להעלות הרמה המרבית המותרת של ויטמין D עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אל סגן שר הבריאות, ח"כ הרב יעקב ליצמן, בבקשה, להעלות הרמה המרבית המותרת של ויטמין D בישראל בהתאם למגמה העולמית, זאת לאור החשיבות הגבוהה של ויטמין D. לדברי לין; דרושה מעורבות להעלאת הרמה המרבית המותרת כיום, בהתאם לכתבה המלאה
סיבי נופר ללא דגנים לאכול ולרדת במשקל "מהיום ניתן לאכול לשובע ולרדת במשקל" – כך מכריז מר ישראל סולודוך, מנכ"ל חברת "נופר, מוצרים טבעיים" הישראלית, בעקבות יציאתו לשוק של התכשיר החדש לתזונה–דיאטה, תחת השם: "סיבי נופר ללא דגנים". ; "המוצר "סיבי נופר" שפותח ע"י חברת "נופר, מוצרים טבעיים" לכתבה המלאה
מחקר: העגבנייה, מסייעת במניעת שבץ
אכילת עגבניות בסלט היומי שלך או שימוש ברוטב אדום בריא מעגבניות, באופן קבוע על הספגטי שלך, יכולה לעזור להפחית הסיכון שלך לשבץ, קובע, מחקר; "למרות שהמחקר נראה, מבטיח, אנו לא יכולים בהכרח לתת כל האשראי לליקופן. להפחתת הסיכון ללקות בשבץ, תורמים כמובן גם
לצרוך דגים, ולגוון תפריט סוגי הדגים - כך ממליץ משרד הבריאות, לאוכלוסייה, כולל ילדים. בעקבות סקר שפורסם לאחרונה, בארה"ב, שמצא תכולה גבוהה של כספית, בסוגי דגים מסוימים לכתבה המלאה
משרד הבריאות, המלצות לתזונה טובה ובטוחה ביום העצמאות; רגע לפני שאתם יוצאים הבוקר יום העצמאות, לפארקים לנפנף את האש במנגל; בפרוסת לחם, יש כ-75 קלוריות לעומת 250 בפיתה לכתבה המלאה
סידן? עדיף ממקורות צמחיים, הכוללים: ירקות עלים כידוע היטב שגוף בריא צריך סידן, ועל כן, לא מפתיע שנושא זה מעסיק את ביה"ס לרפואה של אוניברסיטת הרווארד. אך לאחרונה, לכתבה המלאה
קיצור קיבה או שרוול קיבתי; ד"ר הדר ספיבק; "50% מהמטופלים שעברו ניתוח נגד השמנה עם טבעת מתכווננת, יצטרכו לעבור ניתוח נוסף תוך 6-7 שנים, להוצאת הטבעת או שהיא לא תפעל לכתבה המלאה
כיצד תתמודד עם מזון שמן ושומני - תזונה נבונה לחג החנוכהמשרד הבריאות, פרסם היום עצות לתזונה נבונה לקראת חג החנוכה ומזכיר, כי שמנים ושומניים, מהווים מרכיב חשוב וחיוני לתזונת לכתבה המלאה
משרד הבריאות, מודיע על הפסקת שיווק התכשיר רדוקטיל בעקבות ממצאי המחקר, החליטו רשויות הבריאות באירופה (EMA) וכעת בארה"ב (FDA) להמליץ על הפסקת השימוש ברדוקטיל. לכתבה המלאה
ראש הממשלה, נתניהו, בלי עין הרע; בריא, אך צריך קצת דיאטה ייתכן שמדינת ישראל, חולה פה ושם אבל מצב העומד בראשה הוא מצוין. משרד ראש הממשלה, פרסם, בהתאם לנוהל טיפול לכתבה המלאה
ערוץ הבריאות, מציג סדרת חדשה בהגשת ד"ר אוז ממט; ערוץ הבריאות, יציג בימי שלישי, החל מה 6 ביולי בשעה 22:30, אפיק 29 ב-yes וערוץ 43 ב-HOT, סדרת ספיישלים בלעדית, בת 5 פרקים, לכתבה המלאה
טיפים לבדיקת איכות שמן הזית-: לאחר התהליך יש לבדוק האם ההתרשמות הראשונה היא של מתיקות או מרירות. לזית ירוק יש טעמים מרירים וחריפים המזכירים עשבים וירקות ירוקים, בשמן לכתבה המלאה
קורס הכנה לבחינת הרישוי בתזונה; הקורס מתקיים ע"י המרכז האוניברסיטאי אריאל, לאור השינוי בחוק המחייב בחינות הסמכה למקצועות פרה-רפואיים של משרד הבריאות. מרכזת; אולגה רז. לכתבה המלאה
פירות מיובשים או פירות יבשים?; התזונאית הטבעית הגב’ שרה בר אשר: עד לפני פחות ממאה שנים, לפני שהמציאו את הממתקים התעשייתיים, הפירות ובמיוחד הפירות המיובשים, היו הממתקים. מדריך לכתבה המלאה
הצעות, עצות והמלצות לעבור בשלום את צום יום כיפור; כולנו רוצים לעבור את צום יום כיפור בקלות, ללא סבל וללא חולשה. מטרת הצום עפ"י היהדות, הינה חשבון נפש אותו עושים עפ"י היהדות על "בטן לכתבה המלאה
בחג הפסח יוצאים לטייל ברכבת ישראל; אטרקציה חדשה למטיילים בחג הפסח: משרד התיירות ורכבת ישראל מזמינים את המטיילים הישראלים לטייל במהלך חול המועד במסלולי טיולים חדשים לכתבה המלאה
קקטוס הודיה; כל סודות הממתיק של הטבע במפגש במשתלותגבעת ברנר. אכילת הקקטוס תורמת לתזונה נכונה ומאוזנת. מפגש ללא תשלום בנושא גידול הצמח הייחודי; 17/8/2007. לכתבה המלאה
סקר מדד הבריאות: 40 אחוזים מהצעירים לא אוכלים ארוחת בוקר 70 אחוזים מהמבוגרים אוכלים ארוחת בוקר לפחות פעמיים בשבוע: כ-38 אחוזים אוכלים כל יום ארוחת בוקר, 20 אחוזים אוכלים כמעט לכתבה המלאה
כך תקפיץ את המטבוליזם בגוף שלך; ליבנה שביט, יועץ תזונת הספורט של ISRAELBODY, המחזיק בתואר מר ישראל אומר שישנן דרכים נוספות להאיץ את המטבוליזם מבלי לבצע פעילות גופנית מיוחדת. לכתבה המלאה
חג השבועות הוא כידוע חג החלב ומוצריו וזו ההזדמנות להעשיר את הידע שלנו בכמה עובדות על הלבן הלבן הזה, מתוך הספר "סודות התזונה – המדריך השלם לתזונה נכונה" בעריכת הדיאטנית אולגה רז לכתבה המלאה
הפדיון בשוק תוספי התזונה ב-2006 נאמד בכ-750 מיליון ₪, גידול של כ-40 מיליון ₪ לעומת שנת 2005. תחזית הפדיון לשנת 2007 עומדת על כ-780 מיליון ₪, כך עולה מסקירה של איגוד לשכות המסחר. לכתבה המלאה
כיצד להתאפר אחרי דיאטה המאפר של המדינה ירין שחף, ומנהל בית ספר הגבוה למקצועות האיפור נותן לגולשות פורטל כאן נעים - Kan-naim.co.il, דוגמא וגם מסביר איך לעשות את זה שלב אחר שלב לכתבה המלאה
למרות ההשגות שיש לחלקנו לגבי הדרך בה נבחרנו מייצגים אותנו, יש נושא אחד בו הכנסת כנראה משקפת את העם בצורה אמיתית ונכונה... המשקל העודף. בדיקות שערכה חברת "מרזי מורית", לאחר לכתבה המלאה
הדבורים הופכות צוף לדבש כבר 150 מיליון שנה, אולם התהליך הכימי בו הן עושות זאת נותר סוד הידוע להן בלבד. לעומת זאת, מדריך התזונה החדש "סודות התזונה" בעריכת אולגה רז חושף סודות אחרים לכתבה המלאה
מיתוס נוסף נשבר; אחרי שכבר רווח לנו כשמחקר חדש הוכיח שממתיקים מלאכותיים אינם מסרטנים, מגיעה עכשיו חוקרת ובפיה בשורות קשות - משקאות דיאטטיים גורמים, פשוט כך, להשמנה. לכתבה המלאה
ממצאים שפרסם חיל הרפואה, מעלים, כי חיילים בעלי נטייה להשמין עלולים לחלות בסוכרת ובסיבוכי לחץ דם. רופאים צבאיים הונחו לערוך בדיקות יזומות. רע"ן מיון רפואי; "על ההשמנה משלמים מחיר כבר בגיל לכתבה המלאה
ככל שנערה דתית יותר, כך יהיו לה פחות הפרעות באכילה - כך קובעת פרופ’ יעל לצר מאוני’ חיפה שבדקה במחקר ייחודי וראשון מסוגו את הקשר בין מידת דתיות, ערך עצמי, דימוי עצמי לכתבה המלאה
ממחקר חדש שהתפרסם במגזין הרפואה "The New England Journal Of Medicine" עולה, כי שילוב בין טיפול תרופתי (רדוקטיל) לדיאטה הינו הטיפול המנצח להרזיה. לכתבה המלאה
צריכת מזונות על בסיס סויה, כמו למשל; חלב סויה, עשויה להפחית את הסיכון לשברים בקרב נשים בגיל המעבר כך נודע ממחקר גדול שהתפרסם לאחרונה, בכתב העת לכתבה המלאה
אוכל בריא; באוכל, יש אופנות ואוכל בריא הוא אחד מהטרנדים הכי אופנתיים בתחום המזון, רגע לפני שהחלטתם לקחת את עצמכם בידיים ולאכול מזון בריא. לי טורסטון עדני, מנכ"לית שירון משרד לכתבה המלאה
אוכל, סקס ותקשורת; אינטימיות כידוע במקרים מסויימים אינה נאמנה למסגרות. כיצד זו סביב האוכל יכולה להוות מנוף לפיתוי? כיצד האוכל והמין קשורים זה לזה? לכתבה המלאה
אנשים הניזונים מירקות בלבד, עלולים לסבול מ"עצמות קלות" אך הם יהיו עדיין בריאים. עולה ממחקר חדש המזים דעות רווחת, כי הניזונים מדיאטה חסרת מוצרי חלב לכתבה המלאה
שירות הדיאטה במרכז הרפואי הלל יפה, עוסק ביום-יום בהדרכה ובהכנת תוכניות תזונה לחולים ומנותחים, בהתאם למצבם הרפואי. לרגל הקיץ, נותנת שרה קטיעי, מספר עצות לכתבה המלאה
מוצרי חלב דלי שומן, מסייעים במניעת סרטן האגודה למלחמה בסרטן, ממליצה לאכול מוצרי חלב דלי שומן, היכולים לסייע במניעת סוגי סרטן שונים, כגון: סרטן המעי הגס וסרטן השד. לכתבה המלאה
הקשר בין חלב ומוצריו לבין ירידה במשקל; בשל מגיפת ההשמנה בארה"ב (ובעולם כולו), מחקרים חדשים מדגישים שיש לצרוך יותר פירות וירקות, יותר חלב דל-שומן ויותר לכתבה המלאה
לרזות לקראת הקיץ; אחרי החגים והמנגלים עם בוא הקיץ ממליצה רונית טואף - דיאטנית קלינית, MPH; איך נפטרים מ’עודפים’ שהצלחתם לצבור בדרך קלה ונכונה? גם אם עליתם במשקל, זה לא אומר לכתבה המלאה
רשת מכוני הכושר שיפ מקבוצת הולמס פלייס, יוצאת לקראת הקיץ בתוכנית הרזיה חדישה בשם "זזים ומרזים" עם תוספות וחידושים; הסדנא כוללת: ייעוץ תזונתי, אישי ע’י דיאטן קליני, התאמת תוכנית לכתבה המלאה
רק 1% מהישראלים נוהגים לאכול ארוחת בוקר, כך עולה ממחקר שערך ד"ר יורם לבנון והוצג בכנס מדעי הבקר ביזמת התאחדות מגדלי הבקר, מועצת החלב ומשרד החקלאות. לכתבה המלאה
ילדים הצופים שעות רבות בטלוויזיה נוטים לצרוך פחות ירקות ופירות . "יש לשלב באופן קבוע ירקות ופירות בתפריט הילדים - ממליצה, מרב מור-אופיר, תזונאית קלינית במועצת הצמחים, לכתבה המלאה
לדעתם של משפטנים בתחום התזונה, דיאטת אטקינס עשוייה לגרום למחלות לב ואף למוות בקרב צעירים. עדיין אין הוכחות לתמותה מהדיאטה, אולם ישנן הוכחות שצעירים לכתבה המלאה
מתכוננת לשמור על הגיזרה בחגים? הנה כמה דברים שכדאי לדעת. על דיאטות, הדחקות ושאר ירקות, ישנם מקרים לא מעטים בהם האנורקסיה מתערבבת עם הבולימיה כך שהגבול לכתבה המלאה
צריכת מוצרי חלב בדיאטה בני אדם בכל הגילאים, זקוקים לסידן לצורך שמירה על עצמות ושיניים בריאות ולתפקודים נוספים בגוף כמו ויסות התכווצות השרירים, העברת דחפים עצביים, קרישת דם, הפרשת לכתבה המלאה