבוצה.

■ כמי שגדל במועדון קטן איך היה המעבר לעיר עם רעש כנתניה?

“מ.כ עמק יזרעאל הוא מועדון קטן שהתחיל מכלום, אבל עם הרבה חום ואהבה הצלחנו להרים אותו עד לליגה הראשונה בנוער ובנערים. הייתה לי תקופה נפלאה בעמק יזרעאל ואני ממליץ לכל נער להתפתח במועדון כזה. רק בגיל 17-18 לעבור לקבוצות גדולות יותר. המעבר לנתניה היה קל עבורי, מאחר שאני כבר מוכר וההצלחות שלי בנבחרות הנוער ובנבחרת הצעירה העניקו לי ביטחון רב”.

■ איך התקבלת בקופסא?

“בצורה נפלאה. יש לנו קהל נפלא שמכניס אנדרנלין בכל משחק ובכלל, קיבלו אותי בחום ובאהבה בקופסא”.

■ מה יהיה עם הקבוצה. הכדורגל הזה משעמם. בסוף הקהל יברח

“קודם כל אני חושב, שההגנה והקישור עושים עבודה מצוינת. הבעיה שלנו היא בהבקעת השערים. בתחילת העונה הצלחנו להבקיע הרבה, אבל עכשיו הדברים לא הולכים. אני מאמין שזה יסתדר ונחזור למסלול ההבקעות”.

■ אבל למה זה קורה?

“היו משחקים בהם הגענו למצבים ולא הבקענו, ואין ספק שאנחנו עכשיו בתקופה לא טובה, וצריך לקחת נקודות בשיניים”.

■ השיטה של גוטמן לא מגבילה את ההתקפה?

“אני לא חושב שזה קשור לשיטה. אנחנו פשוט לא מרוכזים בהתקפה וזו הסיבה לחוסר ההבקעות”.

■ בוא נעזוב את הנושא הזה. אלי גוטמן עושה לך כל הזמן סדרות חינוך. איך אתה מסתדר עם זה?

“אני מסתדר עם אלי בצורה מצוינת. אני לומד ממנו הרבה דברים חדשים שלא ידעתי קודם, ואני רוצה להגיע לרמות הגבוהות ביותר. זו השאיפה ואני חייב לעמוד לפחות בדרישות שהוא דורש ממני. הוא המאמן והוא הבוס”.

■ הקבוצה יצרה המון ציפיות בתחילת העונה. עכשיו נדמה, שהכול מתפרק. איך תסיימו את העונה לדעתך?

איתי שכטר, מכבי נתניה: “מצידי כל תפקיד בחלק הקדמי הוא טוב…

“אני לא מבין מאיפה באו הציפיות, כי כמעט ולא היו התבטאויות על-כך. אי אפשר לבנות קבוצה חדשה בארבעה חודשים. אם תחזור אחורה כמה שנים, תראה שמ.ס אשדוד כמעט ירדה ליגה עם חבורה של כוכבים שהובאו בעונה אחת. הדוגמא של אשדוד טובה במיוחד, כשרואים שאחרי שלוש שנים של בנייה יש שם קבוצה מצליחה. סבלנות היא מילת המפתח”.

■ היית רגל וחצי במכבי ת”א ובסוף העדפת את נתניה. אין חרטה בלב?

“לא. ממש לא. אני בחור שמאמין ומתפלל כל בוקר. לאן שבורא עולם מכוון אותי אני הולך. אני שמח היכן שאני נמצא, במכבי נתניה, שהוא מועדון גדול ואני שמח שחתמתי בו”.

■ מה התפקיד המתאים לך?

“כל הקריירה שיחקתי כחלוץ, אבל גם באגף אני מסוגל לשחק. אין לי העדפה ומצידי כל תפקיד בחלק הקדמי אני אוהב לשחק. את המקום קובע המאמן שלו ראיית משחק כוללת”.

■ מה קרה במשחקים האחרונים של הנבחרת הצעירה שלא שותפת?

“לפני המשחקים מול צרפת הייתי בהרכב והייתי בכושר מצוין. אני מרגיש חלק מהנבחרת וברור שכאב לי כשלא שיחקתי. לא הורדתי את הראש ואני מאמין ומקווה, שגיא לוי ייתן לי את הצ’אנס לקראת אליפות אירופה”.

■ היו דיבורים על כך שאתה עומד לצאת לאירופה. היכן זה עומד כרגע?

“קודם כל אני צריך להיות טוב לליגת העל. זה שאני מוציא דרכון אירופי זה בזכות סבתא שלי וזה טוב, בכדי שלא אחשב כזר במידה ואגיע לאירופה. אני צריך לעבוד קשה בכדי להגיע לאירופה…”.

_________

■ הראיון עם איתי שכטר, נערך לפני פיטוריו של המאמן אלי גוטמן, השבוע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן